Recenze

HodnoceníHotel Bajkal

Zpět

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 48 recenzí

  • Personál

    98%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    94%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (21)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Jitka Marková

    ?

    jednotlivec, 7. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Bajkal je velmi příjemné a klidné místo pro pobyt ve Františkových lázních nejen na prodloužený víkend.K dispozici je po celý den až do večera bazén s vířivkou a parní saunou, který byl v době našeho pobytu relativně málo vytížený, Měli jsme ho často i sami pro sebe.Lázeňské procedury nás příjemně osvěžily a personál byl velmi milý. Vynikající byla kuchyně hotelu Bajkal jak bufetové snídaně s palačinkami paní Marušky, tak servírované čtyřchodové večeře z nabídky pěti hlavních jídel s bleskovou a usměvavou obsluhou. Náš prodloužený víkend v hotelu Bajkal jsme si opravdu užili.
  • Eva Pfeiferová

    ?

    jednotlivec, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Bajkal se nám na prodlouženém víkendu moc líbilo, vše bylo perfektní a velice kladně hodnotíme zapůjčení elektrokol zdarma pro klienty hotelu v rámci pobytu.
  • Jaroslav Hornych

    ?

    jednotlivec, 23. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný personál. Komfortní zázemí.
    • Půjčování kol
    • Absence párátek a náhradních příborů při snídani.
  • Nikola Vacková

    ?

    jednotlivec, 6. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo perfektní.
  • Janka Jesenakova

    ?

    jednotlivec, 17. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prijemna atmosfera ustretovy a mili personal vynikajuce služby proste z mna jednotka s hviezdičkou. Poloha hotela vynikajuca ,všade čistučko strava vyborna.
    • žiadne minusy
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavení hotelu perfektní. Personál přívětivý a ochotný. Strava velmi chutná. Bazén s teplou vodou a vířivkou po celou dobu pobytu.
  • Pavel Verner

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lázeňský hotel je přizpůsoben zejména německé klientele v důchodovém věku 70-85 let. Kvalita služeb, jídla ubytování je tedy na německém standartu v tom dobrém slova smyslu. Jediné co bych vytknul hotelu Bajkal je nepřipravenost na aktivnější kliety, kteří chtějí spojit welness a outdoorový sport. Chybí například místnost na uzamčení kol.
    • Perfektní jídlo, snídaně formou bohatého švédského stolu + čerstvé vaječné snídaně, palačinky. Večeře bohatá 4 chody + salátový bufet. Navíc výběr ze 4 hlavních chodů. Němečtí důchodci wellness příliš nevyužívají, takže jsme měli bazén i výřivku většinou pro sebe.
    • Čepovaný Budvar jsem nějak překousl, Prazdroj byl aspoň v lahvi. Ale největší průser je jednoznačně vinný lístek. Sorry ale dát do vinného lístku 4* hotelu pražsklého sklepmistra v obou barevných variantách a nejlevnější francouzká vína z Lidlu mi přijde jako velký fail. Dost bych se divil že to německým důchodcům chutná. A otvírací doba sauny ze které se vyklubala pouze pára. 14-17 hod je pro aktivního člověka který se vrátí z cyklovýletu v 17 hod je poněkud mimo.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení