Hotel Royal
Vážená paní Jenčíková,
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl