Hotel Agricola ****

Tyršova 31, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.8

Personál
9.2
Služby
8.9
Čistota
9.3
Komfort
8.7
Poměr cena/kvalita
8.2

Klientské hodnocení (260 celkem)

Anonym

jednotlivec, 20. září 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.8

Zuzana Pataráková

skupina, 18. září 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Marie Bufková

dospělý pár, 12. září 2016
Personál
5
Služby
4
Čistota
6
Komfort
3
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
4.6

Anonym

dospělý pár, 21. srpna 2016
Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Komfort
2
Poměr
2
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Bohužel absolutně nic
Nelíbilo se mi:
Cenová kategorie hotelu, a potažmo tedy cena, absolutně neodpovídají realitě a nabízeným službám.
Nepříjemným "uvítáním" je již nájezd na parkoviště.
Vybavení hotelových pokojů je velmi zastaralé, servis nedostačující (neustále chybějící toaletní papír jen namátkou), dveře z materiálu dob dávno minulých neposkytují absolutně žádnou zvukovou izolaci a hosté jsou v noci rušeni návratem ostatních hostů.
Výběr pokrmů byl na tento typ ubytování žalostně úzký a velkým zklamáním je rovněž úroveň a neprofesionální ("buranské") chování personálu.

S přihlédnutím na úroveň ubytování a poskytovaných služeb by bylo vhodnější toto zařízení označovat jako penzion nebo hostel a nikoli 4* hotel.
V žádném případě nelze doporučit.
Autor recenze mluví na základě bohaté zkušenosti s jinými ubytovacími zařízeními v ML, tohoto času bohužel plně obsazenými.
2.8

Jiří Čajan

jednotlivec, 16. srpna 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Vše
8.8

Renata Michlová

skupina, 15. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Od našeho příjezdu do hotelu až po odjezd nebyl jediný problém, veškerý personál byl profesionální, příjemný, se vším ihned nápomocný. Cokoliv jsme potřebovali, ihned splnili, poradili nám. Hotel je umístěný na klidném ničím nerušeném místě, nedaleko pramenů, parků, ale i nákupních center, restaurací a kaváren. Ačkoliv jsme z daleka, pravděpodobně hotel Agricola znovu navštívíme.
Velmi děkujeme za výjimečný pobyt
10.0

Hana Šimandlová

přátelé, 15. července 2016
Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
klidné prostředí
ochotný personál
parkování v místě
dostupnost (procházky, obchody, doplňkové aktivity)
bazén v místě
vynikající kuchyně
jako bonus - solná jeskyně
Nelíbilo se mi:
nelíbilo se mi komentování jedné servírka před námi- ´´dneska všechno vychlastali ´´ - tím myslela hosty restaurace - i kdyby to bylo tak,my to slyšet nepotřebujeme
uvítala bych vířivku nebo páru
společenská místnost před restaurací byla díky klimatizaci příliš studená, rády bychom tam poseděly,ale to se nedalo
ráda bych si přikoupila jednotlivou proceduru, ne balíček

ráda bych si přikoupila proceduru, ne balíček
9.2

Ing. Václav Bárta

jednotlivec, 13. června 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Poměr
8
Celkově spokojenost.
Líbilo se mi:
Perfektní stravování, úslužný personál. Hezké prostředí v okolí hotelu.
Nelíbilo se mi:
Starší vybavení pokoje, na čtyřhvězd. resort chybí na pokojích chladničky.
Uzavřená vinárna.
8.4

MILOSLAVAA JAROSLAV SIMKOVI

dospělý pár, 24. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Příjemný personál.Vynikající strava.Všeobecná spokojenost.
9.6

Miroslav Šmíd

jednotlivec, 29. dubna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.8