Spa & Kur Hotel Harvey **** - Hodnocení

Františkovy Lázně


Spa & Kur Hotel Harvey ****

Dlouhá 222, 35101 Františkovy Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.1

Personál
9.1
Služby
8.9
Čistota
9.4
Komfort
9.2
Poměr cena/kvalita
8.7

Klientské hodnocení (580 celkem)

Vít Tůma

jednotlivec, 27. září 2016
Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
čistý prostorný pokoj, dobře vybavený s možností přiojení na wifi,
výborná kuchyně, příjemné servírky,
průběžně doplňovaný studený bufet,
komunikace s recepcí bez problémů,
výborný balneoprovoz s ochotným personálem
Nelíbilo se mi:
2x přesolené jídlo
pokojská každý den doplnila kávu,ale sprchový kout nemyla ani neluxovala,
v informacích v pokoji by měl být rozsah
každodenního úklidu
9.0

Věra Vávrová

jednotlivec, 26. září 2016
Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Celý pobyt se mi velmi líbil, všichni zaměstnanci s výjimkou recepční byli velmi milí.
Vybavenost parků se mi líbila, vybavenost dětských hřišť nemohu hodnotit
Nelíbilo se mi:
Recepční mi nebyla schopna poradit spojení do Chebu, po chvíli mi vytiskla dosti podivný jízdní řád, dle kterého se ze stanice Lázně přestupovalo azpáteční jízda trvala 1 hodinu 30 minut.
Postrádala jsem informace o kulturních programech. Z plakátů ve městě jsem se dověděla, že 23.9. hraje v divadle Hana Maciuchová, bohužel jsem to zjistila, když už nebylyvstupenky.
9.6

Jiřina Floriánová

dospělý pár, 25. září 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Věra Slavíčková

přátelé, 20. září 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.2

Kateřina Szczepaniková

jednotlivec, 20. září 2016
Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
9
V hotelu bylo vše skvělé, jediné co mne zklamalo byla strava, zejména večeře.
Líbilo se mi:
Velmi krásný a pohodlný pokoj s kompletním vybavením a krásným výhledem.
Nelíbilo se mi:
Strava - zejména večeře.
8.6

Jaroslava Pivoňková

jednotlivec, 19. září 2016
Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
6
Srovnání po čtyřech letech - zdá se nám, že se služby zhoršily:
jídlo průměrné, sobotní bufet velké fiasko, každý večer moučník perník, úklid pokoje - ustlaná postel, zdál se nám přetížený personál jak v restauraci tak i na procedurách,kde se jen předvádí důležitá vrchní sestra. Pokud se v perličkové vaně dusíte kouřem z cigaret, asi také něco není v pořádku - opravdu požitek! Několikrát jsme si vyslechli i "bědování" sester, jak někdo chybí/když jsme dosti dlouho čekali na parafín/, musí zaskakovat a nestíhají - to klienta opravdu nezajímá.
Přesto se k vám vrátíme a doufáme, že se hotel vrátí ke službám, které jsme si užili u vás v roce 2012.
6.0

Věra Brůnová

jednotlivec, 19. září 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
7
Na seniorském pobytu jsem byla poprvé a velmi se mně líbilo. Od přístupu personálu, přes možnosti léčebných programů po prostředí. Ráda si v dalším roce pobyt zopakuji.
8.6

Věra Paulová Paulová

jednotlivec, 18. září 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Marie Hradcová

skupina, 16. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.2

Pavel Čása

dospělý pár, 15. září 2016
Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.6