Hotel Flora ***

Purkyňova 128, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.8

Personál
9.1
Služby
8.7
Čistota
9.4
Komfort
8.4
Poměr cena/kvalita
8.5

Klientské hodnocení (597 celkem)

Dagmar Dvořáková

jednotlivec, 21. března 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Ladislav Orsovics

jednotlivec, 20. března 2017
Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.0

Anonym

jednotlivec, 16. ledna 2017
Personál
5
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Poloviční obědy,bohaté snídaně, přikoupení procedur se slevou ochota personálu v jídelně,
Nelíbilo se mi:
Určitá nadřazenost cizinců nad domácími důchodci, což má ovšem hlubší důvody.......
6.2

Anonym

jednotlivec, 10. ledna 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Vstřícnost hotelu vůci dětem,zaridili nám postýlku pro miminko
Dobrá kuchyně, možnost výběry ze čtyř jídel od klasického ceské kuchyně, ryb az po moderni vegetariánskou.
Personál se vzdy snažil vyjít vstříc, pokud byl problém rěšili jej. Jen jsme meli dojem, že jsou přetěžováni.
8.0

Edita Pěkná

jednotlivec, 8. ledna 2017
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Nelíbilo se mi:
Nedorozumění s příslušenstvím na pokoji. Fén na pokoji nebyl, což mi nevadí, jelikož jsou většinou pro mě nevyhovující. Beru si vždy vlastní. Fén jsem ani omylem neodvezla!
Strava většinou chutná, až na přílišné slazení. Všechny polévky po dobu stravování přislazené až přeslazené. Taktéž saláty. Kulturní a sportovní služby jsme nevyužívali, proto nehodnotím.
9.6

Eva Syřínková

jednotlivec, 12. prosince 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.0

Jolana Horáková

jednotlivec, 12. prosince 2016
Personál
5
Služby
6
Čistota
8
Komfort
7
Poměr
8
hodnocení personálu by mělo být zvlášť pro restauraci a bar - to bylo skvělé, ale od personálu pro lázeňské procedury by se mohly malajské šípy učit
6.8

Anonym

dospělý pár, 5. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Vše perfektní, milý a vstřícný personál, pokoj čistý, strava vynikající.
10.0

Anonym

jednotlivec, 4. prosince 2016
Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Krásný hotel,všichni moc ochotní a milí,moc děkujeme
10.0

Adéla Šímová

jednotlivec, 4. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Hotel je situován v naprosto skvělém místě - pár kroků od kolonády. Po příjezdu mě čekalo moc milé přivítání na recepci, veškerý personál byl moc milý a ochotný, hotel čistý. Není nic, co bych vytkla a doufám, že se sem někdy budu moci vrátit.
10.0