Léčebna Mánes

Křižíkova 13, 36001 Karlovy Vary   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.5

Personál
9.0
Služby
8.7
Čistota
9.1
Komfort
7.5
Poměr cena/kvalita
8.2

Klientské hodnocení (125 celkem)

Marie Žáková

dospělý pár, 29. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Pobyt se nám velice líbil. Prostředí bylo příjemné, personál velice vstřícný, ochotný a kamarádský. Jídlo bylo vynikající. Z pobytu jsme nadšení a rádi se budeme vracet.
Líbilo se mi:
- k pobytu patřila zdarma jízdenka na MHD, což jsme bohatě využili,
- s procedurami jsme byli spokojeni
- strava byla domácí, pestrá, množství naprosto dostačující
- umístění hotelu v klidné části a přesto v dostupné vzdálenosti do centra
10.0

Anonym

jednotlivec, 26. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
vstřícný personál
Nelíbilo se mi:
vše v pořádku
9.2

Zvánovec Josef

dospělý pár, 19. listopadu 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Léčebna Mánes Vyjádření hotelu: Velmi děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu a pokud opět zavítáte do LL Mánes, tak to bude pro nás největší odměnou. S přátelským pozdravem

Váš tým LL Mánes KV
Líbilo se mi:
Stravování a procedury jsou přímo v lázeňském domě. Rovněž je zde kavárna.
Lázeňský dům je dostupný MHD (zastávka u
domu). Centrum je dostupné pěšky do 15 minut.
7.6

Anonym

jednotlivec, 16. listopadu 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
10
S pobytem jsem velmi spokojena, nic negativního na adresu hotelu rict nemůžu.
Léčebna Mánes Vyjádření hotelu: Velmi děkujeme za Vaše kladné hodnocení LL Mánes a služeb, které nabízí. Budeme rádi pokud k nám opět přivítáte se svými přáteli či s rodinou.

Váš tým LL Mánes
Líbilo se mi:
čistota
personál
jídlo (rozmanité a chutné)
jízdenka týdenní
Nelíbilo se mi:
nic mi nenapadá
8.8

Romana Vernerová

dospělý pár, 14. listopadu 2016
Personál
1
Služby
6
Čistota
1
Komfort
1
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Léčebna Mánes Vyjádření hotelu: Vyjádření vedoucí stravovacího oddělení: "Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, stížnost samozřejmě prověřím." Děkuji Vám za Vaše podnětné hodnocení.

H. Kalánová
Nelíbilo se mi:
Nelíbila se nám strava, veškeré jídlo zalito univerzální omáčkou, jídlo bez chutě. Obsluha neodnáší talíře, nedoplňuje snídaně, nedostatek podšálků. Je vidět, že se tam změnil kuchař. Už to není co bývalo. Minule jsme byli spokojeni, ale toto je hrůza. Jsou tam mladí kluci, asi brigádníci.
2.8

Petr Macek

jednotlivec, 14. listopadu 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.8

Josef Šulaj

jednotlivec, 27. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Je zde velmi ochotný personál , jídlo bylo chutné a dost , čistota byly příkladná, mile překvapení byl lístek na dopravu ve něstě.bylo zde vše velmi dobré, myslím že bych si opět vybral znova toto zařízení.Jen jedna organizační věci v koupelně byl mohla být zástěna aby při sprchování voda nestříkalapo koupelně.
Nelíbilo se mi:
Myslím, že zde není moc vad, které by za tak krátkou dobu postřehnout
9.8

Anonym

jednotlivec, 24. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
kvalita léčebných procedur
kvalita jídla
vstřícnost a ochota personálu v jídelně
ochota personálu na recepci
9.6

Jitka Zelenková

skupina, 21. října 2016
Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Poměr
6
Lázeňské domy jsou na samotě, spojení do centra města sice je, ale poslední autobus jede naposledy kolem 20. hodiny, takže když jsme šli do divadla, nezbývalo než dojít zpátky do lázní pěšky, což je pro člověka, který je hůře pohyblivý problém, tedy pokud si nechce vzít od divadla taxi za 200 CZK.
Líbilo se mi:
- dobrá úroveň lázeňských služeb
Nelíbilo se mi:
- umím se zabavit sama, přesto mi trochu vadí, že není v budovách možnost si zahrát třeba biliard nebo šipky, nebo nějaká možnost večerní zábavy - např. nějaká přednáška, promítání, soutěž...
6.6

Marie Šebková

jednotlivec, 17. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6