Hotel Wellness & Spa Ambiente - Hodnocení

Lázně Karlovy Vary


Hotel Wellness & Spa Ambiente

Moravská 1A, 36001 Karlovy Vary   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

bronze bronze bronze

Známka

7.8

Personál
7.8
Služby
7.4
Čistota
8.6
Komfort
7.4
Poměr cena/kvalita
7.4

Klientské hodnocení (10 celkem)

Kamila Ženatá

jednotlivec, 22. prosince 2015
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Líbila se mi velká vstřícnost všech zaměstnanců hotelu, ochota vařitpro mě zvlášť moji speciální dietu. Jídla velmi chutná a velký výber. Procedury perfektní.
Nelíbilo se mi:
Nedorozumění ohledně délky mého pobytu.
9.2

kristyna joskova

přátelé, 21. září 2015
Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Poměr
4
No zjistovat jestli tam muzete se psem, zaplatit za neho a pak kdyz prijedete tak vas nevychovana majitelka hotelu malem vyhodi mezi dverma, tak to me dostalo a tento hotel nikdy vic. A take zadna moznost prikoupeni nejake masaze, kosmetiky atd. Vse plne. Kdyby to clovek vedel tak si tam predem zavola.
Líbilo se mi:
Asi ani nic, mozna poloha, a hodna pani z media centra.
Nelíbilo se mi:
Vse prumerne, personal az na vyjimky priserny.
4.6

Zdeněk Novák

jednotlivec, 21. září 2015
Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
S pobytem jsme byli spokojeni, ochotný personál nám zpříjemnil náš krátký pobyt.
8.2

Ivana Hanzlíková

dospělý pár, 24. listopadu 2014
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Během posledních dvou let jsme zde byli již potřetí na prodlouženém relaxačním víkendu a opět jsme konstatovali, že bylo správné rozhodnutí, jet i tentokrát právě sem. Oceňujeme možnosti a poskytované služby balneocentra, znamenitou kuchyni a rovněž fakt, že se jedná o menší a tudíž pohodu domova dobře navozující hotel v lázeňském centru. Velké zásluhy na příznivém dojmu z pobytu má i příjemný personál.
10.0

Andrea Jirková

dospělý pár, 3. listopadu 2014
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.8

Kateřina Poláková

jednotlivec, 20. října 2014
Personál
4
Služby
3
Čistota
8
Komfort
7
Poměr
4
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
5.2

Zuzana Paulusová

jednotlivec, 9. června 2014
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Krásný hotel, vstřícný personál i výborné služby spa centra. můžu jenom doporučit, určitě to nebyla naše poslední návštěva.
Nelíbilo se mi:
Pouze mírně vzdálenější parkování.
9.4

Zuzana Paulusová

jednotlivec, 10. září 2013
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
vstřícnost personálu
krásné spa
poloha hotelu
Nelíbilo se mi:
návštěva bazénu není v ceně pokoje
9.2

Tomáš Abazid

jednotlivec, 7. července 2010
Personál
0
Služby
0
Čistota
5
Komfort
2
Poměr
1
- Rozbité ovládání záclon a závěsu
- Chybějící klimatizace
- TV má pouze jeden český kanál
- Velmi pomalá reakce TV na ovladač
- Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
- Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
- Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
- Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
- Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
- Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
- Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
- Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
- Neutažená sprcha
- Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
- Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
Nelíbilo se mi:
- Rozbité ovládání záclon a závěsu
- Chybějící klimatizace
- TV má pouze jeden český kanál
- Velmi pomalá reakce TV na ovladač
- Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
- Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
- Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
- Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
- Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
- Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
- Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
- Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
- Neutažená sprcha
- Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
- Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
2.7

ŠárkaValverde

jednotlivec, 4. dubna 2010
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Se službami jsem byla velmi spokojena a vřele mohu každému doporučit, chce-li si užít různých procedur dobrých pro tělo a odpočinout si, relaxovat, což je neméně potřebné.
10.0