Hotel Komorní hůrka
Dobrý den,
děkujeme za Vaší návštěvu a hodnocení. Budeme moc rádi, když Vás budeme moci opět u nás přivítat!
Zdenek Dančo, Hotel Komorní hůrka
97%
Perfektní
na základě 75 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 17. května 2023
1 hlas
?
skupina přátel, 16. května 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 8. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 1. května 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 30. dubna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 29. dubna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 28. dubna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 25. dubna 2023
Hotel Komorní hůrka
Dobrý den,
děkujeme za Vaší návštěvu a hodnocení. Budeme moc rádi, když Vás budeme moci opět u nás přivítat!
Zdenek Dančo, Hotel Komorní hůrka
1 hlas
?
jednotlivec, 24. dubna 2023
Hotel Komorní hůrka
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel nemohu reagovat na poznámku o nemístých poznámkách kolegyně na balneu. Je mi líto, že jste nereagovali při odjezdu, kdy se každého hosta ptáme, zda byl s našimi službami spokojen. Každopádně jsme při poradě téma s kolegyněmi probrali.
Zdeněk Dančo, Hotel Komorní hůrka
1 hlas
?
skupina přátel, 24. dubna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.