Lázeňská léčebna Kijev *** - Hodnocení

Františkovy Lázně


Lázeňská léčebna Kijev ***

Národní 15, 35101 Františkovy Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.1

Personál
9.1
Služby
8.9
Čistota
9.6
Komfort
9.1
Poměr cena/kvalita
8.6

Klientské hodnocení (90 celkem)

Helena Chocholatá

jednotlivec, 7. září 2016
Personál
10
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
7
Byla jsem velice spokojená s úrovni hotelů i s personálem. Určitě se budu ráda vracet.
Líbilo se mi:
Čistota a úroveň hotelu
Personál vstřícný, milý
Úroveň prováděných procedur
Nelíbilo se mi:
Vařená jídla nebyla chuťově moc dobrá, vše plané a vařeno spíš na "vodě"
Matrace v posleli přílíš tvrdé, po operaci kyčle to není dobré.
Kulturní vyžití slabé, a když už nějaká kulturní akce byla, tak slabá propagace.
Chybí kino - promítání filmů, prý se někdy promítá v Císařských lázních, ale nebylo se kde dopátrat
Propagace kulturních programů byla jen na promedání koncerty a divadlo.
8.6

Ing Jaroslav Urbánek

dospělý pár, 22. srpna 2016
Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
9
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Procedury v jednom domě
Využití internetu
Úroveň stolování a obsluhy
Nelíbilo se mi:
V některém případě jsme nemohli bohuželpochválit kuchaře
7.2

Benno Eichler

jednotlivec, 12. července 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
6
Co se týče vybavenosti hotelu, zde nebyl žádný prostor pro nespokojenost. Vybavení dobré, čistota vynikající. Rovněž tak i lázeňské procedury byly bezvadné, stejně tak i odborný personál. Rovněž recepční byly milé paní, servírky by se mohly více usmívat, ale jinak bez výhrad. Co však bylo katastrofální, bylo jídlo - obědy a večeře. Jsem již ze školy nějaký ten pátek, ale ihned se mi vybavila školní jídelna se jejími UHU omáčkami, jídlem, které nijak nechutnalo, nemastné, neslané, omáčky byly spíše vodovými polévkami, prostě čistě jenom hmota, aby člověk nezemřel hlady. Opravdu velké, velké zklamání - a to jsem si , já hlupák, připlatil ještě obědy k plné penzi! (měl jsem raději chodit do restaurace, všude kolem tříchodové menu za 129,- Kč) Jediné, co ušlo, byly bufetové snídaně, ale co se týče pestrosti, tak to také pokulhávalo, v sobotu byla třeba v nabídce toliko debrecínka, uzený sýr, eidam a míchaná vajíčka anebo opečený gothaj (!), tak si z toho zkuste vybrat k vaší spokojenosti! .... nedostatkem také bylo, že celým domem se linuly pachy z kuchyně, chtělo by to asi lepší odsávání.
Líbilo se mi:
Samotné město, poloha lázeňského domu včetně okolí, , ubytování i personál, a to jak u procedur, tak i v jídelně, samozřejmě, že lázeňské procedury, včetně pramenů.
Nelíbilo se mi:
Katastrofální kuchyně, chudý snídaňový bufet, pach kuchyně ve všech patrech.
8.0

Dagmar Šrytrová

jednotlivec, 23. června 2016
Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Nejlepší lázeňský hotel který jsem doposud navštívila.
9.8

Anonym

jednotlivec, 31. května 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Karolína Čebišová

jednotlivec, 29. května 2016
Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Pěkný,čistý hotel s dobrými službami.
Výhodou možnost využití hotelového bazénu se slanou vodou.Široký výběr jídel.
6.8

Anonym

jednotlivec, 29. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Ludmila Hušnerová

jednotlivec, 16. května 2016
Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.2

Bára Sobolová

přátelé, 11. května 2016
Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
perfektní péče v kombinaci s léčebnými procedůrami v krásném prostředí :O) Bára
Líbilo se mi:
šíře procedur, nádherný pokoj :O) perfektní péče pracovníků, léčebné receptůry, sauna a bazén na 1*,
rozšíření o minutkové večeře obrovská pochvala!!!
čistota a elegance
Nelíbilo se mi:
kadeřník a mani/pedikůra těžce dostupná služba
9.8

Anonym

jednotlivec, 2. května 2016
Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Kvalita procedur, vybavení pokoje, profesionální přístup většiny personálu
Nelíbilo se mi:
Trochu zmatek v procedurách (rozepsaná procedura v době večeře, nebo těsně po příjezdu- na avizo o pozdějším příjezdu nikdo z hotelu nereagoval).
První večeře (jakoby z minulého dne)
8.8