Recenze

HodnoceníHotel Bajkal

Zpět

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 60 recenzí

  • Personál

    98%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (60)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Václav Pokorny

    ?

    dospělý pár, 31. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni,pobyt splnil naše očekávání víc než jsme předpokládali. Vstřícný a ochotný personál,terapeuti na úrovni, no prostě kéž by to tak bylo i jinde a v jiných oborech. Vlastně jsme tam přijeli tak trochu oslavit naše společné výročí - 40 let spolu v manželství.Což se povedlo.
    Manželé Pokorných.
    • V podstatě se nám líbilo vše, jak je uvedeno výše.Ještě jednou děkujeme.
    • No nic nás nenapadá. Snad nefunkční sauna (porucha) a na pokoji 205 poškozená obložka dveří do koupelny ve spodní části.
  • Pavel Verner

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lázeňský hotel je přizpůsoben zejména německé klientele v důchodovém věku 70-85 let. Kvalita služeb, jídla ubytování je tedy na německém standartu v tom dobrém slova smyslu. Jediné co bych vytknul hotelu Bajkal je nepřipravenost na aktivnější kliety, kteří chtějí spojit welness a outdoorový sport. Chybí například místnost na uzamčení kol.
    • Perfektní jídlo, snídaně formou bohatého švédského stolu + čerstvé vaječné snídaně, palačinky. Večeře bohatá 4 chody + salátový bufet. Navíc výběr ze 4 hlavních chodů. Němečtí důchodci wellness příliš nevyužívají, takže jsme měli bazén i výřivku většinou pro sebe.
    • Čepovaný Budvar jsem nějak překousl, Prazdroj byl aspoň v lahvi. Ale největší průser je jednoznačně vinný lístek. Sorry ale dát do vinného lístku 4* hotelu pražsklého sklepmistra v obou barevných variantách a nejlevnější francouzká vína z Lidlu mi přijde jako velký fail. Dost bych se divil že to německým důchodcům chutná. A otvírací doba sauny ze které se vyklubala pouze pára. 14-17 hod je pro aktivního člověka který se vrátí z cyklovýletu v 17 hod je poněkud mimo.
  • jana vítková

    ?

    dospělý pár, 3. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Olga Šteflová

    ?

    dospělý pár, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • George Placek

    ?

    jednotlivec, 29. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedury v hoteli boli dobre a personal velmi ochtni a slusni.
    • V izbe zaclony a zavesy by mali mat aspon velkost okna. V kupelni sa dalo velmi tazko nastavit vodu. Nemyslim, ze hotel je na urovni 4 hviezdiciek mozno 3 s porovnanim hotelov po Europe.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 16. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    VŘELE DOPORUČUJEME LÉČEBNÝ POBYT V HOTELU bAJKAL PRO STARŠÍ PÁRY!
    • - skvělé ubytování
      - vynikající služby
      - chutná strava
      - účinné léčebné procedůry
      - procházky v lázních (do 6 km)
      - nejpříjemnější lázně, které jsme poznali
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Služby, ubytování,výběr a stravování, péče sester - vše hodnotím vysoko, od velmi dobré
    až perfektní !
    • Indiv. péče sester
      Čistota pokoje, celého hotelu,jídelny
      Perfektní služby v celém rozsahu
      Možnost neomezeného využívání bazenu
    • V lázních jsme byly v extrémních vedrech a
      přivítaly bychom dobrou klimatizaci.