Lázeňský hotel Grand *** - Hodnocení

Lázně Bělohrad


Lázeňský hotel Grand ***

Lázeňská 165, 50781 Lázně Bělohrad   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.5
Služby
9.3
Čistota
9.4
Komfort
8.8
Poměr cena/kvalita
8.9

Klientské hodnocení (95 celkem)

Irena Pánková

jednotlivec, 20. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
7
Velmi dobré
Líbilo se mi:
Služby hotelu
Nelíbilo se mi:
Částečně zanedbané cesty v parku bažantnice
9.2

Marie Limprechtová

dospělý pár, 11. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
7
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
S pobytem jsme byli velmi spokojeni.Personál na jedničku.Byl to jeden z nejhezčích pobytů v lázní za posledních 5 let.Na samoplátce dost draho,to byla jediná chyba,jinak super!
Nelíbilo se mi:
Snad častější výměna ručníků a osuky na pokoji,za celý týden nevyměněno se mi zdá až příliš.
Jinak vše ok.
8.2

Anonym

jednotlivec, 7. června 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
9
Spokojenost. Služby SPA.cz jsou perfektní.
Líbilo se mi:
Přístup lékaře Václava Šolce při vstupním vyšetření, množství procedur, možnost výběru jídel z 5 druhů, okolí lázeňských hotelů, ...
Nelíbilo se mi:
Nepříjemný byl dopravní ruch kolem hotelu, TIR jezdí i v noci.
8.6

Helena Pitrová

jednotlivec, 2. června 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
oceňuji přístup veškerého personálu k zákazníkům
Nelíbilo se mi:
nemám žádnou připomínku
10.0

Jiřina Hanková

jednotlivec, 11. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Pobyt v hotelu se mi velmi líbil.
Pokoj byl čistý,pokojská velice příjemná a ochotná.
Procedury byly také perfektní,vždy na čas.
Posezení v kavárně bylo dobré,káva chutná a personál ochotný.
Celkově jsem se vším spokojená.
Nelíbilo se mi:
Jediné co bych vytkla byly omáčky u některých jídel,byly to spíš osolené kaše z jížky a některé maso bylo tvrdé tak,že se nedalo ukrojit.Jinak jsem byla s výběrem jídel spokojená i s ochotnou obsluhou.
10.0

Anonym

dospělý pár, 9. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Pobyt jsem objednávala babičce a s dědou a byli nadšení. Na Spa.cz operátorka vše rychle vyřídila a zjistila obratem veškeré doplňující informace.
Líbilo se mi:
Velice jsme ocenili trpělivý a milý personál. Jídlo bylo výborné, děda přibral:-)
10.0

Iva Jesenská

jednotlivec, 9. května 2016
Personál
10
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Nelíbilo se mi:
polštáře,tvrdé,málo pod hlavou málo aktivit a zábavy
7.0

Darina Szabóová

jednotlivec, 14. ledna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Naděžda Šebková

přátelé, 28. července 2015
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Vzhledem k tomu, že jsme byly s dcerou přesunuty do čtyřhvězdičkového hotelu, nemám nač si stěžovat. Jen nás malinko překvapila klientela, což jsem nejdříve považovala za zápor. Ale byla jsem nucena rychle přehodnotit... Na vysvětlenou - přestala jsem jezdit do Teplic z důvodu Vám jistě zřejmého, ale zde to bylo o něčem úplně jiném, prostě nebylo co vytknout. Vše k plné spokojenosti jak ze strany personálu, tak ze strany lázeňských hostů.
Nelíbilo se mi:
Pouze taková maličkost, čtyři dny nešla klimatizace, ač jsme závadu hlásily hned při příjezdu. Až po třetí urgenci bylo vše napraveno. Myslím, že tato služba měla být rychlejší, když je hotel na takové úrovni.
9.8

Ing. Jiří Svoboda

jednotlivec, 6. ledna 2015
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6