Orea Resort Horal

Svatopetrská 280, 54351 Špindlerův Mlýn   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.1
Služby
8.8
Čistota
9.2
Komfort
8.4
Poměr cena/kvalita
8.0

Klientské hodnocení (211 celkem)

Milan Grénar

jednotlivec, 11. července 2017
Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Ondřej Piskač

jednotlivec, 27. června 2017
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.8

Petr Kočvara

mladý pár, 26. června 2017
Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
8.0

Renata Kořínková

jednotlivec, 26. června 2017
Personál
5
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážená paní Kořínková,
omlouváme se Vám za nepříjemnosti během Vaší poslední návštěvy. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.

S pozdravem,
Milan Posker
Sales & Marketing Manager
Líbilo se mi:
čistota
prezentace jídla
relax centrum (bazén, sauny, vířivka, posilovna)
klid v hotelu
Nelíbilo se mi:
Nelíbila se nám špatná informovanost ze strany personálu vůči klientům relaxačního centra. Vše jsme si museli zjišťovat sami (jak to chodí). Museli jsme si sami říkat o prostěradlo a kartičku do sauny ( prostěradlo nám nebylo nabídnuto) a ručník jsme nedostali vůbec. Přitom další zaměstnanec nám toto poskytl automaticky.
V restauraci jsme kvůli neinformovanosti málem přišli o večeři při svíčkách, byli jsme posláni do bufetu. (menší chaos v komunikaci mezi personálem)Menu bylo na rozmačkaném papíře v euro deskách. To kazí jinak velmi dobrý dojem.
7.4

Václava Sladovníková

jednotlivec, 20. června 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážená paní Sladovníková,
děkujeme Vám za užitečnou a pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.

S pozdravem

Marie Pacholíková
rezervační oddělení
Líbilo se mi:
Dobrý den, byla jsem velmi spokojena s celkovou nabídkou - ubytování s krásným výhledem, velmi dobrá, rozmanitá strava a krásné relaxační koupání. Krkonoše jsou romantické, ráda se budu vracet.
Venda
7.8

Anonym

dospělý pár, 19. června 2017
Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.8

Danuše Šinfeltová

přátelé, 12. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Hotel čistý, personál vstřícný, ochotný, vybavení perfektní, jídlo vynikající, děkujeme za krásný pobyt
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážená paní Šinfeltová,
moc Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu a těší nás Vaše pozitivní hodnocení pobytu. Rádi slyšíme, že jste byli spokojeni. Chtěli bychom Vás ujistit, že právě Vaše spokojenost je pro nás prioritou a všichni zaměstnanci na sobě neustále pracují, aby mohli poskytovat nejlepší možný servis. Těšíme se na Vaši návštěvu v dalším z našich hotelů nebo resortů.

S pozdravem

Marie Pacholíková
rezervační oddělení
Líbilo se mi:
výborné jídlo
personál ochotný a vstřícný
pokoje i celý hotel pěkně vybavený a čistý
krásný výhled
bazén čistý s vířivkou
saunu si můžeme vybrat podle typu
10.0

Tomáš Bydžovský

mladý pár, 6. června 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
Pobyt se nám hrozně moc líbil. Chtěl bych poděkovat kuchařům či kuchařkám, kteří vařili vynikající jídla. I ostatní personál byl skvělý. Budu dále doporučovat.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážený pane Bydžovský,
děkujeme Vám za velmi příjemné hodnocení Vašeho pobytu. Ráda budu tlumočit svým kolegům na naši pravidelné poradě. Věřím, že i je Vaše slova potěší. Budeme rádi, pokud i v budoucnu náš hotel navštívíte.
S pozdravem
Marie Pacholíková
rezervační oddělení
Líbilo se mi:
Vše se nám moc líbilo.
Nelíbilo se mi:
Nemáme žádná negativa na náš pobyt.
9.8

Monika Bobková

jednotlivec, 28. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Venuše Kopalová

skupina, 25. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Orea Resort Horal Vyjádření hotelu: Vážená paní Kopalová,
moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.

S pozdravem

Milan Posker
Sales & Marketing manager
Líbilo se mi:
Příjemná recepční při příjezdu a velice příjemný a ochotný personál v jídelně a na baru
9.0