Hotel Panská ***

T.G. Masaryka 54, 39165 Bechyně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.0
Služby
8.3
Čistota
9.2
Komfort
8.3
Poměr cena/kvalita
8.1

Klientské hodnocení (68 celkem)

Vlasta Červášková

přátelé, 20. září 2016
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Velmi vstřícný, milý a ochotný personál.Vynikající kuchyně. Pěkné vybavení pokoje (velké plus -lednička, odvětrávání koupelny, fén).
Službám dávám o hvězdičku méně z důvodu v rubrice "Nelíbilo se mi"
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Dobrý den,

děkujeme za Vaši recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo, pokud Vám tak moc chutnala kuchyně našeho kuchaře mohu Vám doporučit přijet ochutnat sedmichodové menu inspirované stáží v Michelinské restauraci, které bude podáváno 19.11.2016. Slečny recepční se vždy snaží hosty informovat o vzhledu naší retro vany a případně hostům nabídnou i možnost se dojít na "vanu" podívat. Ceny jsme stanovili v závislosti na cenách naší nejbližší konkurence. I přesto, že Vám koupel nevyhovovala budeme doufat, že se k nám znovu přijedete podívat. S pozdravem Eva Stankovičová, Sales Manager
Líbilo se mi:
Velmi vstřícný, milý a usměvavý personál.
Výborná kuchyně.
Bohatá nabídka při snídaních.
Domácí jogurt a kvalita zavařenin k snídani:o)
Vybavení pokoje.
Možnost vše v hotelu platit kartou.
Masáže.
Nelíbilo se mi:
Paní masérka opravdu výborně masíruje, ale při masáži zívá a prostředí masérny by zasluhovalo nějak zútulnit, ovonět.....
Koupele jsou předražené apokud hotel nabízí koupel ve dvou, neměla by být ve vaně, v které se dvě osoby normálních rozměrů opravdu neumístí pohodlně. Nemluvě o lůžku, kde se má po koupeli odpočinout.
9.8

Marie Řeháčková

jednotlivec, 18. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Vážená paní Marie,

děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám recenzi. Zároveň jsme rádi, že se Vám u nás líbilo, budeme rádi, když se k nám přijedete znovu podívat. Nabízíme nové zajímavé pobytové balíčky, co takhle se stát Na víkend keramikem?

S pozdravem
Simona Jiříková
recepce
Líbilo se mi:
Dobrý den,
nevím úplně jak se vyjádřit. Pro mne to bylo úžasný, a hlavně oceňuji klid a ticho v celém hotelu.
Opravdu děkuji, a s přáním hodně spokojených hostů
přeje Marie Řeháčková
Jičín
10.0

Josef Otta

jednotlivec, 17. září 2016
Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Dobrý den,
děkujeme za Váš čas napsat nám recenzi a kritiku týkající se snídaně. Sdělím ji kolegům v restauraci, aby se s tím něco udělalo a věřím, že pokud se rozhodnete nás navštívit příště, snídaně už budou dle Vašich představ.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová, recepce
Nelíbilo se mi:
Snídaně nebyly na obvyklé úrovni. Hodně ředěný džus, malý sortiment, žádné ovoce.
6.6

Anonym

jednotlivec, 7. září 2016
Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
čistota
služby
ochotný personál
9.2

Věra

přátelé, 7. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Vážená paní Věro,
vážíme si toho, že jste si udělala čas a napsala nám recenzi. Zároveň jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a byla jste spokojená, vždy takovéto hodnocení potěší. A rádi Vás u nás opět přivítáme.

S pozdravem
Šárka Petrusová,
recepce
Líbilo se mi:
Profesionální přístup,ochota, příjemné prostředí, skvělá kuchyně,už teď se těšíme na příště.
Nelíbilo se mi:
Nenacházím nic.
10.0

Josef Patera

jednotlivec, 5. září 2016
Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Dobrý dne,
děkujeme a zároveň si vážíme kladného hodnocení našeho hotelu a personálu. Bohužel netuším, co bylo ten den špatně, každopádně se Vám velice omlouváme, jestli rizoto nechutnalo, či se kuchařovi nepovedlo, stát se to může. Většinou si lidé naopak toto jídlo chválí, ale jak se říká, sto lidí, sto chutí. Co se týče snídaní, předala jsem komentář do kuchyně, pracujeme na zlepšení. Doufám, že se i přesto k nám přijedete znovu podívat a rádi Vám nabídneme něco jiného z jídelního lístku a věřím, že vše bude v pořádku.
Přeji hezký zbytek dne
Šárka Petrusová, recepce
Líbilo se mi:
Vstřícnost personálu, poloha hotelu, možnost
parkování.
Nelíbilo se mi:
pestrost snídaní,kuchyně. Hlavně to rizoto!!!!!!
8.0

Ludmila

dospělý pár, 4. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Dobrý den,

jsme velice rádi, že se Vám u nás v hotelu líbilo a že jste si udělala čas a napsala nám recenzi. Věřím a doufám, že nás v budoucnu opět navštívíte. Doporučuji se podívat na naše webové stránky, kde nabízíme spoustu pobytových balíčku, stačí si jen vybrat.

S pozdravem a přáním krásného dne
Petrusová Šárka
recepce
Líbilo se mi:
V hotelu jsme byli moc spokojeni.
7.6

Zuzana Stloukalova

rodina s malými dětmi, 28. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Vážená paní Zuzano,
moc děkujeme za Vaši recenzi a za milá slova. Všem Vaši chválu vyřídím. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a velmi se omlouváme, že Vás recepce neinformovala o tom, že naše vana je pouze pro odpočinkové využití a není určená pro léčebné účely. Budeme rádi, pokud se k nám znovu přijedete podívat. Co takhle Bechyně na podzim? :)
S pozdravem a přáním hezkého dne
Simona Jiříková, recepce
Líbilo se mi:
Příjemná obsluha v restauraci, výborná kuchyně, profesionální a milý přístup v recepci, vynikající paní masérka.
Nelíbilo se mi:
Perličková koupel podle mého názoru neodpovídá poměru cena/kvalita. Vana je malá,nepohodlná a pro daný účel nevhodná! Podložka kluzká, nedrží na dně vany a pro staršího člověka je velmi obtížné (téměř nemožné) vylézt z vany bez pomoci. V blízkosti vany chybí alarm, kterým by si člověk v případě potřeby přivolal pomoc.
9.2

Slavomír

jednotlivec, 28. srpna 2016
Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Jan Holáň

dospělý pár, 12. srpna 2016
Personál
10
Služby
0
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
4
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Panská *** Vyjádření hotelu: Dobrý den,

velicese omlouváme za tyto nedostatky a děkujeme na jejich upozornění. S pokojskými jsem již mluvila a budou si více hlídat čistotu koupelny a aby vše doplňovaly, bohužel se asi stalo, že zapomněly mýdlo dodat. Jinak ho samozřejmě dodáváme do všech pokojů. To samé s obsluhou v restauraci o stolech. Doufám, že Vás i přes to někdy budeme moci u nás v hotelu přivítat a věřím, že vše bude v naprostém pořádku.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Šárka Petrusová
recepce, hotel Panská
Líbilo se mi:
Jídlo
Nelíbilo se mi:
Proleželé matrace, čistota koupelny, chybějící mýdlo, restaurace špinavé stoly.
6.5