Recenze

Hodnocení hotelu

98%

Perfektní

na základě 27 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    99%

  • Čistota

    100%

  • Pohodlí

    99%

  • Cena/kvalita

    94%

Recenze (106)

Filtry

  • Jana Princová

    ?

    skupina přátel, 25. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Služby na vysoké úrovni. Čistota, ochota, kvalita, vynikající kuchyně!!!, procedury s profesionály, neomezené využití wellness-vše čisté, župany na pokoji, osušky a prostěradla k dispozici. Dlouho jsem se nesetkala s takovou komplexní kvalitou. Za mne opravdu maximální spokojenost!
    Velmi doporučuji!!! Určitě se vrátíme.
    • Hotel má příjemnou polohu, je zde klid a přitom vše v dosahu.
    • Vše perfektní!
  • Alena Hrbková

    ?

    jednotlivec, 7. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Frances Palace jsme byli podruhé a budeme se rádi vracet. Byl to opět krásný relaxační týden, s všestrannou péčí,výborným jídlem, krásnými procházkami. Františkovy Lázně se pro nás staly oblíbeným místem.
    • Není nic, co by se nám nelíbilo.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 30. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková vysoká úroveň saunového světa, bazénu a vířivky. Vždy čisté prostředí, dostatek prostěradel, skleniček vodu. Vzorný úklid pokojů, obsluha v restauraci velmi příjemná. Celková spokojenost, budeme se vracet.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 29. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem v hotelu Francis Palace jsme byly velice spokojené, oceňujeme zejména výborné stravování a procedury, volně přístupný bazén s výřivkou a saunami po celý den, ochotný personál.
  • Luboš Štěpánek

    ?

    dospělý pár, 19. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vecková Dana

    ?

    jednotlivec, 17. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celý pobyt byl skvělý, veškerý personál se choval vstřícně, byl milý. Výběr jídla byl dostatečný.
    • Chybí mi v dámských sprchách u bazénu madla. Upadla jsem zde, i když jsem si dávala velký pozor a dost jsem si pohmoždila nohu a ruku. Vzhledem k tomu, že do lázní jezdí většinou starší lidé 50+ a ne vždy pohybově zdatní, tak kdyby zde byla madla, vše by bylo mnohem jednodušší.
      Dále bychom uvítali otevření saun v dřívějších hodinách, ne jen až od 15,00hod.
  • Jaroslav Víták

    ?

    dospělý pár, 14. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel splnil veškerá naše požadavky. Nedivím se, že někteří hoste jsou zde již po několikáté. I my se určitě vrátíme.
    • Úroveň hotelovych služeb perfektní. Jen samé plus.
    • Chtělo by to v sauně v odpočinkové mistnosti vice lehatek.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 23. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se velmi vydařil, moc si vážíme personálu, který i vtéto nelehké době se vzorně staral o veškeré pohodlí a bezpečí. Jelikož se jednalo o pobyt s procedurami, bylo velmi příjemné i možné využití welnes centra a skombinovat odbornou péči s tím, co kdo preferuje. Kultura v této době byla hodně omezena, ale pokud se chce, najde si každý zábavu. Sport se dal provádět omezeně, ale když je sníh a moc neprší, vše je výborné, včetně procházek. Gala večer se vydařil a moc nás mile překvapil.
    • Velké prostorné pokoje, které jsou vkusně a pohodlně vybaveny. ČIstota v celém hotelu i welnes centra, ochota a kultivovaná komunikace většiny personálu. Velmi laskavé a odborné chování sestřičky Šárky, fyzioterapeutky a masérky.
    • Nevhodné chování jedné pracovnice lázeňské, která se velmi nevhodně chovala k některým klientům a bohužel to nebyl z její strany ojedinělý případ. Byli jsme tam s přáteli a měli podobné zážitky. Byli jsme svědky její nevhodné odpovědi klientovy, který se jí ptal na směr k proceduře a bohužel se vyjádřila stroze s tím, aby si to přečetl na tabuli, že je tam na chodbě. Tón v její hlase byl velmi neprofesionální.
      klient hůře viděl a brýle si nevzal.
  • Marie Hanyšová

    ?

    jednotlivec, 3. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení