Lázeňský hotel Pawlik **** - Hodnocení

Františkovy Lázně


Lázeňský hotel Pawlik ****

5.května 106/9, 35101 Františkovy Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

bronze bronze bronze

Známka

8.4

Personál
8.3
Služby
8.0
Čistota
9.1
Komfort
8.4
Poměr cena/kvalita
7.7

Klientské hodnocení (122 celkem)

Věra Nálevková

jednotlivec, 28. prosince 2016
Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Výborný a sofistikovaný přístup manažera Mgr, Františka Nedbalého. Skvělá organizace i výběr štědrovečerní večeře v komorně laděné restauraci č.2,
Výborné a erudované služby pracovnice rezervačního centra i výklad při prohlídce města.
Dobrý výběr stravování. Pečlivé výkony provozních pracovníků a pracovnic lázní.
Nelíbilo se mi:
Původně v rozpisu procedur bylo uvedeno u ing. Čipery pouze 9 procedur namísto 10 i když jsem na recepci odevzdala písemný pobytový poukaz. V sesterně č. 9 byl po mé intervenci tento rozpis opraven, ale nikdo z personálu se neomluvil. Házeli to na lékařku. Lékařkou ani sestrami nám nebyla nabídnuta možnost přikoupení procedur ani elektroléčba, slatina atd.Dne 23.12.ránov8,30 (začátek)jsme nebyli vpuštěni do bazénu na cvičení s tím že jsme tam měli být v předstihu ,když jsme se ohradili, že jsme tam na čas, mladá cvičitelka se nám smála do očí. a administrativní pracovnice u vchodu pravila,, že oni nejsou hotel PAWLIK, ,ale Aquaforum,( přičemž účty z restaurace za nápoje a patrně i služby jdou na ně).. Na sesterně v č. 9 opět proceduru nahradili, ale rozpis napsali německy. Opětnedbalost .Některý personál si patrně myslí, že ,český zákazník je tam kvůli nim e ne naopak. Při. jednání s pracovnicemi administrativy jsem měla dojem, že se snaží přehazovat svoje pracovní úkony na ty druhé a vymlouvají se na počítačový systém asvoji administrativní práci si po sobě nekontrolují.
7.8

Bohuslav Volf

jednotlivec, 2. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
10
Lázeňské zařízení Pawlik ve spojení s Aquaforem je vynikající. Vše pod jednou střechou, což je zvláště v zimních měsících pro lázeňské procedury nádherné
Líbilo se mi:
Celkový servis ubytování i lázeňského provozu bez chyby
Nelíbilo se mi:
V parkovacích možnostech byli upřednostněni němečtí hosté
9.8

Petr Eliáš

jednotlivec, 29. listopadu 2016
Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.0

Jan Bloudek

jednotlivec, 28. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Anonym

jednotlivec, 14. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Možnost neomezeného pobytu v Aquforum.
10.0

Miloslava Antošová

jednotlivec, 31. října 2016
Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Michaela

dospělý pár, 23. října 2016
Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
4
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Do hotelu se vracím opakovaně - k důvodům patří skvělá poloha, pěkné ubytování, propojení s Císařskými lázněmi a Aquacentrem,kvalita lázeňské péče a procedur. Dříve jsem si cenila i kvality a úrovně stravování a obsluhy v restauraci.
Nelíbilo se mi:
Je mi líto, že musím konstatovat dosti výrazné zhoršení kvality stravy, zejména pak šokující pro mne byla úroveň obsluhy v restauraci, zejména v pracovních dnech, kdy zde tuto službu zajišťovali patrně učni. Dokážu pochopit drobné přehmaty, nikoli však opakovaný nezájem o úklid a přípravu stolů pro další hosty - dokonce i po požádáni. Situace, kdy se po urgencích objednaného nápoje dočká host až po dojedení večeře, pokus a odnesení talíře, když host evidentně drží ještě příbor (s nabraným jídlem) v ruce apod. by patrně nenastaly, kdyby na učně někdo řádně dohlížel a "dirigoval" je - to však buď zcela chybí, nebo je dozor vykonáván nedostatečně.
V restauraci není důsledně vyžadován dress code (pouhá cedulka u vchodu asi nestačí), což při současné skladbě hostů bohužel umožňuje i stolování v teplákách apod.
Nemohu bohužel nevidět, že ani úklid v pokojích nedosahuje bývalé úrovně. Velmi nepříjemný je zápach z kuchyně, který je všudypřítomný - a zejména při přípravě ryb velmi silný.
Celkově s lítostí konstatuji, že oproti předchozím pobytů v hotelu Pawlik došlo k evidentnímu úpadku úrovně poskytovaných služeb. V některých parametrech (viz výše) neodpovídají požadavkům na čtyřhvězdičkový hotel. Poměr cena - kvalita nyní rozhodně nepovažuji za vyvážený.
6.0

Anonym

jednotlivec, 9. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Vladimír Klíma

jednotlivec, 8. října 2016
Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
6.2

Anonym

jednotlivec, 27. září 2016
Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.8