Wellness hotel Rezidence **** - Hodnocení

Lázně Nové Hrady

Zákaznící doporučují


Wellness hotel Rezidence ****

Náměstí republiky 1, 37333 Nové Hrady   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.4
Služby
9.2
Čistota
9.6
Komfort
9.0
Poměr cena/kvalita
8.9

Klientské hodnocení (1474 celkem)

Robin Růžička

mladý pár, 17. ledna 2017
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
8
Pobyt v hotelu Rezidence se nám velmi líbil. Myslím, že je to přesně to pravé místo pro odpočinek a nabrání nových sil v dnešní uspěchané době. Je to možná i proto, že návštěvníkovi se zdá, jako by zde čas plynul pomaleji. Navíc okolí Novohradska je kouzelné.
Líbilo se mi:
Přátelský, usměvavý personál
Krásné, klidné prostředí hotelu
Výborné organizační/gastro/wellness služby
Krásné okolí Novohradska
Výborně vybavené pokoje s původními historickými prvky a vyhřívanou podlahou v koupelně
Rozlehlost a s ní spojená velká ubytovací kapacita hotelu snižuje potenciální nepříjemné pocity z velké návštěvnosti
Nelíbilo se mi:
V pokoji bylo i přes nastavení radiátoru na maximální stupeň poněkud chladno (zimní měsíc)
8.6

Anonym

dospělý pár, 16. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Velká spokojenost. Personál vstřícný, jídlo vynikající, wellness perfektní. Dobře jsme se zrelaxovali. Rádi přijedeme znovu.
10.0

Hana

dospělý pár, 16. ledna 2017
Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
perfektní (není co vytknout)
8.4

Jaroslava Kaňková

jednotlivec, 12. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Jedinečný zážitek! S manželem se zase rádi vrátíme, protože nebyla jediná věc, kterou bychom vytkli. Skvělý odpočinek, který všem doporučujeme.
Líbilo se mi:
výborné ubytování
dobré jídlo,
wellness s občerstvením
příjemný personál
krásné okolí
10.0

Anonym

mladý pár, 10. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Dobra kuchyne
9.8

Anna Kostelná

dospělý pár, 9. ledna 2017
Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Antonín Novák

dospělý pár, 3. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
9
Náš pobyt hodnotím jako velmi dobrý a byli jsme až na níže uvedenou poznámku skutečně spokojeni. Dalším klientům mohu bez výhrad doporučit. Vybavenost parků a dětských hřišť nemohu objektivně posoudit.
Líbilo se mi:
Vynikající kuchyně ; velmi ochotný a kultivovaný personál, čistota, velmi dobré welnes
Nelíbilo se mi:
v průběhu silvestrovského pořadu bohužel hrála hudba dost často falešně a též zpěvačka nebyla ideální
9.6

Julie Tejko

rodina s malými dětmi, 2. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Vše super!
Líbilo se mi:
Vybavení wellness, čistota, služby, jídlo, cena.
10.0

Marie Novotná

mladý pár, 2. ledna 2017
Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Wellness hotel Residence se každým rokem posouvá výš a výš. Úroveň i kvalita nabízených služeb roste. V hotelu je útulno a čisto. Skoro se mi chce hodnotit hůř, aby tam nejezdilo tolik lidí :-)
Líbilo se mi:
Nabídka wellness služeb a masáží (rozšířené wellness je úžasné, je tam dostatek lehátek, možnost pro relaxaci i pro ty, co nemohou absolvovat saunu. Nápoje zdarma i ve wellnessu).
Vstřícnost poskytovatelů služeb (masáží).
Úroveň služeb (parafínový zábal, masáže, pedikúra, kadeřnictví).
Útulnost pokoje, jeho čistota, každodenní úklid.
Kvalita ručníků a županu na pokoji.
Ochota personálu na recepci i ve wellness oáze.
Příjemné prostředí hotelu, možnost posezení na chodbě.
Nelíbilo se mi:
Nabídka jídel - při all inclusive stravování si představuji aspoň trochu širší nabídku. Byl mnohem menší výběr při snídani i večeři (to mohu porovnat s předchozími pobyty). Oběd bych také čekala aspoň výběr ze 2 jídel, nebo lepší nabídku salátu. Ze 3 obědů jsem jedla 1 - při příjezdu. Jinak vše velmi nadýmavé a ne moc chutné (problém zejména pro těhotné a kojící). Mohla by být alespoň polévka - třeba vývar. Mít oběd mnohem méně vydatný než večeři se mi zdálo trochu zvláštní.
Je velmi nevyrovnaná kvalita personálu restaurace. První dny jsme měli perfektní směnu, usměvavou, s prozákaznickým přístupem, neustále jsme měli na stole pití, průběžně se doplňovalo jídlo, nebyl problém přijít i půl hodiny před koncem stravování - stále bylo co jíst a hlavně byl i celkem výběr (v rámci možností viz výše). Pak se ale vyměnila směna a vše se otočilo. O pití jsme prosili několikrát, hodinu před koncem stravování (často sotva jsme si sedli) nás už chtěli přesouvat jinam (do nějakého salónku), že musí chystat stoly na další jídlo (první směna to zvládala naprosto v pohodě bez tohoto obtěžování). Nabídka jídel byla možná na začátku (neposoudím), ale my často vyškrabávali zbytky (polévka u večeře, jogurty u snídaně, o dezertech obecně ani nemluvím). Druhá směna byla celkově velmi nepříjemná a zkazila nám konec pobytu. Podle pozorování na starší lidi a určitou vybranou klientelu však byli úplně v pohodě. Bohužel musím říct, že si tuto směnu pamatuji z předchozích pobytů a jen se zhoršují a hosty odsouvají pro své vlastní pohodlí. Co dělají v době, kdy tam hosté nejsou (protože je vystrnadí) to nevím. Při první směně byly u stolů hosté co hráli karty nebo si četli noviny, pro personál to nebyl problém. Když chtěli prostřít, prostě počkali. Při druhé bylo stále vymeteno. Škoda.
Moc příjemné nebylo ani občasné štěkání psa z vedlejšího pokoje. To patrně není chyba hotelu, když je pets-friendly (naopak, na to, kolik tam bylo psů jsem o nich v podstatě ani nevěděla).
9.6

Sylva Hlisníkovská

jednotlivec, 2. ledna 2017
Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.4