Hotel Savoy ****

Harrachova 23, 54351 Špindlerův Mlýn   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

gold gold gold gold gold

Známka

9.5

Personál
9.6
Služby
9.3
Čistota
9.8
Komfort
9.6
Poměr cena/kvalita
9.0

Klientské hodnocení (56 celkem)

Kateřina Trtílková

dospělý pár, 10. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
Hotel Savoy splnil naprosto naše představy, jak má hotel této úrovně vypadat - výborný servis, milá obsluha, krásné a čisté pokoje a výborné jídlo. Cítili jsme se zde krásně.
Líbilo se mi:
Krásné okolí.
Krásné prostředí hotelu - čisto a příjemně.
Personální servis na vysoké úrovni.
Profesionální a usměvavá obsluha restaurace.
Vynikající jídlo.
Krásné, voňavé a maximálně pohodlné spa a wellnes.
9.6

Ľudmila Bačová

dospělý pár, 27. září 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
Hotel Savoy nás velmi příjemně překvapil vstřícností personálu, perfektními službami a ochotou na recepci, výbornou kuchyní a krásnými prostory. Wellness hotelu je luxusní.
Líbilo se mi:
Ochota, vstřícnost, profesionalita personálu
Čistota a design pokojů
Výborná středomořská kuchyně, lahodné dezerty
Krásné wellness
Proceduru mandlovou zeštíhlující masáž můžu jenom doporučit, slečna masérka byla milá, profesionální, kvalitně mě promasírovala a všechno bylo přesně tak akorát
Nelíbilo se mi:
Manžel byl na houbkové masáži a ta mu příliš nesedla.
Masérka s ním neprohodila ani slovo, cítil odstup a po masáži měl nadále bolesti zad, které neustoupili ani po pár dnech.
Možná bych doporučila větší výběr čistě vegetariánských pokrmů, měli jsme na výběr pouze mezi třemi jídly.
9.0

petr

dospělý pár, 8. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Anonym

jednotlivec, 4. září 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

HanaKroupová

jednotlivec, 20. srpna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Hotel jsem znala již před 20 lety. Prošel takovou změnou, že jsem si myslela, že jsem někde jinde. Personál se choval velmi vstřícně a příjemně. Restaurace i kuchyně jsou skutečně na velké úrovni. Při jídle jsme se cítili jako doma. A kuchyně umí opravdu vyhovět i objednávce, která není v jídelním lístku.
Nelíbilo se mi:
Pozor na častější údržbu vanové zástěny. Je zapotřebí ji častěji očistit.
10.0

Anonym

jednotlivec, 12. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Anonym

jednotlivec, 10. července 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Vlasta

dospělý pár, 24. dubna 2016
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Velmi milá a příjemná recepce, kvalitní masáže, klid a ticho na hotelových pokojích, příjemná vůně všude v hotelu. Maximální čistota a pořádek. Výzdoba pokoje a ostatní služby k našemu výročí na jedničku. Měli jsme stejný pokoj jako loni v létě, což nám vyhovovalo.
Nelíbilo se mi:
Na rozdíl od našeho loňského pobytu jsme nebyli spokojeni se snídaněmi. Slečna při snídani se mračila, musela jsem ji nahánět, aby nám s manželem udělala kávu, tvářila se neochotně, jakoby vůbec nepatřila mezi ostatní zaměstnance hotelu, kteří se chovají velice mile. Na snídani mi chybělo čerstvé ovoce a cereální či žitné pečivo. Patrně díky tomu, že jsme chodili až po desáté, tak již nikdo nedoplňoval např. krájené sýry atd. Nic hrozného, ale v mnohem obyčejnějších a "levnějších" hotelích byly snídaně lepší.
8.8

Anonym

rodina s malými dětmi, 15. března 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Služby a ubytování na úrovni 5 hvězdičkového hotelu.
Nelíbilo se mi:
Jednotvárné snídaně. Občas úklid restaurace.
9.2

Karel

rodina s malými dětmi, 26. ledna 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.2