Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 35 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (50)

Filtry

  • Jana Beáta Maštalířová

    ?

    jednotlivec, 12. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt ve SPA Hotelu Francis ve Františkových Lázních bych všem, kteří mají rádi klidnou, rodinnou atmosféru vřele doporučila - byla jsem nadmíru spokojená, jak s čistým zrekonstruovaným ubytováním, tak i veškerým personálem, včetně balneo provozu - za mě TOP slatinná koupel:-), a i s nabízenými službami - nic tam není pro personál problém, stejně tak jsem byla spokojená i s kuchyní - volba ze tří jídel, malá nebo velká porce, ráno švédský stůl s bohatou nabídkou - jídlo vynikající (vždy jsem si MOC pochutnala), jen za mě OBROVSKÉ porce, i když jsem si volila ty malé-ale to je asi pro většinu lidí spíš výhoda než nevýhoda:-). Týdenní pobyt jsem si tam VELMI užila, včetně sportovního i kulturního programu ve městě;:-)
    SPA Hotel Francis

    Odpověď od hotelu

    SPA Hotel Francis

    Vážená paní Maštalířová, děkujeme za krásné hodnocení)***

  • Ladislav

    ?

    jednotlivec, 31. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo od objednání až po odjezd perfektní
    • wifi nemohu hodnotit mám data,alenabízeno nebylo
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Docela hezké parky a dobré jídlo na hotelu
    • Málo a daleko obchody s potravinami.
  • Ota Müller

    ?

    jednotlivec, 22. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Než hotel, tak bych tento podnik nazval pension. Schovaný ve slepé uličce, avšak kousek od centra. Restaurace zde nefunguje, pouze jako jídelna pro zde ubytované hosty. Večeře z výběru 3 jídel docela chutné, ale snídaně ( formou švédských stolů ) chudé a pořád to samé. Procedury, tak tady si na lázně pouze hrají. Parkování auta by mělo být v ceně pobytu a ne platit navíc, ale to je nešvar většiny podniků. Není možnost platby platební kartou!!! Klientelu zde tvoří převážně němečtí důchodci. Prospekty a reklamní obrázky vůbec neodpovídají skutečnosti! Pro mne zklamání.
    • Pouze ubytování na pokoji.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Slabé stěny pokojů vše je slyšet .V posteli byla menší madrace.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    - zklamání
    - asi poslední návštěva města i místa pobytu
    • - příroda
      - prameny
      - dvě nečekaná, milá setkání
      - restaurant Gruzie
    • - úpadek města v důsledku plandemie
      - zkrácení sezóny o další týden
      - přemrštěné ceny služeb
      - hlučné rekonstrukční práce zcela ignorující hosty a ráz místa
      - kulturní akce (výběr programu a aktérů)
      - doprava do místa prostřednictvím ČD
  • Pavla

    ?

    jednotlivec, 27. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jediné co musím vytknout, jsou "papundeklivé" zdi, kdy je všechno slyšet, ať už hlasy na chodbě, TV od sousedů do ranních hodin nebo ranní příprava snídaně, kdy jim omylem spadne kovové nádobí na podlahu. Nelze platit pl.kartou, pouze hotově nebo na fakturu. Jinak jsem byla se vším ostatním spokojená.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbilo se mi nic, protože hotel byl v době našeho příjezdu uzamčen a bez personálu, takže jsme byli nuceni zajistit si nocleh jinde.
  • Peter Spálenka

    ?

    jednotlivec, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování a personál dobrý . Služby v recepci a při procedurách nás velice překvapily v dobrém slova smyslu. Já osobně do Frantovek jezdím už cca 20 let a u vás jsem byl velice spokojen.