Hotel Concertino ****

nám. Míru 141, 37701 Jindřichův Hradec   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.8

Personál
9.1
Služby
8.8
Čistota
9.3
Komfort
8.3
Poměr cena/kvalita
8.4

Klientské hodnocení (164 celkem)

Jan Wagner

jednotlivec, 25. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Marie Mgr. Bečková

jednotlivec, 3. září 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
6
Byli jsme s manželem dost rozčarovaní a zklamaní zároveň. Parkování za 250,- Kč za noc, při více nocí za 200,-Kč v podzemních garážích pod hotelem. Odřeli jsme si podvozek auta, protože tam byl hrozný hup při vjezdu(tím že jedete ze světla do tmy ani pořádně nevidíte kam jedete a najednou rána, škrábanec a je to tady) - nikdo nás na to v recepci neupozornil. Obsluha byla ve stylu retro (asi ještě socialistická). Pokoj byl hodně tmavý (ikdyž zde byla 2 okna) a to jak díky atriu, kam jsme měli okna, takže jsme z pokoje neviděli jestli prší nebo svítí sluníčko a také díky silným a tmavým závěsům. Jinak pokoj byl čistý a útulný, ale nevhodný pro klaustrofobiky (a to jsem zrovna já). Necítila jsem se tam dobře a nebýt manžela, který mě ovlivnil,nebyla bych tam ani hodinu. Každé ráno od 6 hod. nás budil hlasitý rozhovor mezi pokojskými, což se nám zdálo být dost bezohledné i vůči ostatním hostům. Město se nám rovněž nelíbilo (prach a špína, oprýskané fasády historických domů, vymlácená okna u budov v podzámčí,žabincová a smradlavářeka protékající městem. Začal školní rok, takže se začaly všude dodržovat i polední pauzy jak na zámku, tak i v muzeu. V 11 hod. jsme si koupili vstupenky do městského muzea a na betlém - jesličky, normálně nás nechali jít dovnitř jakoby nica ve 12 hod. nás zase vyhnali ven z muzea s tím, že už je polední pauza. V městské věži bylo rovněž zavřeno; od září probíhají prohlídky pouze v sobotu a v neděli. Takže se nám pobyt moc nepovedl. A to měl být dárek k našemu výročí svatby. Chtěli jsme si zde užít a byli jsme zklamaní.Ach jo.
7.6

Pavel

dospělý pár, 28. srpna 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Velmi příjemný ochotný personál, odpovídající vybavení hotelového pokoje.
Nelíbilo se mi:
Snad by bylo bylo vhodné pokoje klimatizovat. A problém je parkování.
9.2

Anonym

rodina s dětmi, 22. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
8
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Umístění v centru města.
Nelíbilo se mi:
Byl mi slíben pokoj v prvém patře, dostala jsem ve třetím s výstupem do čtvrtého. Mám potíže s hybnosti. Jakým způsobem si má klient zajistit, aby personál dodržel slovo? Vybavení je příliš honosné a nepraktické. Potěšil by světlý nábytek a v podkrovním pokoji více světla.
8.0

Anonym

jednotlivec, 21. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Iveta

jednotlivec, 31. července 2016
Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Výborná poloha,krásný hotel.
Nelíbilo se mi:
Překvapivé účtování parkovného 200,-kč/noc,které není při objednávání pokoje nikde uvedeno.
Chudší snídaně,malý výběr pečiva i příloh.
8.4

Anonym

jednotlivec, 23. července 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Anonym

jednotlivec, 22. července 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.6

Pavel

jednotlivec, 21. července 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Concertino **** Vyjádření hotelu: Dobrý den,
Děkujeme za Vaše hodnocení. Je to pro nás velmi přínosné. Co se týká stravování tak bychom i uvítali konkrétní nápad co bychom v daném případě měli umět nabídnout. Děkujeme a těšíme se na další možnost Vás pohostit.
Nelíbilo se mi:
Jídelní lístek v hotelové restauraci by mohl mít širší nabíku, např. s ohledem na lidi se zdravotními omezeními. Trochu mi vadila nemožnost zaplatit dříve než při odjezdu; měl jsem pak v této situaci zbytečně velký spěch.
9.2

Anonym

jednotlivec, 20. července 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Hotel Concertino **** Vyjádření hotelu: Dobrý den,
Děkujeme za Vaše hodnocení. Je to pro nás velmi přínosné. Co se týká stravování tak bychom i uvítali konkrétní nápad co bychom v daném případě měli umět nabídnout. Děkujeme a těšíme se na další možnost Vás pohostit.
Nelíbilo se mi:
Uvítal bych širší nabídku na jídelním lístku v hotelové restauraci - i pro lidi se zdravotními omezeními.
9.2