Lázeňský hotel Radium Palace - Hodnocení

Lázně Jáchymov


Lázeňský hotel Radium Palace

T. G. Masaryka 413, 36251 Jáchymov   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.3

Personál
9.3
Služby
9.3
Čistota
9.6
Komfort
9.3
Poměr cena/kvalita
8.8

Klientské hodnocení (200 celkem)

Ing. Ljuba Slavíková Slavíková

jednotlivec, 19. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
hezké a pohodlné ubytování
výborná strava
hotelový personál na profesionální úrovni
lázeňské služby na jednom místě
denní přístup do bazénu, whirpool, kneipp...
příjemná zimní zahrada a terasa
nádherné okolí, krásná příroda
10.0

Daniela Hochmanová

jednotlivec, 25. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Lázeňský hotel Radium Palace Vyjádření hotelu: Dobrý den, doplňkové procedury lze před nástupem samozřejmě tel.či mailem objednat. Lze i přes CK.
K.Korčoková-SM LH Radium Palace
Líbilo se mi:
prostředí, hotel, příroda
Nelíbilo se mi:
V hotelu bylo problémem přiobjednat si ještě nějaké procedury, protože bylo plno. Pokud by to šlo, tak by bylo dobré mít možnost přiobjednat si něco ještě před příjezdem.
9.2

Anonym

přátelé, 14. srpna 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Poměr
7
velmi dobré
Líbilo se mi:
Ubytování, stravování, wellnes a bazén perfektní.
Nelíbilo se mi:
Příliš mnoho arabských klientů.
8.4

Ružena Špánková

jednotlivec, 2. srpna 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Příjemný personál.Ochota.Zařízení pokoje.
8.0

Jan Kára

dospělý pár, 22. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Chování a vstřícnost personálu. Kvalita poskytnutých služeb
9.8

Petr Strážnický

jednotlivec, 17. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Nelíbilo se mi:
Moc se nám nelíbilo chování arabských klientů v jídelně, chodili tam v trenýrkách, žabkách, teplácích, mnohdy diskutovali a vraceli jídlo, protože se jim od pohledu nelíbilo /i když bylo objednané den předem/, byli hluční, odnášeli si z jídelny potraviny, pití, zůstal po nich značný nepořádek, do bazénu chodili celí oblečení v černém /ženy/ no prostě byl to pro nás šok, který již nechceme zažívat. V jiných lázních ve stejné kategorii hotelu to má úplně jinou úrove\ń. \my jsme ani z kufru nevytáhli společenské oblečení, které jinde v lázních nosíme, jak jsme byli znechuceni. Táhne to hotel dolů a ztrácí středoevropské klienty. Rovněž značný nepořádek v celém lázeňském městě, i okolí hotelu neudržované, jen to nejnutnější! Rozpadené shnilé lavičky pro hosty v lesoparku, zlámané obrovské stromy - nebezpečí úrazu. Velké zklamání ne snad k personálu a zaměstnancům, ti byli výborní, jídlo výborné - chvála. Vycítili jsme, že to musí snášet a také se jim to nelíbí! Vedení hotelu, prosím zamyslete se jak se budete dále ubírat!!!!!
8.8

Pavel Tomášek

dospělý pár, 15. dubna 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Václav Kubálek

dospělý pár, 11. dubna 2016
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
7
Velmi dobré. Cena nadprůměrná. Potřebuji zjistit lacinější ubytování, třeba i v méně luxusnímhotelu, protože tam jedu léčit se zdravotně, k tomu nepotřebuji takový luxus. Hlavně jsou to lázně jediné v Evropě, které léčí pomocí radonu. Proto by pobyt měl být lacinější. Doporučoval bych levné ubytování.
Líbilo se mi:
Strava výborná
Perfektní služby a personál
Ubytování na úrovni
Cyklostezky dobré i pěší turistika
Společenské programy i zájezdy
Návštěva lázní (Mariánské lázně, K.Vary)
Nelíbilo se mi:
Muslimské ženy používají bazén i koupele
oblečené, neumyté. Fuj! Přestali jsme po této zkušenosti využívat tyto služby.
8.8

Anonym

jednotlivec, 11. dubna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
- velice příjemný a milý personál, vždy ochotně poradil
- prostředí čisté, útulné a krásně dobově zrekonstruované
- wellness odpovídající současným vzhledovým i technickým požadavkům (bazén s masážní částí a protiproudem, samostatná vířivka, Kneippův chodník, pára,sauna)
- jídlo chuťové dobré, dostatečný výběr, jídlo stále do samoobslužného pultu doplňováno
- příjemné posezení v kavárně hotelu, profesionální obsluha
Nelíbilo se mi:
- koupání v bazénu a vířivce žen z arabských států v jejich nehygienickém oblečení, ve kterém se pohybují i mimo welness
10.0

Tomáš Dufek

dospělý pár, 30. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0