Hotel Komorní hůrka
Dobrý den,
jsme moc rádi, že se vám u nás líbilo a budeme se moc těšit na viděnou brzy u nás.
Hezký dny přeji Jelínková Markéta, ředitelka hotelu
97%
Perfektní
na základě 75 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
ostatní, 18. února 2024
1 hlas
?
ostatní, 1. října 2023
1 hlas
?
ostatní, 27. září 2023
Hotel Komorní hůrka
Dobrý den,
jsme moc rádi, že se vám u nás líbilo a budeme se moc těšit na viděnou brzy u nás.
Hezký dny přeji Jelínková Markéta, ředitelka hotelu
1 hlas
?
ostatní, 5. září 2023
1 hlas
?
ostatní, 4. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 5. července 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 19. března 2023
2 hlasy
?
ostatní, 28. srpna 2022
1 hlas
?
ostatní, 9. července 2022
Hotel Komorní hůrka
Dobrý den paní Vašíčková,
velice děkujeme za slova chváli která jsou pro nás motivací a inspirací do dalších dní.
Přejeme krásné a pohodové léto a někdy na viděnou u nás na Komorní hůrce.
Jindřiška Bednářová vedoucí provozu hotelu
1 hlas
?
ostatní, 20. března 2022
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.