Hotel a Pension SEEBERG
Dobrý den, děkuji Vám za Vaše hodnocení, jsem ráda, že jste byli s pobytem u nás spokojeni. Budeme rádi, když se pro náš hotel rozhodnete i někdy příště. Přeji Vám krásný den
Jana Caranová, manager
95%
Perfektní
na základě 15 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 15. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 13. dubna 2024
1 hlas
?
Neuvedeno, 29. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 18. prosince 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 6. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 26. října 2023
Hotel a Pension SEEBERG
Dobrý den, děkuji Vám za Vaše hodnocení, jsem ráda, že jste byli s pobytem u nás spokojeni. Budeme rádi, když se pro náš hotel rozhodnete i někdy příště. Přeji Vám krásný den
Jana Caranová, manager
1 hlas
?
dospělý pár, 4. října 2023
1 hlas
?
skupina přátel, 21. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 10. září 2023
Hotel a Pension SEEBERG
Dobrý den pane Jaroslave, děkujeme Vám za krásné hodnocení, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Rádi Vás zase v hotelu Seeberg někdy přivítáme.
Přeji krásný den. Věra Jašová, recepce hotelu
1 hlas
?
jednotlivec, 24. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.