HOTEL AGRICOLA

Tyršova 31, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.0
Služby
8.7
Čistota
9.2
Komfort
8.5
Poměr cena/kvalita
8.1

Klientské hodnocení (285 celkem)

Jiljí Gloser

jednotlivec, 17. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Vážení,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prověřili jsme čerpání Vašich procedur a zjistili jsme, že klasickou masáž a aromamasáž jste měli každou 55 minut, není tedy možné, aby trvaly 20 minut. Pokud jste nebyl s něčím spokojen, měl jste to na místě reklamovat, což jste neučinil. Nyní po Vašem odjezdu již bohužel nemůžeme nic pro Vaši spokojenost udělat, což nás mrzí.
Budeme rádi, když náš hotel znovu navštívíte a my Vás budeme moci přesvědčit o našich kvalitních službách.
Vedení hotelu
Líbilo se mi:
Vysoce hodnotíme usměvavý a ochotný personál. pokoj byl udržovaný v čistotě. Milá byla obsluha v restauraci.
Nelíbilo se mi:
Nelíbily se nám zaplacené služby wellnes. masáž klasická i masáž aromatherapy trvala místo 55 minut asi 20 minut a s masážemi tohoto typu máme lepší zkušenost. Příjemná masáž byla provedena lávovými kameny.
Kvalita teplých jídel byla průměrná.
9.4

Miroslav Galovič

jednotlivec, 10. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Hana Simmová

dospělý pár, 25. března 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré,bazén i sauna příjemná . Nemám nic co vytknout.
Líbilo se mi:
Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré,bazén i sauna příjemné . Nemám nic co vytknout.
10.0

Anonym

dospělý pár, 21. listopadu 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.2

Dušan Fornalský

rodina s dětmi, 20. listopadu 2016
Personál
3
Služby
5
Čistota
9
Komfort
4
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Čistota,bazén a sauna.A také dostupnost k centru.
Nelíbilo se mi:
Nelíbila se mi strava kterou hotel nabízel.Stále se opakující.
Obsluha také špatná. Organyzace a vstřícnost na bodu mrazu.O vše aby se člověk prosil.Řekl bych že jsem se vrátil asi o dvacetpět let spět a to i na pokojích.Vůbec to neodpovídáčtyrem hvězdám.
5.2

Anonym

jednotlivec, 2. listopadu 2016
Personál
5
Služby
1
Čistota
4
Komfort
5
Poměr
4
Do tohoto hotelu uz nikdy nepojedeme. Byli jsme tu poprve a naposledy.
Líbilo se mi:
Pretizeny personal se v ramci svych moznosti snazil.
Nelíbilo se mi:
Meli jsme zaplaceny pobytovy balicek - pobyt, procedura, sauna, bazen, stravovani atd.
Po prijezdu jsme se dozvedeli, ze vsechny terminy na masaze jsou jiz plne. A to jsme do hotelu tri tydny predem volali.....
Sauna nebyla dostatecne vytapena a bazen v hotelu uzavreny. Navic nefungoval vytah, coz vzhledem k tomu, ze se nase pokoje nachazely v sestem patre, take predstavuje velky nedostatek.
Personalu bylo malo.
Celkove jsme velmi zklamani . Ja osobne cestuji casto, ale s necim takovym jsem se jeste nesetkala.
3.8

Renata Skafová

rodina s malými dětmi, 31. října 2016
Personál
2
Služby
2
Čistota
8
Komfort
5
Poměr
3
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Hotel Agricola nabízí příjemnou a dobře vybavenou zahradu pro pobyt s dětmi. Minigolf a petangue jsme využili i na podzim. Také sauna s bazénem je nová a pěkná. Pokoje jsou čisté. Možnost parkování přímo u hotelu je v ML výjimečná.
Nelíbilo se mi:
Chování personálu, který na návštěvníky přenáší svoji nespokojenost a chaos, který v hotelu evidentně panuje, nepřispívá k dobrému pocitu z dovolené. Personálu je málo, nestíhá a výsledkem je často nepříjemné chování k návštěvníkům. Cosi jako návrat do 80. let minulého století.
4.0

Anonym

dospělý pár, 31. října 2016
Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
6
Hotel byl v této době vzhledem ke státnímu svátku přeplněný, a proto měl personál problém s obsluhou a zajištěním procedur welness.
Líbilo se mi:
Čistota a zařízení hotelu velmi dobré, kvalita jídla také.
Nelíbilo se mi:
Protože byl hotel přeplněný, byl problém se vůbec objednat na masáže a jiné procedury, masérky nestačily uspokojit zájem ubytovaných, byl jich nedostatečný počet.
7.2

Kateřina Tučková

jednotlivec, 31. října 2016
Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Poměr
5
Hotel ve velmi hezkém prostředí, výborné umístění v blízkosti lázeňského centra
Líbilo se mi:
Wi-Fi na pokoji, parkování v ceně, pěkné prostředí
Nelíbilo se mi:
zmatky při příjezdu i po celou dobu pobytu, personál zřejmě přetížen, i když se snažili, bohužel nepůsobili moc profesionálně
5.8

Jan Podaný

dospělý pár, 31. října 2016
Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Komfort
4
Poměr
4
Hotel při výjimečné akci nezvládal plnou obsazenost. Tvořily se fronty na recepci i na procedurách. Organizace v restauraci působila chaotickým dojmem, zvláště při příjezdu.
Líbilo se mi:
Hotel má v nabídce mnoho procedur. Na pokoji jsme měli hydromasážní vanu. Bufetová snídaně skýtala velké množství výběru. Podávané večeře byly velmi chutné. Umístění pokoje v druhém patře.
Nelíbilo se mi:
Pokoj jsme obdrželi s rozdělenými postelemi, třebaže jsme dostali při rezervaci na výběr a požadovali jsme manželskou. Problém s nedostatečným parkovištěm. Technické problémy s bazénem i výtahem. Nedostatečná kapacita sauny pro celý hotel pouze hodina denně.
6.4