Hotel St. Moritz ****

Třebízského 599/37, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.2

Personál
9.3
Služby
9.2
Čistota
9.6
Komfort
9.2
Poměr cena/kvalita
8.8

Klientské hodnocení (76 celkem)

Miloš Eiselt

dospělý pár, 12. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Bylo o nás všestraně postaráno, a při tom bylo ještě dost času na vlastní aktivity.
Procedury pro oba dva časově blízko u sebe, takže nebylo nutno trávit čas na pokoji čekáním na partnera.
Nelíbilo se mi:
Hotel je dál od centra a cesta parkem jepo dešti blátivá.
9.8

Anonym

skupina, 9. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Zuzana V.

mladý pár, 22. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Hotel je menší, rodinný ve velice klidném prostředí. Má své kouzlo! Slečna Kristýnka na recepci je prostře poklad!! Takové uvítání a ochotu jsme ještě nezažili! :-) Slečna Kristýnka je milá, usměvavá a vždy ochotná pomoci! Stejně tak personál z "její" směny je naprosto úžasný a kuchař je skutečný mistr ve svém oboru! Toto vše jsme si uvědomili ve chvíli, kdy se v půlce pobytu vyměnila směna a pohádka skončila....
Líbilo se mi:
Slečna recepční - Kristýnka - poklad celého hotelu! :-)
Nelíbilo se mi:
Studená voda v hotelovém bazénu :-(
Záleží, na jakou směnu narazíte...
10.0

Jindřich Dáňa

dospělý pár, 6. července 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
pobyt se nám velmi líbil
Líbilo se mi:
perfektní profesionální přístup
Nelíbilo se mi:
nic
8.8

Jana Jahnová

dospělý pár, 4. července 2016
Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Libil se nam pokoj, bazen, zamestnanci velice mili.
Nelíbilo se mi:
Jedina nevyhoda pobytu byly procedury. Misto slibenych 30 min, trvaly procedury 15 min, dokonce byl cizi pan objednan na stejny cas, jako muj pritel...Masaz byla velmi rychla - jak na bezicim pasu..
9.0

Hana Sklenářová

jednotlivec, 29. března 2016
Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.4

Helena Buskova

jednotlivec, 11. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
profesionální přístup
klid
služby
Nelíbilo se mi:
chladno na pokoji
10.0

Anonym

mladý pár, 7. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
krásné místo, tichá lokalita, velký pokoj, příjemný personál - recepce, ve spa, u večeře, krásný bazén+sauna - měli jsme ho pouze pro sebe na přesnou hodinu
Nelíbilo se mi:
restaurace by mohla být déle otevřena, ne jen do cca 21h
druhý den na snídani byl jiný číšnik a ani jednou nedoplnil vajíčka, sýry a pod.
9.4

Anonym

jednotlivec, 1. prosince 2015
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
7
Pobyt v hotelu Moritz se mi velmi líbil. Personál byl velmi příjemný. Jídlo bylo fantastické. Obsluha velmi příjemná.:-) Balneo velmi příjemné jak personál, tak prostředí.:-) Jediné co bych malinko vypíchla je, že masáž by mohla být pohybově ( doteky ) pomalejší, aby si klient mohl vychutnat relax. Jinak bezvadné.:-) A jedno jediné negativum, špatné odsávání. Oblečení a vše v hotelu je načichlé kuchyní. Jinak musím místo velmi pochválit. Určitě se ráda vrátím znovu a doporučím přátelům. Moc děkuji za příjemný pobyt.
7.8

Kateřina Šebková

mladý pár, 30. listopadu 2015
Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
4
Hotel bych doporučila spíše pro starší lidi nebo ty, kteří hledají klasické lázně a procedury. My jsme chtěli spíše wellness, ke kterému má hotel daleko. Jedna malá sauna, která se musela rezervovat a při procedurách jsme se cítili jako pacienti.
Líbilo se mi:
Velmi příjemné a ochotné recepční, krásná příroda a výhled z relaxačního koutku u bazénu. Hezky připravené prostírání na romantické menu.
Nelíbilo se mi:
Opravdu jsme se těšili na masáž, kterou nám zrušili. Při procedurách, které měly být relaxační bychom očekávali relaxační hudbu a ne rádio a zacházení jako s pacienty v nemocnici. Ve výtahu bývalo odloženo špinavé nádobí a čistící prostředky, přístup pokojských také neprofesionální.
6.4