Hotel Continental **** - Hodnocení

Mariánské Lázně


Hotel Continental ****

Hlavní 230, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.2
Služby
9.1
Čistota
9.6
Komfort
9.2
Poměr cena/kvalita
8.9

Klientské hodnocení (221 celkem)

Iveta Hudáková

jednotlivec, 21. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Dobrý den nadmíru spokojená!!!!
9.2

ALEŠ STROMKO

jednotlivec, 31. října 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.8

Oldřich Švarc

mladý pár, 29. září 2016
Personál
3
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Poměr
1
Chtěli jsme si s manželkou udělat krásnou a pohodovou dovolenou v Mariánských Lázních (na 4 noci). Vybrali jsme si hotel Continental, zvláště kvůli nabízenému balíčku wellness služeb. S těmi jsme také byli asi nejvíce spokojeni - milý personál. Co se týče ubytování, byli jsme trochu na rozpacích. Poté, co jsme vešli do pokoje, šlápli jsme do doposud nezaschlé louže od sava - nejspíš se tam snažili před naším příjezdem vyčistit kus koberce (poloměr cca 15 cm jasně žlutého lívance na červeném koberci před vchodem do koupelny nás vždycky limitoval v samotném vstupu do koupelny). Jinak čisto.
Líbilo se mi:
Procedury samotné byly velmi příjemné, pěkný byl i bazén a sauna.
Nelíbilo se mi:
Hrůza nás jímala z jídla, které nám servírovali k večeři (měli jsme polopenzi). Mleté maso zabalené v zelném listu v silném vývaru se zeleninou - brambory tvrdé nedovařené, mleté maso překořeněné, vývar děsný. Jídlo se vrátilo do kuchyně, poté bez jakéhokoliv upozornění bylo přineseno znovu - nejspíš s bramborami již dovařenými - to jsme ale neměli odvahu vyzkoušet. Jak je ale kuchař lovil a zase vrátil do talíře, si raději ani nepředstavujeme. V zeleninových lassagních se objevil vlas - jídlo bylo rozblemcané. Celkově nám nepřišlo, že by ceny jídla odpovídaly jeho kvalitě. Co bylo ale nejzoufalejší, tak byl personál v restauraci. Zvláště jeden vrchní číšník, který německým hostům a klientům doslova úlisně podlézal, aby o nich vzápětí pronášel nelichotivé poznámky.
3.8

Dita Mikšovská

jednotlivec, 27. září 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Výborný profesionální přístup, velmi milý personál, vše perfektní
9.0

Ilona Čapíková

jednotlivec, 12. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Krásné prostředí,příjemný personál a úžasná relaksace.Doporučuji všem.
10.0

Jolana Vondrakova

mladý pár, 6. září 2016
Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Pekny, moderne vybaveny hotel
Poloha hotelu na Hlavni tride, v blizkosti parku, nedaleko centra
Velmi dobra kuchyne
Prijemny personal
Nelíbilo se mi:
Prosteradla nebyla na gumu, neustale se shrnovala
V pokoji bylo slyset auta z pomerne rusne ulice.
8.4

Anonym

jednotlivec, 27. června 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
klid
pohoda
soukromý
10.0

Jaroslava Vondráčková

jednotlivec, 4. června 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Pavel Lukáč

dospělý pár, 24. května 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Příjemné ubytování spojené s perfektní kuchyní. Výbornéje využití sauny a bazenu přímo v hotelu vč. procedur.
Nelíbilo se mi:
Předražené nápoje v hotelové restauraci a uvítali bychom kuřácký koutek
9.0

Anonym

jednotlivec, 29. března 2016
Personál
5
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
prostředí v hotelu
zázemí na pokoji
služby
perfektní splnění služby romantika na pokoji i při večeři v restauraci
výborná kuchyně
Nelíbilo se mi:
Naštvaná recepční řešící svojí nespokojenost se situací v hotelu při její službě hodně nahlas a před klienty.
Mimo zaplacenou polopenzi- návštěva pivnice, kde si nás 20 min. nikdo nevšimnul a odešli jsme bez objednání , v restauraci se situace opakovala, s tím že my jsme si po 15 min. objednali, ale hosté, kteří přišly s námi po 20 min. odcházeli také bez povšimnutí
8.6