Hotel Zlatá hvězda
S klientkou jsme komunikovali napřímo, jak uvádí, ale její shrnutí uvedené v posledních dvou větách je zavádějící. Musím tedy zde uvést celou komunikaci:
Vážená paní Heleno, děkuji za email s převážně kladným hodnocením našich služeb. Technická závada ventilátoru soc. zařízení mne mrzí a byla jistě nepříjemným aspektem vašeho pobytu. Nabídnuté přestěhování do jiného pokoje je standardním řešením, které se nabízí v době, kdy není možné závadu rychle odstranit. Pokoj na přestěhování, který vám byl nabídnut, splňoval veškeré náležitosti a byl adekvátní.
Nicméně chápu Vaše rozčarování a nabízím ubytování na jednu noc zdarma v roce 2024, jako kompenzaci. Pokud budete akceptovat mou nabídku, napište mi prosím, až budete znát vyhovující termín. Po prověření jeho dostupnosti, Vám rezervaci rád zajistím.
Hotel Zlatá hvězda.
Odpověď hosta:
Dobrý den,
závady se stávají, ale nebyl to náš problém. Vše jsme s kamarádkou akceptovaly a pobyt si užily. Očekávaly jsme však, že v podstatě za probdělo noc, nám bude nabídnuta určitá kompenzace přímo na místě, např. oběd či večeře navíc. Recepce nám sdělila, že to je v kompetenci vedení hotelu a proto jsme vám napsaly.
Vaši nabídku na jednu noc zdarma však nechceme využít. Jsme věková kategorie 70+ a pro rok 2024 máme již jiné plány, které nebudeme měnit.
Nebudeme se dál dohadovat, zda máme či nemáme nárok na slevu za službu, která nám nebyla poskytnuta v objednané a uhrazené kvalitě.
S pozdravem Helena