Orea Resort Horal ****

Svatopetrská 280, 54351 Špindlerův Mlýn   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.1
Služby
8.8
Čistota
9.2
Komfort
8.4
Poměr cena/kvalita
8.1

Klientské hodnocení (193 celkem)

Anonym

jednotlivec, 5. února 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
6
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Jan Gabstur

rodina s malými dětmi, 27. ledna 2017
Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal **** Vyjádření hotelu: Vážený pane Gabšture,

děkujeme za hodnocení z nedávného pobytu v Orea Resortu Horal. Jsme velice potěšeni, že se Vám v resortu líbilo a ještě více jsme potěšeni Vaším opakovaným zájmem o ubytování. Pozitivní hodnocení, co se recepce a animačního týmu týče, předám s radostí mým kolegům, aby bylo patrné, že o Vás bylo kvalitně postaráno. Na druhou stranu se omlouváme za nepříjemnosti, které se během Vašeho pobytu vyskytly - doufáme, že Vaši návštěvu Špindlerova Mlýna neovlivnily v příliš velké míře a budeme dělat vše pro to, aby byly tyto nedostatky vylepšeny.

S pozdravem

Jakub Kmínek, Sales and Marketing Executive
Líbilo se mi:
V hotelu se nám moc líbilo a určitě se vratíme ještě tenhle rok.Musím hlavně pochválit recepci a hlidání v dětském koutku kde byli ochotný a příjemný.
Nelíbilo se mi:
Číšníci a servirky byli otrávení žádný usměv.A dětský koutek by chtělo obnovit.
8.8

Lenka Lučaníková

přátelé, 16. ledna 2017
Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.2

Jana Jelínková

dospělý pár, 15. ledna 2017
Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal **** Vyjádření hotelu: Vážená paní Jelínková,

děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním připomínkám víme, na které služby se zaměřit při jejich zlepšování. Doufáme, že nás opět navštívíte a na opětovné shledání se budeme těšit.

S pozdravem

Marie Pacholíková, Sales and Marketing Executive
Líbilo se mi:
Čistota, nabídka služeb
Nelíbilo se mi:
Obsluhující personál v jídelně, recepce
9.2

Marie K.

rodina s malými dětmi, 11. ledna 2017
Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Poměr
6
Doporučuji si zjistit jestli se pokoj nenachází pod terasou, lidé tam chodí kouřit a odklepávají popel dolů = na balkon
Líbilo se mi:
Nádherný výhled z pokojů i z restaurací.
Příjemná recepční a velmi ohleduplná pokojská.
Nelíbilo se mi:
Bazén - voda byla chladná, a mimo bazén bylo také chladno.
Hotel na webu vypadá velmi pěkně a zachovale, ale ve skutečnosti je zastaralý a na pokojích je to vidět i někde cítít.
Lezecká stěna je nepoužívaná a na parkovišti asi i nepoužitelná.
Doporučuji si zjistit jestli se pokoj nenachází pod terasou. Lidé na ni chodí kouřit a odklepávají popel dolů = na balkony pokojů
6.0

Anonym

mladý pár, 12. prosince 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Anonym

jednotlivec, 11. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Ramona

dospělý pár, 10. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Uns hat da Gesamtpaket des Hotels sehr gefallen. Es gab keinerlei Beanstandungen.
Wir würden uns jederzeit erneut für dieses Hotel entscheiden.
10.0

Zdeněk Žurek

mladý pár, 6. prosince 2016
Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
S pobytem se nám velmi líbil, personál příjemný, hotel útulný. Opravdu jsme si krásně odpočinuli. Do toho opravdu krásné počasí, takže maximální spokojenost.
9.0

Anonym

mladý pár, 5. prosince 2016
Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6