Wellness & Spa hotel Villa Regenhart - Hodnocení

Lázně Jeseník


Wellness & Spa hotel Villa Regenhart

Josefa Hory 673/11, 79001 Jeseník   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

gold gold gold gold gold

Známka

9.4

Personál
9.4
Služby
9.2
Čistota
9.5
Komfort
9.5
Poměr cena/kvalita
9.0

Klientské hodnocení (172 celkem)

Miloslava Severová

skupina, 23. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Byly jsme nadšeny nejen okolím hotelu, tak samotným hotelem a zejména personálem hotelu.
Líbilo se mi:
Upravené okolí hotelu.
Možnost vycházek.
Opravený a velmi vkusně zařízený vnitřek hotelu.
Velmi ochotný a vstřícný personál hotelu.
Nelíbilo se mi:
Provozní doba bazénu.
10.0

Jaroslava Čížková

dospělý pár, 21. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
Krásné a klidné místo,pro romantický pobyt a oslavu našeho výročí jsme si líp vybrat nemohli,jídlo skvělé personál vstřícný a ochotný.Masérka skvělá.Vřele doporučuji i SPA.cz která vše zařídila i se zajímala jestli je vše v pořádku.
Líbilo se mi:
Klidné místo.
Milý a vstřícný personál.
Krásné Wellness.
9.8

David Zachariáš

mladý pár, 20. června 2017
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Personál byl velice milý. Hotel byl čistý, tam nebyl co vytknout. Krásně jsme si užili privátní wellnes.
Nelíbilo se mi:
Jediné asi co bych vytknul bylo, že jsme měli na voucheru výběr z hlavního chodu, ani jeden den jsme si hlavní chod vybrat nemohli.
9.2

Jiří Jureček

dospělý pár, 20. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Stanislav Sobotka

jednotlivec, 17. června 2017
Personál
8
Služby
7
Čistota
3
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
1. Líbilo se mi prostředí, k němuž mám jen jednu připomínku. V zahradě sice je zákoutí čtyř barokních laviček, které však byly stále neobsazeny - podle mého soudu zřejmě proto, že neměly opěrátka. Užitná hodnota výjimečné zahrady tak strádá, protože odpočinek a posezení s knihou není kde realizovat (na terase je sice dost místa, dokonce i křesla, ale nejsou tam slunečníky, takže při horkém počasí není možno terasu - vyjma stolků s konzumem, kde slunečníky jsou - použít.
Nelíbilo se mi:
1. Za největší problém považuji společný pobyt hostů s manažery při firemním školení ve dnech 12-13.6.t.r. Pomíjím skutečnost, že sauny a bazén byly jimi obsazeny tak, že normální hosté neměli šanci se tam dostat. S večerem 12.6. se manažeři na terase chovali bezohledně hlučně. Předpokládal jsem, že nějaká autorita hotelu je půjde v určité hodině nočního klidu uklidnit a sezení podobající se společnosti ve čtvrté cenové kategorii ukončit - bohužel ani po 11té hodině se tak nestalo.
2. Na pokoji nebyl vůbec prováděn běžný denní úklid. Sami jsme po dvou dnech museli pokojskou požádat, aby utřela prach, což byl jediný úkon pokojské za 4 dny našeho pobytu.
3. Se stravou jsem byli spokojeni - s vyjímkou večeře dne 14.6., kdy jsme si dali telecí řízek. Řízek byl tuhý a nepoživatelný. Mrzelo nás, že jsme jej nevrátili, jako to udělali hosté u vedlejšího stolu.
6.4

Alena Klapková

jednotlivec, 15. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Líbilo se mi:
wellnesshotelu,
zařízení a vybavení hotelu,
masérky, který byly na vysoké odborné způsobilosti, měly velmi příjemné vystupování,
personám, který byl vstřícný (recepce, obsluha).
Nikdy bych tento hotel svým známým nedoporučila, jelikož kvalita kuchyně je příšerná. Neodpovídá úrovni 4 hvězdičkovému hotelu.
Nelíbilo se mi:
Nelíbila se mi kvalita servírovaných jídel.
Jak může tak skvělý hotel s výborným
wellness zázemím, kvalitními masérkami, mít tak příšernou úroveň kuchyně. Kuchař nemá ani ponětí o moderní gastronomii a kvalita jídel byla příšerná. Při nástupu v neděli večer byl velmi vkusně servírován předkrm a další chod krkovička byla velmi dobrá (ale to bylo první a poslední jídlo, které se dalo jíst), proto jsme se druhý den rozhodli zde poobědvat. Drůbeží polévka byla velmi slabá, měla příchuť kostky a nebylo v ní kousek zeleniny ani ozdoba zelenou petrželí, špagety s krevetami vypadaly jako by je už někdo měl v sobě a taky tak chutnaly. Oběd příšerný.Další večeře byly nechutné, servírované bez fantazie. Na mne to působí tak, že když máme zaplaceno předem, tak musíme sníst vše. Jelikož kuchyně stojí za starou Belu, nikdy bych tento hotel, i přes výborné wellness zázemí, nedoporučila svým známým. Dobrý kuchař dělá výborný hotel, ale kuchař, který neumí uvařit měkké telecí medailonky (hosté je vraceli, že jsou tvrdé, tak byly staženy z jídelníčku), nemá ponětí o moderní gastronomii, jeho uvařená jídla jsou nechutná, by neměl vařit ve 4 hvězdičkovém hotelu. Je to vyložená urážka hostů.
9.0

Ivana Krčková

jednotlivec, 12. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
krásné prostředí
luxusní vybavení pokoje
kvalitní kuchyně
ochotný personál
perfektní masáž
Nelíbilo se mi:
nemám žádné výhrady
10.0

Karel Pilch

dospělý pár, 12. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Ubytování výborné, kuchyň perfektní, chutná a vždy teplá, obsluha ochotná, příjemná a milá, wellnes služby profesionální. Byli jsme spokojeni.
9.8

Vyskočilová Miluše

přátelé, 12. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Vše bylo naprosto dokonalé.Mohu jedině doporučit.
10.0

Josef Bartusek

dospělý pár, 10. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Nelíbilo se mi:
doporučuji jiný způsb degustační večeře - v krátkémčasovém období velkémnožství jídla,vytrácí se smysl degustace
9.6