Hotel Magnólia

Nálepkova 1, 92101 Piešťany   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

bronze bronze bronze

Známka

7.7

Personál
8.2
Služby
8.0
Čistota
7.8
Komfort
7.2
Poměr cena/kvalita
7.3

Klientské hodnocení (24 celkem)

Lucie Janečková

jednotlivec, 15. září 2016
Personál
5
Služby
6
Čistota
5
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
6.2

stanislav marek

dospělý pár, 14. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Anonym

dospělý pár, 14. srpna 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.4

jiří kolář

dospělý pár, 6. července 2016
Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Komfort
2
Poměr
4
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Pouze jeho poloha.
Nelíbilo se mi:
Vybavením neodpovídal 4- hvězdičkovému hotelu. Naposledy jsem v něm byl v roce 1971 a od té doby se v něm téměř nic nezlepšilo. Výtahy jsou snad původní, proti všem předpisům EU. Personál v recepci a v restauraci byl arogantní až drzý. Úklid na chodbách neexistoval po celou dobu pobytu.
Celkový dojem oproti ostatním 4-hvězdičkovým hotelům v EU byl otřesný.
3.2

Ing.Helena Lačíková

jednotlivec, 6. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Líbil se mi přístup personálu,přátelská atmosféra,příjemný pocit
Nelíbilo se mi:
Nemám co vytknout
10.0

Jana Kratochvílová

přátelé, 2. května 2016
Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
6.4

Vladimír Kaleta

jednotlivec, 29. března 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
Příjemný hotel v centru Piešťan, kvalitní ubytování s dobrým doprovodným programem a kvalitními švédskými stoly.
Nelíbilo se mi:
Ve welnesu v bazéně hodně chlorovaná voda a ve vířivce nefungovali všechny trysky.
PC s internetem v hale poruchové, prý nefunkční-zlomený kabel.
8.0

Václava

dospělý pár, 2. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
vzhledem k tomu, že jsme již v Magnólii byli 4x, tak to vypovídá za vše. Třikrát jsme byli v 8.patře, nyní ve 2. patře. Pokoj na 8.patře nám samozřejmě vyhovoval více (výhled na řeku , balkón apod.), ale i nyní jsme byli spokojeni.
Kladně hodnotím především internet v celém hotelu.
10.0

Rostislav Nídl

jednotlivec, 4. ledna 2016
Personál
3
Služby
4
Čistota
6
Komfort
5
Poměr
3
Nebylo špatný, ale jel bych příště do vyšší úrovně hotelu. Tři hvězdy by byly spravedlivější.
Líbilo se mi:
Výborná kuchyně, dobře zařízený pokoj.
čisto na pokoji.
Nelíbilo se mi:
Nezájem perzonálu, jako by jim na zákazníkovi nezáleželo. Masérka neměla zájem o objednávku na masáž. Jinak jako .... nástup ve 14:00 hod tak jsme museli čekat hodinu, protože jsme přijeli v 13:00 hod to se v Čechách už neřeší. Nebo vířivka byla od 15:30 byl jsem tam v 15:25 a paní mi řekla, že musím čekat 5 minut , bazén i vířivka byly prázdné přišla v 15:30 a vířivku zapla ?????
4.2

Květa Buchecká

jednotlivec, 3. ledna 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
5
Komfort
5
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Hotel byl příjemný, personál hodnotím kladně,zpestření v hotelu je bazén a také vířivka. Stravování výborné, silvestrovská zábava dobrá, celková spokojenost!
Nelíbilo se mi:
Ubytování v 7 patře č.pokoje 708, protékala voda v sifonu u umyvadla. musela jsem požádat personál na recepci hotelu o výměnu pokoje do 6.poschodí č. pokoje 609, to již bylo v pořádku ale poslední den při konci našeho pobytu začala opět voda asi u umyvadla opět pronikat.
6.0