Orea Resort Horal

Svatopetrská 280, 54351 Špindlerův Mlýn   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.1
Služby
8.8
Čistota
9.2
Komfort
8.4
Poměr cena/kvalita
8.1

Klientské hodnocení (202 celkem)

Monika Bobková

jednotlivec, 28. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Naděžda Matějová

jednotlivec, 15. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážená paní Matějová,
děkujeme Vám za Váš čas, který jste si udělala pro napsání tohoto velmi příjemného zhodnocení Vašeho pobytu v Orea Resortu Horal. Věřte, že neustále pracujeme na zlepšování našich služeb a takovéto hodnocení je pro nás pobídkou do další práce. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S pozdravem
Marie Pacholíková
rezervační oddělení
Líbilo se mi:
Velmi příjemné prostředí i služby. Jen počasí zlobilo, ale to nelze personálu vyčítat :o)
10.0

Miroslav

jednotlivec, 6. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Jiří Ubry

dospělý pár, 18. dubna 2017
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
9
Byli jsme velmi spokojení. Hotel jsme již vychválili na Tripadvisoru
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážený pane Ubry,
moc děkujeme za čas věnovaný hodnocení Vašeho pobytu. Každá připomínka či upozornění je pro nás výzvou a pobídkou do další práce a dalšího zlepšování našich služeb.
S pozdravem
Marie Pacholíková
rezervační oddělení
Líbilo se mi:
Vynikající strava, pozorný personál
Nelíbilo se mi:
Do budoucnosti je třeba řešit parkování.
9.0

Anonym

dospělý pár, 17. dubna 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážený pane Kalino,
moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.

S pozdravem

Marie Pacholíková
rezervační oddělení
Líbilo se mi:
Jezdím k Vám pravidelně a jsem spokojen.
Nelíbilo se mi:
Změna interiéru jídelny, dříve komfortnější.
8.8

Jana Zbiralova

jednotlivec, 10. dubna 2017
Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážená paní Zbíralová,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi za každou zpětnou vazbu, neboť našim cílem je neustálé zkvalitňování služeb, proto je každá reakce našeho klienta pro nás důležitá.
S pozdravem
Marie Pacholíková - rezervační oddělení
Líbilo se mi:
Líbily se mi služby poskytované v rámci Relax centra - bazén, sauna, vířivka, pára.

Pokoj s příslušenstvím pěkný, i když menší.
Nelíbilo se mi:
Ceny služeb Relax centra v oblasti masáží a kosmetických služeb. Příliš drahé a pro většinu "běžných" lidí nedostupné.

Kvality stravování - především večeře. Opravdu velmi špatné!
6.4

Miroslav Chvátal

rodina s malými dětmi, 18. března 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
jídlo
10.0

Daniel

rodina s dětmi, 17. března 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.6

Mike Schwartz-Kikull

přátelé, 11. března 2017
Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Das Frühstück ist sehr Reichhaltig und auf Extrawünsche wird reagiert. Das Personal ist sehr gut.
Die Zimmer sind sauber könnten bisschen größer sein. Der Pool und die Sauna sind sehr zum empfehlen. Es gibt ausreichend Parkmöglichkeiten am Hotel. Der Skibus ist schnell zu erreichen.Aufgrund der Größe vom Hotel können sich die Kinder viel im Haus bewegen. Wir würden wieder
dort Urlaub machen.
Nelíbilo se mi:
Das Personal an der Bar könnte deutlich mehr Umsatz machen wenn sie bisschen mehr sich um die Gäste kümmern würden. Oftmals muss man sehr lange warten auch wenn nichts los ist bis man bedient wird. Außerdem wäre für die Nachmittagsstunden ein Kuchenangebot sehr schön dann muss man nach den Ski laufen nicht in die Stadt fahren um sich Kuchen zum Kaffee zu holen.
7.6

Anonym

jednotlivec, 5. února 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0