ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotel - Hodnocení

Lázně Luhačovice


ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotel

Masarykova 567, 76326 Luhačovice   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.4
Služby
9.1
Čistota
9.6
Komfort
9.3
Poměr cena/kvalita
8.8

Klientské hodnocení (37 celkem)

Ivana Mikešová

jednotlivec, 18. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Super klidek relax
9.6

Alena Jiskrová

dospělý pár, 29. srpna 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Vysoká úroveň,doporučujeme.
8.8

Jiří Stahlík

dospělý pár, 8. srpna 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Procedury, včetně možnosti doplnění nabídky podle přání, wellness, fitcentrum přímo v hotelu, s možností celodenního využití.
Nelíbilo se mi:
Příliš rychle to uběhlo.
8.8

Anonym

jednotlivec, 19. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
S pobytem ve Vašem hotelu jsme byli velice spokojeni - vstřícný personál, příjemné ubytování i prostory hotelu, krásné wellness.. Oceňuji velkou čistotu ve všech prostorách hotelu, včetně wellness centra. Menší rezervu vidím v pitném režimu - doporučila bych dostupnost pitné vody na více místech wellness centra.. Už teď mohu říct, že jste si nás získali a velice rádi se k vám znovu vrátíme.. :-)
10.0

Jindřiška Dobrovolná

jednotlivec, 15. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
hodnocení - viz výše
doporučila bych to mladším známým pro využití wellnes centra
můj muž, kterýnemůže do teplé vody tyto nabízené služby bohužel nevyužil
příště využijeme služeb hotelu Palace, kde jsou k dispozici i lékaři a inhalace, kam musel docházet
Nelíbilo se mi:
10.0

Alena Mandutzová

jednotlivec, 10. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Ticho a klid
10.0

frantisek vorel

jednotlivec, 6. června 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Vzorný přístup pracovníků ke klientům hotelu,
8.0

Jaroslav Doležal

dospělý pár, 28. května 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
7
Přes skutečnost , že jsme ve Vašem hotelu byli již po druhé,upřímně přiznáváme ,že jsme
příznivci a častými návštěvníky hotelu Pohoda. Pobyt který hodnotíme jsme vzali narychlo , když Pohoda měla obsazeno. Nehodláme tajit , že na "Pohodě" jsou služby ve vysoké kvalitě levnější než u Vás. Za cenu kterou u Vás platíme za 3 dny jsme před pár měsíci měli na "Pohodě" 5-ti denní pobyt. Služby pohody ty Vaše převyšují v kvalitě stravování , organizaci i vybavení. Váš velký hotel má ve Wellnes centru jednu maličkou výřivku , bazén teplotu sotva 22 stupňů a saunový komplex rovněž nesrovnatelně slabší.
Přičteme- li lepší umístění mimo centrum v pěkném přírodním prostředí a přitom snadnou dostupnost centra vozidlem "Pohody", je tu opravdu množství důvodů proč právě sem.
Zklamáním pro nás již při prvním pobytu byl také provoz Vaší "francouzké restaurace" .Jako milovníci přímořské kuchyně všeho druhu jsme byli zklamáni výhradně tradiční českou kuchyní. Ještěže byl k dispozici alespoň francouzký koňak.Ostatně i potřeba objednávat na "Pohodě" termíny dlouho předem mluví sama za sebe.
Nehodnotíme Váš hotel špatně , ostatně pobyt byl naše volba limitovaná termínem , ale
chcete-li srovnání , nelze se vyjádřit jinak. Abychom nebyli jen kritičtí chválíme prostředí a
výhled z pokoje č.44 ve staré budově , který jsme sdíleli. Pokud se týká Vašich garáží , nejsou daleko , ale měli jsme štěstí , že jsme pro cestu zvolili náš menší vůz. Tím větším
bychom těžko vjížděli i vyjížděli a při délce 5,5 metru bychom při parkování "s nosem na zdi" asi blokovali průjezd. Projektováno zřejmě v době trabantů.
Přiznáváme tedy , že jsme v tomto případě prostě vzali za vděk tím co bylo pro tento termín dostupné. Nicméně nakonec jsme odjížděli celkem spokojeni.
Pěkný den , Jaroslav Doležal
Líbilo se mi:
S ohledem na výše uvedené bych poctivě známým a přátelům doporučil více za méně peněz.
Nelíbilo se mi:
Již jsem se vyjádřil výše.
8.8

Anonym

jednotlivec, 11. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Celková spokojenost
Nelíbilo se mi:
Relax otevřen jen do 21 hodin, mohl by být déle.
9.6

Yvetta Veselá

jednotlivec, 7. února 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0