Holistic Hotel La Passionaria **** - Hodnocení

Mariánské Lázně


Holistic Hotel La Passionaria ****

Zeyerova 244/4, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

9.4

Personál
9.3
Služby
9.2
Čistota
9.7
Komfort
9.3
Poměr cena/kvalita
9.1

Klientské hodnocení (61 celkem)

Zuzana Houžvičková

jednotlivec, 2. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Nikola Domerecka

mladý pár, 21. listopadu 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.0

Dagmar Vaďurová

jednotlivec, 20. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Doporučuj, čistota, ochota, prostor, hotel má dobré umístění, parkování u hotelu.
Holistic Hotel La Passionaria **** Vyjádření hotelu: Milá paní Vaďurová,

děkujeme za krásné hodnocení, které nás velice těší a motivuje do další práce. Přejeme Vám poklidný čas adventní a doufáme v opětovné setkání.

Se srdečným pozdravem za celý tým

Veronika Všetečková
ředitelka hotelu
Líbilo se mi:
Pokoje čisté, prostorné, snídaně bohaté, večeře v restauraci Doma 100 m od hotelu velice chutné 3 chodové, masérka Míša pečlivá, ochotná. V apartmánu je kuchyňka což je skvělé.
Nelíbilo se mi:
Není co vytknout
10.0

Anonym

jednotlivec, 18. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Ubytování, velice příjemný personál.
Nelíbilo se mi:
Není co napsat.
10.0

Alena

rodina s malými dětmi, 10. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Velmi příjemný hotel i personál, pěkné klidné prostředí, do centra nedaleko. Vstřícný vůči malým dětem.
9.6

Anonym

jednotlivec, 22. května 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Dana Soukupová

jednotlivec, 29. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
V daném hotelu jsem byla poprvé, ale určitě ne naposledy. Velice přívětivý personál na všech úrovních. Snídaně vždy připravené s velkým výběrem. Rovněž relaxační služby mohu jenom chválit. Večeře v restauraci Doma také neměly chybu a vždy jsme byly hned obslouženy. Prostě velikonoce jsme si opravdu užily.
10.0

Anonym

jednotlivec, 18. listopadu 2015
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
vstřícný personál
klidná lokalita
parkování
9.6

Anonym

dospělý pár, 20. září 2015
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Naďa Borůvková

jednotlivec, 14. září 2015
Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Komfort
6
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Holistic Hotel La Passionaria **** Vyjádření hotelu: Milá paní Borůvková,

děkujeme za Vaše hodnocení a především ještě jednou za Vaši návštěvu. Koncepce snídaní je zcela nová a vše co jste měla možnost zažít je ve fázi vývoje a neustálého zlepšování, do kterého jsme s nadšením všichni zapojeni. Večeře se nikdy na hotelu nepodávaly kvůli nedostatečné vybavenosti kuchyně. To se však už nyní mění a chystáme je od jara příštího roku. Bude se jednat o rozmanité pokrmy na bázi přírodní zdravé a hlavně také chutné stravy. Doufáme, že nás opět navštívíte a budeme Vás moct uspokojit i v případě večeří a nejen to.

Se srdečným pozdravem a přáním všeho dobrého.

Bc. Veronika Všetečková
za celý tým holistického hotelu La Passionaria
Líbilo se mi:
velice chutné, bohaté na výběr, zdravé a
opravdu velký výběr potravin všeho druhu.
Ještě také každý den jiné složení výběru potravin. Opravdu veliká spokojenost v sortimentu i velice ochotného a miléhopersonálu. Proč nejsou i takové večeře na tomto hotelu a musí se docházet jinam?
Nelíbilo se mi:
večeře mimo hotel
7.8