Hotel Maxim ***

Nehrova 141/1, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.5
Služby
9.2
Čistota
9.3
Komfort
8.8
Poměr cena/kvalita
9.2

Klientské hodnocení (102 celkem)

Anonym

jednotlivec, 29. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Mariánské Lázně jsou krásné v každé roční době. Hotel Maxim má ideální polohu u kolonády. Krásné prostředí hotelu, atmosféraa péči, kterou vám zaměstnanci věnujíje
nezapomenutelná.
Líbilo se mi:
Útulno a milo.
10.0

Jana Čediková

přátelé, 27. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Zbyněk Hromádko

jednotlivec, 21. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Můj opakovaný pobyt - po roce - byl opět skvělý. Hotel si udržuje vysokou kvalitu jak po stránce gastronomické, tak lázeňské i hotelových služeb. Bylo velmi příjemné užívat si pohostinnosti, laskavosti a péče hotelového personálu.
Po roce jsem se náhodně setkal i se stejnými hosty, což dokládá moje přesvědčení o kvalitě poskytovaných služeb a oblíbenosti hotelu.
Děkuji všem a těším se na další pobyt.
Líbilo se mi:
skvělé jídlo
krásný hotel rodinného typu u kolonády vynikající léčebný program
profesionální a milý personál
rehabilitační bazén přímo v hotelu
10.0

Irena

skupina, 17. listopadu 2016
Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
9
Pobyt se nám moc líbil a doufáme, že opět přijedeme.
Líbilo se mi:
Krásný hotel-interiér.
Příjemný personál.
Prima masáže.
Dobré jídlo.
Klidné místo.
U Kolonády a pramenů.
Nelíbilo se mi:
Bylo by fajn, kdyby bazén byl i v neděli odpoledne nebo večer.
8.6

Ivana Kadochová

jednotlivec, 14. listopadu 2016
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
10
Pobyt i služby hotelu byly na vysoké úrovni - doporučuji všem zájemcům.
Líbilo se mi:
- výborný personál včetně spa centra
- výborné jídlo
- příjemné ubytování
- dobrá poloha hotelu
- dobrá cena za poskytnuté služby
9.2

Jana Kubátová

jednotlivec, 7. listopadu 2016
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Personál byl milý a vstřícný.Velký prostorný pokoj.Dobré jídloDostupnost kolonády a centra.
Nelíbilo se mi:
Lednice na pokoji.
9.4

Vlasta Procházková

skupina, 26. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
3 dny v MAXIMU naprosto splnily naše představy, ba ještě více.
Obsluha, výběr jídel, pokoj, péče, za 1
Počasí nám přálo a lázně jsou krásné.
9.6

Anonym

jednotlivec, 26. října 2016
Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.2

Anonym

jednotlivec, 22. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Poměr
6
Pobyt v hotelu Maxim byl po prvním šoku z načasování procedur velmi příjemný, ochotný personál, který vyšel vstříc, pokoje odpovídají 3hvězdám, jídlo dobré, procedury na vysoké úrovni, teplý bazén 10x4m. Ráda doporučuji a klidně se sem vrátím.
Líbilo se mi:
- vysoká úroveň procedur (masáže, koupele)
- milý a ochotný personál (recepce, restaurace, balneo, i paní uklízečky)
- teplá voda v bazénu
- dobré jídlo (výběz ze 3 variant)
- čistota hotelu
Nelíbilo se mi:
- bazén by mohl být v týdnu otevřený déle, končí se v 18 hodin, tudíž po večeři se už nedá jít zaplavat
- balneo provádí v týdnu procedury jen dopoledne, odpoledne již zavřeno, tudíž vše nacpané na dopolední hodiny, i 4 procedury za sebou
8.6

Zdeňka Stehlíková MUDr.

jednotlivec, 13. října 2016
Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Dobrá strava,obsluha personálu,velmi dobrý přístup rehabilitačních pracovníků,ochotarecepčních.
Nelíbilo se mi:
umístění oken do dvora,hluk z prostor hotelového dvora od časných hodin,chladno na pokoji.
6.4