Hotel Royal
Děkujeme moc, paní Měchurová. Těšíme se na Vás zase příště. V. Forstnerová
91%
Perfektní
na základě 24 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 23. října 2023
Hotel Royal
Děkujeme moc, paní Měchurová. Těšíme se na Vás zase příště. V. Forstnerová
1 hlas
?
Neuvedeno, 23. října 2023
Hotel Royal
Dobrý den, moc děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že rodiče náš hotel opět navštíví. V. Forstnerová
1 hlas
?
dospělý pár, 23. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 20. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 2. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 25. září 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 4. září 2023
Hotel Royal
Dobrý den, paní Valentová, moc Vám děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že při příští návštěvě Mariánských Lázní si opět zvolíte náš hotel. V. Forstnerová
1 hlas
?
dospělý pár, 25. srpna 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 17. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 27. července 2023
Hotel Royal
Milá paní doktorko, moc Vám děkujeme za krásné hodnocení naší práce. Těšíme se opět někdy na viděnou v hotelu Royal! V. Forstnerová
2 hlasy
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.