Hotel Royal ****

Lesní 345, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.5
Služby
9.3
Čistota
9.5
Komfort
9.0
Poměr cena/kvalita
8.7

Klientské hodnocení (132 celkem)

František Roidt

jednotlivec, 19. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.8

Anonym

jednotlivec, 6. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Připomínky mám pouze ke stravování, strava by měla být dietnější - polévky husté, menší porce. Návrat z kulturních zařízení je večer obtížný - pouze taxi.
Líbilo se mi:
Celková spokojenost.
Přístup všech zaměstnanců kladný.
Procedury probíhaly podle objednávky.
10.0

Pavel Jarolím

jednotlivec, 30. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Royal **** Vyjádření hotelu: Dobrý den, pane Jarolíme, jsme rádi, že jste se služby hotelu byl spokojený. Ohledně platby bohužel rozhoduje rezervační oddělení Hotel.cz.
Líbilo se mi:
Důvody vyplývají z mého výše uvedeného hodnocení. Vše bylo v naprostém pořádku, všichni zaměstnanci hotelu byli velice příjemní a vždy naložení.
Nelíbilo se mi:
Komplikací bylo, že jsme nemohli zaplatit hotově přímo v hotelu, čas na zaplacení bankovním převodem byl neefektivní vzhledem k nastávajícímu víkendu. Byl jsem nucen získat výpis o zaplacení částky ze svého bankovního účtu, což znamenalo další zdržení a nejistotu v nákupu.
10.0

Ludmila Krsková

jednotlivec, 23. srpna 2016
Personál
5
Služby
4
Čistota
8
Komfort
9
Poměr
4
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Royal **** Vyjádření hotelu: Dobrý den, paní Krsková,
moc děkujeme za Vaší recenzi, typy k zamyšlení a pochalu pana maséra, kterou s díky vyřídím.
Těším se někdy opět na viděnou v Royalu :-)
Věra Forstnerová
Líbilo se mi:
-vše na jednom místě
-klid a dobré ovzduší
-uhličité koupele
-pitná kůra
Nelíbilo se mi:
-nedostatek lehátek pro slunění
-občasné vynechávání páry v turecké lázni
-občas chladná voda ve vířívce
-chybějící obyčejná voda na stolech v jídelně
6.0

Marie Podrábská

jednotlivec, 22. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.4

Bohumila Machová

přátelé, 15. června 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Royal **** Vyjádření hotelu: Velmi nás těší Vaše hodnocení a jsme rádi, že se Vám u nás líbí. Budeme se moc těšit na Vaši příští návštěvu.
Líbilo se mi:
Pobyt i nabídka služeb se nám líbí, proto se do hotelu opakovaně vracíme, kolegyně byla na lázeňském pobytu již 4x, já osobně podruhé. Se službami jsme byly ve všech ohledech spokojeny.
10.0

Gabriela Walachová

jednotlivec, 22. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Royal **** Vyjádření hotelu: Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše krásné hodnocení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Líbilo se mi:
Lázeňský pobyt předčil naše očekávaní...
Nádherné lázeňské městečko, skvělý hotel, personál, můžeme vřele doporučit...
10.0

Blanka Nevečeřalová

jednotlivec, 24. dubna 2016
Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Royal **** Vyjádření hotelu: Moc děkujeme za Váš krásný komentář, kterého si všichni vážíme. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Líbilo se mi:
Nejlepší byly javske masáže,paní byla úžasná,milá a masaze skvělé.S nabídkou biodrogy se to nedá srovnat.
8.8

Jaroslava Kolbová

jednotlivec, 10. dubna 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
7
Poměr
8
Na pokoji paní uklízečka ani jednou za můj pobyt neluxovala a nedoplnovala toaletní věci až po upozorněníje doplnila.Pobyt nebyl levný tak bych služby úklidu čekala perfektní.Pod postelí byla hustá pavučina! Asi tam ještě visí!
Hotel Royal **** Vyjádření hotelu: Děkujeme za Vaše hodnocení. Práci paní pokojské prověříme a samozřejmě napravíme. Budeme rádi, když i přes tuto zkušenost k nám znovu zavítáte.
Líbilo se mi:
Stravování perfektní.Služby procedur perfektní.
Nelíbilo se mi:
úklid pokoje a přerovnávání osobních věcí.Na pokoji č.707
7.4

Hana Slavikova

jednotlivec, 21. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
moderně zařízené služby lázeňské i wellnes
9.6