Lázeňský hotel Jirásek - Hodnocení

Konstantinovy Lázně


Lázeňský hotel Jirásek

Plzeňská 79, 34952 Konstantinovy Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.6

Personál
9.1
Služby
8.9
Čistota
8.9
Komfort
7.9
Poměr cena/kvalita
8.1

Klientské hodnocení (152 celkem)

Anonym

jednotlivec, 6. září 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
7
Hezké prostředí, dobré ubytování, velmi vstřícný personál lázní včetně lékařů, dobrá obsluha restaurace a hotelu. Už ne tak dobrá recepce v hotelu.
Líbilo se mi:
Vstřícné jednání lékaře a personálu lázní při plánování procedur i vlastním uskutečňování jednotlivých procedur, moc jsme byli spokojeni.
Dobré stravování, chutná jídla, ochotná obsluha.
Nelíbilo se mi:
Měl jsem problém s připojením na internet na pokoji, přesto že jsem dvakrát hlásil na recepci, nebyl mi nikdo schopen pomoci, pokud jsem potřeboval, připojoval jsem se ve vestibulu, ovšem na nechráněnou síť.
Neměl jsem zamluvené parkování u hotelu, na můj dotaz, zda je možné dodatečně zajistit, bylo mi sděleno, že je plno, ale na parkovišti vždy bylo nějaké to místo volné.
Při příjezdu a odjezdu jsem požádal, abych mohl na nezbytnou dobu najet a vyložit nebo naložit kufry na hotelovém parkovišti, nebylo mi umožněno i když bylo volno.
Součástí poukazu byl bonus - vycházka po okolí s průvodcem a hudební večer. Ani jedno se neuskutečnilo, myslím, že by bylo vhodné, aby někdo přišel v průběhu pobytu a řekl co a proč se neuskuteční, určitě by to bylo férové jednání.
8.2

Alena Hajíčková

jednotlivec, 2. září 2016
Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Prostředí lázní je velmi pěkné. Kulturní vyžití po celou dobu bylo velmi příjemné. Líbily se mi přednášky a pořádané koncerty po dobu mého pobytu. Uvažuji, že bych si příští rok pobyt opět zopakovala,
Nelíbilo se mi:
Jedna z recepčních nebylavždy příjemná a ani lékařka ke které jsem byla přidělena. Slyšela jsem na ni stížnosti. Ale celkově jsem byla spokojena.
6.8

Anonym

dospělý pár, 28. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
čistota přírodního prostředí,možnost turistických vycházek,ochota zdravotnického personálu .
8.8

Anonym

dospělý pár, 23. srpna 2016
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
Celkově velmi dobré, personál, bazén, prostředí, prostorné pokoje, dobře zvukově odizolované, postele ovšem příšerně rozvrzané a strava pro vegetariány na hranici přijatelnosti.
Líbilo se mi:
Takřka všechno... Stále volný počítač s internetem mě příjemně překvapil.
Nelíbilo se mi:
Strava, pro vegetariány peklo, naprosto bez nápadu, několikrát k večeři totéž co k snídani. Též mě zaskočily "směny", které znamenaly, že původní dvouhodinové rozmezí na jídlo se smrsklo na 45 min.
Je skvělé, že si lze přímo v objektu za pakatel zapůjčit kola, ovšem jsou v dost hrozném stavu.
9.6

Ladislav Římský

jednotlivec, 21. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.4

Lucie Drncová

jednotlivec, 21. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Pobyt, i když pouze třídenní jsme si výtečně užily. Doporučuji všem dámám jako relaxaci. Celkové hodnocení na jedničku!
Líbilo se mi:
bazen v hotelu (klid i prostor na plavání)
příjemný personál
rozmanitý výběr jídel (oběd, večeře)
čistota celého městečka
vlak, autobus u hotelu
sestřičky v lázních velmi příjemné
10.0

Anonym

jednotlivec, 18. srpna 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.4

Marie Dvořáková

jednotlivec, 10. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Anonym

dospělý pár, 6. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
9
Krásné a velmi tiché prostředí. Velmi milý personál.
Líbilo se mi:
- personál restaurace Jirásek je na jedničku
- krásné a čisté parky
- zajímavé lázeňské procedury
Nelíbilo se mi:
- vzhledem k chladnému a vlhkému počasí, chybí možnost přitápění na pokoji, pokoj byl tak provlhlý.
9.0

Pavel Bečvařík

jednotlivec, 26. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Velmi příjemná obsluha v restauraci, velice ochotná a milá. Jirásek bych určitě doporučil svým známým.
10.0