Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 142 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (1843)

Filtry

  • Jana Staňková

    ?

    jednotlivec, 21. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 15. ledna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hrozný hotel na venek prezentující se označením 3*. Ve skutečnosti úroveň hotelu, personálu a služeb 1*.
    • NIC!!!
    • Hrozný hotel na venek prezentující se označením ***. Ve skutečnosti úroveň hotelu, personálu a služeb *.
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Vážený anonyme,
    pokud již musíte kritizovat tak se nestyďte a příště se podepište, pokud Vás mohu požádat, prosím o konkrétní body, které se vám nezdály. Zašlete mi je prosím na [email protected]

    Velmi rád si na Vás s každým spokojeným odjíždějícím hostem vzpomenu. Jen pro upozornění a doplnění vědomostí, jedno hvězdičkový hotel neexistuje.

    Přeji krásného Valentýna.

    s pozdravem
    Jan Tiekala-vedoucí recepce

  • Jiří Wasserbauer

    ?

    mladý pár, 31. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Absolutně nevhodný pobyt nazvaný jako "pro zamilované"- termíny v balíčku absolutně nevhodně zvolené, nebyl dány k výběru, katastrofální jídlo s žaludečními problémy, poprvé v životě jsme z dovolené odjeli hned den nástupu na dovolenou.
    • nic
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše hodnocení. Škoda, že jste při odjezdu z hotelu nic takového neuváděli, pouze jste nám oznámili, že z rodinných důvodů odjíždíte.

    Kdybych tušil, že máte nějaký problém s pobytem pokusil bych se s tím něco udělat již zde na místě.

    s pozdravem

    Jan Tiekala-vedoucí recepce

  • Milan Bělohlávek

    ?

    dospělý pár, 10. května 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V Hotelu Praha se zastavil čas koncem 80.let minulého století co se týče vybavenosti hotelu a poskytovaných služeb.Procedury již dávno neodpovídají Welnes programům v jiných renomovaných hotelích.Proto zde byla klientela převážně lidí nad 70.let.Hotel nebídl pro mladší lidi nic zajímavého.Avízované stravování formou švédských stolů neodpovídalo standartu v těchto ubytovacích zařízení.Celkový dojem záporný a po apsolvování několik málo procedur jsme odjeli o den dříve,než jsme měli zaplacen pobyt.Vedení hotelu by se mělo zamyslet nad vedením a poskytovanými službami v rámci lázeňských balíčků,nelze nabízet stále to samé co bylo úspěšné v minulém století.
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Vážený pane Bělohlávku, velice nás mrzí Vaše nespokojenost v našem Lázeňském domě, bylo by však vhodné, kdyby jste se zamyslel nad rozdílem mezi renomovaným welnes hotelem a lázeňským domem. Snídaně formou rautu odpovídá standardu 3*. Jsme lázeňský dům, který nabízí hostům všech věkových kategorií možnost si odpočinout v dnešní uspěchané době. Při odjezdu jste uvedli, že odjíždíte předčasně z rodinných důvodů o své nespokojenosti se službami
    jste se bohužel nezmínili. Všem nám bude jednou 70 let a budeme si přát, aby se zastavil čas.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobré jídlo, i když u snídaně malá nabídka.
    Malý pokoj s malinkatým sprchovým koutem,který byl při příjezdu špatně uklizený, byla tam plíseň, prach.
    • Večeře chutné
    • Plíseň v koupelně, malý pokoj.
      Nepoměr cena - kvalita
  • Eva Davidová

    ?

    jednotlivec, 17. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bohužel mě byl pobyt 100% stornovan ze strany hotelu bez nahrady. Měla jsem nemocnou dceru a nemohla jsem nastoupit. A ani poslat dříve žádné potvrzení z nemocnice. Bylo mě řečeno, že mám čekat na vyjádření hotelu. Takže smůla. Nějak to neřešili. Zrušili a nic.
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Dobrý den paní Davidová, pobyt Vám nebyl stornován. Na pobyt jste nepřijela a ani jste nesdělila důvod.

    Jedinou komunikaci od SPA.cz máme z 15.07.2022, kde nám potvrzují 100% stornopoplatek za NEDOJEZD na pobyt.

    Pokoj jsme Vám do poslední chvíle drželi připravený a zůstal nám poté co jste nepřijela prázdný.

    Informaci o nemoci Vaší dcery jsem si poprvé přečetl až tady v recenzi.

    Náš hotel je v případech zdravotních komplikací k hostům velice vstřícný, ale je potřeba komunikovat.

    V tomto případě je mi líto, ale hotel bude na stornopoplatku trvat. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu

  • Bohumila Sahajdáková

    ?

    jednotlivec, 23. února 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    velice spokojená
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Dobrý den paní Sahajdáková, velice nás těší, že jste byla v našem domě spokojená, jen nás mrzí, že Vaše bodové ohodnocení tomu neodpovídá.
    Dva body z deseti ve všech kategoriích je známka velké nespokojenosti,
    rádi bychom věděli, co pro Vás můžeme udělat příště lépe. Děkujeme Vám
    a přejeme pohodové jaro.

  • Eva Mašitová

    ?

    dospělý pár, 29. listopadu 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    lázeňské procedury= pásová výroba, žádný pocit relaxace, vše, jak na běžícím páse, během 2 hodin jste měl za sebou všechny procedury, které by měly být rozloženy do 3 dnů. V nabídce to byl "Víkendový pobyt", kde jste si mohl vybrat několik procedur. Ve finále jste si nemohl vybrat nic, vše Vám bylo předem nalajnováno. Úroveň jídla= závodní kuchyně.
  • Iveta Štěpánková

    ?

    skupina přátel, 16. května 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsem obecně zklamaná z nabízejících služeb hotelu.Personál byl neprofesionální a neochotný.Nebyl nám ani vysvětlen návštěvní provoz hotelu.Po příjezdu jsme zjistily,k naší smůle,že jsme každá ubytována někde jinde.Po vznesení dotazu,zda by bylo možné naše pokoje nějak sloučit,abychom mohli být pohromadě,bylo mi vedením hotelu odpovězeno,cituji-"Jste jak malé děti,co se na pískovišti hádají o bábovičky."
    Co se týče procedur,žádné milé překvapení se nekonalo,ba naopak.Procedury byly konané neprofesionálně,odbytě a měla jsem pocit,že spíše terapeutky otravuji svou,podotýkám již zaplacenou procedurou!Při srovnání např. s thajskou masáží zad (která trvá min. 30 minut) s provedenou procedurou stejné části těla v těchto lázních (která trvá max. 15 minut) jsem nabyla dojmu,že se hraje spíše o čas než o kvalitu.A to nemluvím o časovém sestavení procedur,kdy první po obědová procedura začínala hned po posledním pozřeném soustu.Nakonec bych chtěla poukázat na skutečnost,že ač jsme byly v českých lázních,tak jak je u nás v ČR běžné,Němci mají mnohem lepší zákaznický servis než pouhý prostý čecháček!
  • Dana Léblová

    ?

    jednotlivec, 16. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Temto pobyt byl omyl.
    Něco tak hrozného jsem neviděla.
    Nechápu jak může mít hotel 3 hvězdičky !!!!!!!!
    • Uroveň hotelu PRAHA - katastrofální !!!!!
      Jen za trest !!!!
    Badenia Hotel Praha

    Odpověď od hotelu

    Badenia Hotel Praha

    Dobrý den paní Léblová, bohužel nejsem schopný reagovat na kritiku, když v ní není zmíněna jediná konkrétní věc, která se Vám nelíbila, ale v porovnání s ostatním recenzemi je samozřejmě vidět, že se nikdy nemůžete zalíbil všem. Doporučuji jen pro příští pobyty, pokud máte nějaký problém stačí se obrátit na recepci, rádi Vám vyjdeme vstříc, pokud tedy budeme vědět co Vám vadí.
    s pozdravem Jan Tiekala-ředitel Spa & Kur Hotelu Praha