Orea Spa Hotel Palace Zvon - Hodnocení

Mariánské Lázně


Orea Spa Hotel Palace Zvon

Hlavní třída 68/6, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.5

Personál
8.8
Služby
8.3
Čistota
9.1
Komfort
8.4
Poměr cena/kvalita
7.8

Klientské hodnocení (123 celkem)

Anonym

dospělý pár, 24. dubna 2017
Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
Hotel se nám velmi líbil, velice pěkné pokoje, odpovídající fotografiím na webových stránkách, všude čisto, velmi hezky upraveno. Jídlo výborné a v dostatečném množství. Hotel přímo na Hlavní třídě, nádherný výhled do parků a na kolonádu. Velmi pěkný a čistýbalnea provoz.Mohu jenom doporučit a pobyt si v příštím roce určitě zopakujeme.
Orea Spa Hotel Palace Zvon Vyjádření hotelu: Vážený hoste, děkujeme Vám za vaše ocenění hotelu, velmi si važíme pochvaly, které se nám od Vás dostalo. Jsme rádi, že máte v úmyslu se u nás zastavit i příští rok. Rádi Vás tu uvidíme. Ještě bych rád dodal, že zahájení lázeňské sezóny bude tradičně druhý víkend v květnu - 12.5. - 14. 5. Škoda, že Vám nevyšlo zastavit se právě v tento termín. Přeji hezký den, Jan Šimkanin, vedoucí recepce
Líbilo se mi:
Zařízení pokoje
Čistota, úprava hotelu.
Umístění hotelu, blízkost kolonády a centrálních parků
Výborné jídlo.
Nelíbilo se mi:
Bohužel byli jsme v době, kdy ještě nebyla zahájena lázeňská sezona, proto nám chyběl hudební program a vše ostatní, které zahajuje až 1.5.
8.0

Ludmila Taterová

jednotlivec, 20. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.2

Stanislav Čupr

jednotlivec, 19. dubna 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Drahomíra Zedníčková

jednotlivec, 18. dubna 2017
Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Lenka Vovesova

dospělý pár, 18. dubna 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Spa Hotel Palace Zvon Vyjádření hotelu: Vážená paní Vovesová, vážím si toho, že jste si našla čas a ohodnotila nás, i když máme bohužel jen záporné informace. Máte pravdu, že máme v oblasti restaurace své slabiny, proto do budoucna plánujeme změnit nabídku na švédských stolech a velikost restaurace. I Váš hlas se pro nás stává impulsem pro změnu. S pozdravem Jan Šimkanin, vedoucí recepce
Nelíbilo se mi:
Málo míst v jídelně, museli jsme čekat až se uvolní místo - při večeři.
V hotelu jsme byli 3 noci, měli jsme polopenzi a ze 3 večeří bylo 2x stejné jídlo.
7.4

Anonym

jednotlivec, 17. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Jiřina Helthová

dospělý pár, 11. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Marie Blábolová

jednotlivec, 10. dubna 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.4

Anonym

dospělý pár, 27. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
V tomto hotelu jsme byli už třikrát na vánočním pobytu. To značí, že se nám tam líbí a spokojenost byla se vším. Ještě jednou dékujeme.Spokojená klientka z pokoje 121
10.0

Jáchym Tyle

jednotlivec, 13. prosince 2016
Personál
4
Služby
4
Čistota
5
Komfort
5
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
1.pokoj č.411 je velice prostorný a dobře vybaven,2 ramínka ve skříni je málo.Nabídka TV velmi kvalitní i pro cizince.Koupelna a WC
trochu malé se špatnou údržbou-držák sprchy volný.
2.snaha ředitele hotelu o nápravu nedostatků byla dobrá.
3.parkování v centrálním domě fungovalo bez problémů.
4.balneo fungovalo velmi dobře vč.telefonického upozornění na začátek procedury
Nelíbilo se mi:
1.nabídka jídla byla max .na 3*
2.bílý ubrus byl až 3.den-po upozornění vyměněn
3.nabídka hudby k tanci slabá-pozdní začátek,dřívější skončení,dlouhé přestávky
4.romantická večeře byla o den posunuta z důvodu špatné komunikace mezi recepcí a kuchyní.
5.chybí více informačních nabídek možností využití volného času ze strany recepce.
4.8