Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 145 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (27)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobré jídlo, i když u snídaně malá nabídka.
    Malý pokoj s malinkatým sprchovým koutem,který byl při příjezdu špatně uklizený, byla tam plíseň, prach.
    • Večeře chutné
    • Plíseň v koupelně, malý pokoj.
      Nepoměr cena - kvalita
  • Eva Davidová

    ?

    jednotlivec, 17. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bohužel mě byl pobyt 100% stornovan ze strany hotelu bez nahrady. Měla jsem nemocnou dceru a nemohla jsem nastoupit. A ani poslat dříve žádné potvrzení z nemocnice. Bylo mě řečeno, že mám čekat na vyjádření hotelu. Takže smůla. Nějak to neřešili. Zrušili a nic.
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Dobrý den paní Davidová, pobyt Vám nebyl stornován. Na pobyt jste nepřijela a ani jste nesdělila důvod.

    Jedinou komunikaci od SPA.cz máme z 15.07.2022, kde nám potvrzují 100% stornopoplatek za NEDOJEZD na pobyt.

    Pokoj jsme Vám do poslední chvíle drželi připravený a zůstal nám poté co jste nepřijela prázdný.

    Informaci o nemoci Vaší dcery jsem si poprvé přečetl až tady v recenzi.

    Náš hotel je v případech zdravotních komplikací k hostům velice vstřícný, ale je potřeba komunikovat.

    V tomto případě je mi líto, ale hotel bude na stornopoplatku trvat. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné procedury, bazén a sauna. Personál na recepci, u procedur.
    • Příšerné jídlo, obsluha v jídelně, neumyté nádobí, malý výběr z jídla. Kvalita jídla jak ze závodní jídelny. Nic moderního např. kdyby tam byl vegetarián, tak se ani nenají.
  • Jana Staňková

    ?

    jednotlivec, 21. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je krásně opravený a čistý jinak jsem byla spokojená
    • Jídlo nebylo chutné a místo dezertu každý den jen kompot A obsluha mladých slečen hrozná chtěly brát talíře aniž bych dojedla no prostě neodborná obsluha Dobré jídlo je základ dobrého hotelu
  • Irena Čermáková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 27. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní bezbariérový přístup, pěkný bazén se saunou a všechny procedury dostupné v županu - moc příjemné.
    • Krásný zmodernizovaný hotel s velmi špatnou kuchyní a s naprosto nevyhovujícím personálem. Neprofesionální úklid způsobuje rychlé chátrání skvěle zrekonstruovaných prostor! Špinavé koberce s chlupy, zašlé čalounění, neuklizená koupelna a všudypřítomný prach. Bazén s chladnou vodou...
  • Ann-Katie Johansenová

    ?

    ostatní, 21. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme nebyly spokojeni. Hotel je sice pěkný a zrekonstruovaný, ale chování personálu (mimo pracovníků recepce) a jídlo bylo strašné. Úroveň služeb absolutně neodpovídá ceně. Doporučuji se v hotelu ubytovat max. se snídaní a na večeře a procedury chodit jinam.
    • hezké a zrekonstruované pokoje a zázemí
      mílí pracovníci recepce
      možnost parkování u hotelu
      rychlé připojení Wi-Fi
    • procedury byly velmi krátké (masáž pouze 15 minut, což není nikde uvedeno v popisu)
      nebylo možné vybrat si předem ani na místě čas procedur, takže masáž byla naplánována už v 7:10, nehledě na tom, že jsme každý měl proceduru v jinou dobu (odpo/dopo)
      masáž byla ještě ošizena o několik minut
      u parafínového zábalu si sestřička odešla a zábal jsme si tak museli odstraňovat sami
      první večer nám nebylo dovoleno vybrat si jídlo, což také není nikde uvedeno
      večeře na úrovni školení jídelny (rajská s kolínky, květákový mozeček) o chuti ani nemluvím
      obsluha v jídelně velmi nepříjemná až drzá
      na stůl jsme čekali okolo 20 min, jelikož nás nedali ke stejnému stolu
      uklízečka nám odmítla uklidit po 10. hodině ranní (po stížnosti nakonec uklidila) a odmítla nám doplnit lahvičky se šampónem
      na terase nebyly vyspárované kachličky, takže se tam nedalo ani chodit
  • Alena Knížová

    ?

    jednotlivec, 31. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bída, obzvláště v porovnání cena x služby, jednalo se o prodloužený víkend 27.10. - 30.10., za 10.000 Kč.

    Je toho poměrně hodně co mi nevyhovovalo.. Drobné věci, na recepci po příjezdu jsem se ptala, kde najdu uvedené fitness - paní sdělila, že je nová a že neví...měli jsme mít pokoj s manželskými postelemi - postele byly zvlášť, takže jsme si je sami dali k sobě.. placené parkování přímo před hotelem... kuřáci musí chodi ven a tam nikde nejsou popelníky, takže kuřáci hází cigarety do kanálu - já jsem nekuřák, takže mi to může být jedno..ale nerozumím tomu, proč tam nejsou alespoň nějaké venkovní popelníky - u jiných hotelů byly...to jsou ještě věci, které by tolik nevadily.. ale přeci jen..nemusely by být..

    Měli jsme ve voucheru uvedeno, že po příjezdu budeme mít i oběd (měli jsme plnou penzi), oběd se nekonal, žádné fitness hotel neměl, ač byl uveden ve voucheru - ale to zřejmě byla špatná komunikace mezi SPA a hotelem, nevím, každopádně uvedeno na voucheru bylo: že je v ceně volný vstup do sauny, bazénu a fitness v čase od 9-21h.. vzala jsem si sport.obuv, oblečení, abych zjistila, že fitness není.. následující den bylo mému příteli sděleno, že sauna bude volná nejdříve od 13h..

    Večeře byla jedním slovem strašná - rýže posypaná hráškem, v řídké omáčce zvláštní chuti zřejmě s hovězím a omáčka posypána nastrouhaným eidamem..jen jsem to ochutnala a nesnědla..obsluha se mě ani nezeptala, z jakého důvodu mi nechutnalo.. takže jak už někdo v nějaké recenzi na tento hotel uváděl, jíst jsme pak chodili do restaurace, protože bez legrace to tam chutnalo, jak v závodní jídelně..a to ještě spíše horší kvality.. snídaně první den dá se říci standardní formou bufetu asi 3 druhy sýrů a asi 3 druhy salámů - které dle chuti a vzhledu patřili k těm levnějším, pečivo, marmeláda, jogurty atd. to ještě tak špatné nebylo..ale když pak k večeři byla nabídka ze 3 jídel - což byly játra, hovězí v rajčatové omáčce a nebo talíř sýrů s hroznem... zvolili jsme třetí variantu - a hle, bylo to totéž co k snídani jen navíc pár kousků hrozna a oliv.. k obědu si přítel objednal něco jiného než co mu přinesli... pak byla k obědu polévka a ejhle, k snídani byla tatáž polévka a tak dále...
    Během jednoho oběda i pán od vedlejšího stolu si nechal zavolat obsluhu a vracel pivo s tím, že není dobré...
    Jinak ke snídani byla zdarma káva - byl tam kávovar, ale po snídani už byla káva pouze možná za úhradu...

    Pantofle k zapůjčení ani za popletek hotel neměl, a když jsem večer žádala o zapůjčení alespoň županu, byla jsem dotázána, zda to postačí zítra dopoledne...

    Procedury, které jsme si přiobjednaly navíc, tak jsme na papíru od recepce uvedeny neměli, takže jsme šli do kanceláře, abych jim tuto informaci sdělili, a tam nám bylo, ač tedy s omluvou oznámeno a musím říci, že tam byla paní milá, že zřejmě nastala chyba v komunikaci se SPA.cz, ale vlastně o těchto přiobjednaných procedurách nikdo neví...takže co jsme si objednali, jsme vlastně neměli, a dohodli jsme si tedy narychlo jiné procedury.. s tím, že masáž lávovými kameny vůbec hotel neposkytuje, ač byl od SPA.cz v nabídce uveden a reflex.masáž, kterou jsme si objednali je možné prý provádět, jen po předchozí kontrole od jejich lékaře, která stojí kolem 700 Kč..

    U masáží hrálo rádio, žádná příjemná hudba, nikdo se neptal, zda chci třeba rádio vypnout a lehátko bylo nepohodlné..

    Jediné s čím jsem byla spokojena byl vzhled pokoje, sauna a bazén, ač menších rozměrů, ale s těmi jsme počítali, byli i uvedeny ve voucheru a fungovaly a vše bylo tak jak být mělo...a Františkovy lázně - krásné místo..ale to nespadá moc do hodnocení samotného hotelu...

    Stížnosti jsem i předala přímo SPA.cz jako omluvu jsem dostala víno, čehož si vážím, ač víno nepiji, ale opět jsem se už musela pousmát, když jsme šli poslední den na recepci zaplatit parkovné a paní na recepci mi řekla, že k úhradě máme tedy parkovné a víno, tak jsem podotkla, že to hradit nemáme, že to je dárek od SPA.cz, tak chvíli koukala do PC, a pak tedy sdělila, že mám pravdu a že tedy prosí uhradit parkovné... špatná organizace.. dokonce i obsluha sama si stěžovala, že prý nemůže za to, že nefunguje komunikace mezi recepcí a hosty..

    10.000 Kč za takovéto služby mi připadá opravdu přehnané, kdyby se jednalo o nějaký lacinější penzion...tak by se to i dalo očekávat, ale tohle byla dle mě opravdu bída...
    • - hotel bych nedoporučila
      - co se mi líbilo, jak jsem psala výše - sauna, bazén a vzhled pokoje
    • - špatná organizace v hotelu
      - obsluha v restauraci - chyběla mi slova, jako dobrou chut, chutnalo vám, vše v pořádku..zkrátka proklientský přístup
      - nebyly procedury, které jsme měli původně objednané a kdybych se sama nepřipomněla, tak je na hotel ani nikde nezaznamenal a vlastně bychom ani nemohli mít náhradu za procedury, které jsme si objednali a které hotel nedělá..
  • Jaroslava Koutská

    ?

    jednotlivec, 3. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • hezký podkrovní pokoj
    • senzor požáru umístěn nad postelemi, blikal a špatně se usínalo.
      kovové židle na chodbách, studené neútulné.
      jídlo přesolené, nechutné.
      personál nestíhal.
  • Jozef Králik

    ?

    jednotlivec, 7. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V r.2009 jsme po pobytu v tomto hotelu odcházeli velmi spokojeni, nyní to rozhodně říct nemůžeme. Více v "líbilo - nelíbilo".
    • - procedury, jejich provedení, celková organizace, ochota personálu
      - přístup MUDr. Z. Rajserové, výborná komunikace
      - strava chutná, v podstatě kvalitní
      - volně přístupný bazén s protiproudem
    • - ubytování; možná v nejhorším pokoji v hotelu. Pochopil bych, pokud by hotel byl plně obsazen, ale ten byl mým odhadem pouze na cca 20 až 30 procent. Volné kvalitnější pokoje asi čekaly na víkendovou akci (viz níže). Dvě postele (bez výhrad), k tomu dvě položidle nebo něco jako polokřesla. v kterých šlo vydržet tak půldruhé minuty. Při špatném počasí (jaké nás bohužel postihlo) trávit čas v posteli i po kvalitních procedurách nic příjemného
      - úklid: naposledy v úterý, potom ani vysypání koše. Pokud bychom házeli ručníky na výměnu podle návodu na zdi do sprchy nebo na podlahu, večer bychom je zvedali zpátky
      - TV programy: do středy ČT1 a Nova kvalitní, ČT 2 mizerně a 10 německých v kvalitě. Od čtvrtka ČT2 zmizela, ČT1 mizerně, pouze Nova v kvalitě. Na dotaz v recepci ve čtvrtek odpověď, byl objednán technik, do soboty asi nedorazil. Velká televize s asi více kvalitními programy ze společenské místnosti někdy ve středu zmizela
      - skokové zdražení nápojů z neděle na pondělí, např. pivo Plzeň z 35 na 50 Kč
      - od středy bylo vše podřízeno přípravě na víkendovou akci pro zaměstnance majitele hotelu (tak jsem to pochopil). Aby toho nebylo málo, poslední noc nám zpestřil pravidelným houkáním alarm auta, asi jednoho z víkendové akce.

      Je politováníhodné, že platící klient (z kterého profituje majitel i hotel) byl upozaděn za zábavní akci firmy. Určitě bylo možné nějaké vhodné řešení, ale ani pokus se nekonal.