Hotel Sport Art Centrum

Prostřední Bečva 707, 75656 Prostřední Bečva   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

gold gold gold gold gold

Známka

9.5

Personál
9.9
Služby
9.5
Čistota
9.8
Komfort
9.3
Poměr cena/kvalita
9.1

Klientské hodnocení (68 celkem)

Dáša Losová

jednotlivec, 16. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Dobrý den,

byli jsme s manželem spokojeni po všech stránkách. Škoda, že hotel je stále obsazený a rezervace musí být hodně dopředu provedena, což vzhledem k plánování dovolené je problém. Bylo by zajímavé, kdyby hotel zasílal klientům nabídky balíčků. Losová
10.0

Jana Vichrová

dospělý pár, 1. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Pavel Hrstka

dospělý pár, 1. ledna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
9
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.8

Alena Řeháková

dospělý pár, 15. prosince 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Poměr
9
Celkové hodnocení 100 bodů a budeme se snažit tento balíček zopakovat koncem března/duben roku nového.
Líbilo se mi:
Naše poděkování a pochvala patří dvěma servírkám - Luciím!! Tyto dámy byly nejen pracovité, pozorné, ale i krásné, milé, komunikativní, usměvavé a vtipné! Což navozovalo velice příjemnou atmosféru a tu správnou wellnesso-vánoční náladu! A to nejen u mužů. Díky "Lucky " !!!!
Pochvala též kuchaři a jeho pomocníkům.

Alena a Jan Řehákovi - Letohrad / Orlické Hory
Nelíbilo se mi:
Nebyli jsme spokojeni s tím, že nebylo možné naladit programy ČT ( 1, 2 a ani ČT 24 a na recepci to svedli na lidi, že ty programy přelaďují. Závada mohla být i v ovladači. Možná byly již slabé baterky..

Po celou dobu pobytu byly venku cítit fekálie, z nějakého chlíva, či co..., to ale ovlivnit nemůžete.
9.4

Marie Sladkowská

jednotlivec, 28. listopadu 2016
Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Pobyt se nám celkově moc líbil.
Jídlo bylo skvělé.
Nelíbilo se mi:
Trochu nás zaskočilo, že v balíčku jsme měly 80 minutovou kosmetiku.
Bylo nám řečeno, že máme starý balíček a že nyní je kosmetická masáž 20 minut.
Přitom jsme pobyt objednávaly tak 10 dnů před termínem pobytu.
9.2

Jana Ivánková

jednotlivec, 19. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Jaroslava Žůrková

dospělý pár, 10. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Náš pobyt proběhl od 6.11. 2016 do 9.11.2016. Tento pobyt jsme si vybírali pouze dle recenzí ostatních hostů. Naše očekávání předčilo vše. Hotel luxusní, vybavení pokojů i všech ostatních prostorů byla velmi vkusné a nadčasové, opravdu krása. Welness abazén - luxus, klid a příjemné ticho kolem, vše do nejmenšího detailu promyšlené k tomu, aby zde člověk mohl v klidu relaxovat.Personál velmipříjemný, vstřícný ochotný, jídlo na vysoké gastronomické úrovni, lahodilo oku i chuti, jídelní prostory neustále čisté. Takže velká pochvala za 4 dny příjemně strávené v tomto hotelu. Velkou pochvalu bychom chtěli vyjádřit obsluhujícím slečnám Michaele Drozdové a Petře Farkové za jejich milé a profesiální chování, Ty k tomu luxusu, který SpotrArtCentrum nabízí zcela určitě patří. Moc děkujeme manželé Žůrkovi, Velké Heraltice
10.0

Kristýna Doležalová

dospělý pár, 8. listopadu 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Kateřina Břenková

jednotlivec, 31. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
9.6

Anonym

dospělý pár, 23. října 2016
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0