Recenze

HodnoceníHotel Bajkal

Zpět

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 60 recenzí

  • Personál

    98%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (7)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Josef

    ?

    dospělý pár, 19. prosince 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme zde poněkolikáté a jsme zde velmi spokojeni.
      Co se nám líbí - vstřícný milý přístup všech zaměstnanců.
    • xxx
  • RENATA SUCHOPÁROVÁ

    ?

    skupina přátel, 13. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Verner

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lázeňský hotel je přizpůsoben zejména německé klientele v důchodovém věku 70-85 let. Kvalita služeb, jídla ubytování je tedy na německém standartu v tom dobrém slova smyslu. Jediné co bych vytknul hotelu Bajkal je nepřipravenost na aktivnější kliety, kteří chtějí spojit welness a outdoorový sport. Chybí například místnost na uzamčení kol.
    • Perfektní jídlo, snídaně formou bohatého švédského stolu + čerstvé vaječné snídaně, palačinky. Večeře bohatá 4 chody + salátový bufet. Navíc výběr ze 4 hlavních chodů. Němečtí důchodci wellness příliš nevyužívají, takže jsme měli bazén i výřivku většinou pro sebe.
    • Čepovaný Budvar jsem nějak překousl, Prazdroj byl aspoň v lahvi. Ale největší průser je jednoznačně vinný lístek. Sorry ale dát do vinného lístku 4* hotelu pražsklého sklepmistra v obou barevných variantách a nejlevnější francouzká vína z Lidlu mi přijde jako velký fail. Dost bych se divil že to německým důchodcům chutná. A otvírací doba sauny ze které se vyklubala pouze pára. 14-17 hod je pro aktivního člověka který se vrátí z cyklovýletu v 17 hod je poněkud mimo.
  • Miroslav Kvasnička

    ?

    dospělý pár, 17. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Možnost bezplatného zapůjčení elektrokola
      Poloha poblíž lázeňského centra
      Ochotný a slušný personál
      Dobrá kuchyně
    • Striktní zaměření na německou klientelu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Volný týden mezi jen německy mluvícími ...
  • Eva Strecová

    ?

    jednotlivec, 28. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní služby, vybaveni hotelu, stravování.
      Lázeňské procedury - moderní přístroje, velice milí a ochotný personál,
      Doporučuji všem a budeme se s manželem
      těšit na další rok.
  • Petr Hroník

    ?

    rodina s malými dětmi, 30. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byli spokojení.
    • - umístění, vzhled a prostředí hotelu
      - strava byla chutná a v dostatečném množství
      - výborné zákusky
    • - předkrm u večeře byl servírován každý den přesně v 18.00 hodin a to bez ohledu, zda jsou hosté již u stolu
      - neuctivé chování jedné ze servírek k německým hostům
      - silikon kolem vany a sprchového koutu by chtělo udělat již obnovit
      - klientela je z 99% německá - některé nápisy ohledně léčebných procedur byly bohužel uvedeny pouze v německém jazyce
      - méně schopný pomocný kuchtík, který připravoval vajíčka nebo palačinky na snídani (vůbec mu ta příprava pokrmů nešla...)