Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 6 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    97%

  • Cena/kvalita

    73%

Recenze (42)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 8. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nebyli jsme v hotelu Belvedere , ale v hotelu Metropol.
    • Dobré umístění hotelu a celkem ochotný personál (recepční,uklízečky).
    • Jídelníček (spíš horší kvalita - rozvařená zelenina,těstoviny,vysušené maso) - malý výběr,snídaně - kromě nakrájeného jablka s pomerančem absence ovoce.
      Při příjezdu se v pokoji nedalo cca 4 hod. dýchat použito hodě chlóru nebo Sava .
  • Ivana Vokáčová

    ?

    jednotlivec, 4. června 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Dolejší

    ?

    jednotlivec, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -krásné prostředí i hotel
      -poloha hotelu
      -celková atmosféra lázní - pohoda, klid
    • -nemožnost doobjednání dalších procedur(14 dní předem)
      -neinformovanost recepce o aktivitách ve městě
  • Martina Houdková

    ?

    dospělý pár, 3. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Děkujeme za zajímavou zkušenost?
    • Velmi pěkná budova i prostory recepce a krásná velká restaurace.
      Moc hezké a klidné prostředí
    • Určené místo u stolu spolu s cizími hosty i když byly jinde volné stoly. Nemožnost výběru večeře v restauraci hotelu po příjezdu. Káva z velkých nádob, nemožnost si připlatit kávu k snídani v hotelovém baru. Tak krásná restaurace by si zasloužila mnohem lepší služby a určitě by přišli lidé na kávu i z okolí. My volili raději jiná místa - krásný hotel Pawlik, Imperial, Savoy a další restaurace v okolí kolem promenády.
      Omezenost parkovacích míst bez předchozí informovanosti.
      Hrnky v hotelu působí lehce nemocničně.
      Objednání procedur byl sestrou komentován
      v podstatě podobně - “jako v nemocnici”?
      Systém žetonků působí úsměvně?
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - vstřícnost a ochota personálu jak na recepci, tak v jídelně
      - výborná strava
      - klid v hotelu
    • - nemožnost větrání v noci třeba jen na větračku (okna se musejí otevřít celá)
  • Vlastimil Ševčík

    ?

    jednotlivec, 24. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Žádné zásadní význam nedostatky. Nu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vyborny personal, velmi vstricny a pratelsky
    • Nedostupnost bezplatneho internetu na pokoji.
      Na snidani uplne chybelo cerstve ovoce, nedostatek sladkeho peciva a klasicke neslazene muesli.
    Lázeňský hotel BELVEDERE

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel BELVEDERE

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Je pro nás velmi důležitá pro zkvalitňování služeb dle přání našich hostů. Věříme, že jste si pobyt u nás i tak užila a že se v budoucnu opět přesvědčíte o kvalitě našich služeb. Za hotel Belvedere, Hanka

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 11. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nabídka kulturních akcí, příjemná obsluha v kavárně... příjemná obsluha v přízemí ve všech "mokrých" procedurách..
    • Chybělo ovoce na snídani.
      Někdy nervózní, neosobní přístup ke klientům, zmatek v organizaci mých masáží (pátek -sobota 5.1. a 6.1. )
      Nutnost platit zapůjčení modemu k připojení na internet na pokoji...
  • František Jurica

    ?

    dospělý pár, 7. ledna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. června 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše OK