Hotel Agricola ****

Tyršova 31, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.0
Služby
8.7
Čistota
9.2
Komfort
8.5
Poměr cena/kvalita
8.0

Klientské hodnocení (285 celkem)

Anonym

dospělý pár, 21. listopadu 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.2

Dušan Fornalský

rodina s dětmi, 20. listopadu 2016
Personál
3
Služby
5
Čistota
9
Komfort
4
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Čistota,bazén a sauna.A také dostupnost k centru.
Nelíbilo se mi:
Nelíbila se mi strava kterou hotel nabízel.Stále se opakující.
Obsluha také špatná. Organyzace a vstřícnost na bodu mrazu.O vše aby se člověk prosil.Řekl bych že jsem se vrátil asi o dvacetpět let spět a to i na pokojích.Vůbec to neodpovídáčtyrem hvězdám.
5.2

Anonym

jednotlivec, 2. listopadu 2016
Personál
5
Služby
1
Čistota
4
Komfort
5
Poměr
4
Do tohoto hotelu uz nikdy nepojedeme. Byli jsme tu poprve a naposledy.
Líbilo se mi:
Pretizeny personal se v ramci svych moznosti snazil.
Nelíbilo se mi:
Meli jsme zaplaceny pobytovy balicek - pobyt, procedura, sauna, bazen, stravovani atd.
Po prijezdu jsme se dozvedeli, ze vsechny terminy na masaze jsou jiz plne. A to jsme do hotelu tri tydny predem volali.....
Sauna nebyla dostatecne vytapena a bazen v hotelu uzavreny. Navic nefungoval vytah, coz vzhledem k tomu, ze se nase pokoje nachazely v sestem patre, take predstavuje velky nedostatek.
Personalu bylo malo.
Celkove jsme velmi zklamani . Ja osobne cestuji casto, ale s necim takovym jsem se jeste nesetkala.
3.8

Renata Skafová

rodina s malými dětmi, 31. října 2016
Personál
2
Služby
2
Čistota
8
Komfort
5
Poměr
3
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Hotel Agricola nabízí příjemnou a dobře vybavenou zahradu pro pobyt s dětmi. Minigolf a petangue jsme využili i na podzim. Také sauna s bazénem je nová a pěkná. Pokoje jsou čisté. Možnost parkování přímo u hotelu je v ML výjimečná.
Nelíbilo se mi:
Chování personálu, který na návštěvníky přenáší svoji nespokojenost a chaos, který v hotelu evidentně panuje, nepřispívá k dobrému pocitu z dovolené. Personálu je málo, nestíhá a výsledkem je často nepříjemné chování k návštěvníkům. Cosi jako návrat do 80. let minulého století.
4.0

Anonym

dospělý pár, 31. října 2016
Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
6
Hotel byl v této době vzhledem ke státnímu svátku přeplněný, a proto měl personál problém s obsluhou a zajištěním procedur welness.
Líbilo se mi:
Čistota a zařízení hotelu velmi dobré, kvalita jídla také.
Nelíbilo se mi:
Protože byl hotel přeplněný, byl problém se vůbec objednat na masáže a jiné procedury, masérky nestačily uspokojit zájem ubytovaných, byl jich nedostatečný počet.
7.2

Kateřina Tučková

jednotlivec, 31. října 2016
Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Poměr
5
Hotel ve velmi hezkém prostředí, výborné umístění v blízkosti lázeňského centra
Líbilo se mi:
Wi-Fi na pokoji, parkování v ceně, pěkné prostředí
Nelíbilo se mi:
zmatky při příjezdu i po celou dobu pobytu, personál zřejmě přetížen, i když se snažili, bohužel nepůsobili moc profesionálně
5.8

Jan Podaný

dospělý pár, 31. října 2016
Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Komfort
4
Poměr
4
Hotel při výjimečné akci nezvládal plnou obsazenost. Tvořily se fronty na recepci i na procedurách. Organizace v restauraci působila chaotickým dojmem, zvláště při příjezdu.
Líbilo se mi:
Hotel má v nabídce mnoho procedur. Na pokoji jsme měli hydromasážní vanu. Bufetová snídaně skýtala velké množství výběru. Podávané večeře byly velmi chutné. Umístění pokoje v druhém patře.
Nelíbilo se mi:
Pokoj jsme obdrželi s rozdělenými postelemi, třebaže jsme dostali při rezervaci na výběr a požadovali jsme manželskou. Problém s nedostatečným parkovištěm. Technické problémy s bazénem i výtahem. Nedostatečná kapacita sauny pro celý hotel pouze hodina denně.
6.4

vladimíra chyská

jednotlivec, 31. října 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
příjemný personál
Nelíbilo se mi:
čekání u rozpisu na procedury
7.4

Monika Radostová

jednotlivec, 30. října 2016
Personál
1
Služby
1
Čistota
6
Komfort
3
Poměr
1
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Nelíbilo se mi:
Pokoj hnedvedle výtahu,který byl rozbity a dělal šílene rány, záclonyna pokoji byly šílený, hned první den mi přinesli syrové kureci maso, od te doby jsem tam nic nejedla, moučník kupovaný, kafi se nedalo říkat kafe ale břečka, obsluha jak kdyby ji někdo sebral u popelnic, prostě hrůza , dlouhé čekání na jídlo, snad jedině co tam bylo dobře , byla koupelna a perličkova koupel.
2.4

Blanka Kejvalova

přátelé, 30. října 2016
Personál
5
Služby
2
Čistota
1
Komfort
1
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Nelíbilo se mi:
recepční nechtěl odpovědět co nahrál z občanského průkazu a odpověď nevybíravě odbyl tím, že je to pro cizineckou policii (to vím, jsem o nových zákonech informována...) nicméně co zákon o ochraně osobních údajů?
relaxační pobyt nebyl moc relaxační co se nabídky týče protože procedury byly beznadějně obsazené již po našem příjezdu, masáž byla pro 3 osoby, byli jsme ve 4, nechápu proč jsme dostali A4 se seznamem wellnes balíčků a nabídku zvýhodněné ceny na wellnes, které bylo obsazené dávno dopředu, na pokoji roztrhaná záclona a prach např. na televizním černém stolku, nelíbilo se mi napomínání personálu starší blonďatou asi provozní před hosty a ještě dělala nemístné grimasy na obsluhující, to by se snad mělo dít v zákulisí, velmi neprofesionální chování, přišli jsme na snídani v 7 hodin a náš přidělený stůl byl obsazen a jinde místo nebylo - prý z důvodu příjezdu 3 autobusů Asiatů, kteří se všichni nahrnuli v stejný čas do jídelny apod. Personál byl nervózní z toho velkého počtu hostů....Výtah byl rozbitý - jezdil a nejezdil...... Do tohoto hotelu již nikdy
2.8