Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 188 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (82)

Filtry

  • Zdenek Křišťál

    ?

    dospělý pár, 5. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborná kuchyně.
  • Ladislav Murgaš

    ?

    dospělý pár, 29. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    K našemu pobytu můžeme napsat jen to nejlepší hodnocení. Jednalo se o vánoční pobyt - a bylo to prostě úžasné. Každý rok na vánoce jezdíme po celé republice, ale tady to bylo prostě nádhera.
    • není co vytknout.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 11. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento lázeňský dům bych rozhodně nedoporučila. Má sice hezký bazén, někomu se možná zdá, že je tu "domácí prostředí", ale to je asi vše. První nemilé překvapení na hosta čeká při lékařské prohlídce - nezájem, neochota, arogance. Na stejný přístup si stěžovali i další hosté, s nimiž jsme to probírali. A přikoupit procedury nelze (údajně to nejde bez lékařky, jenže ta je tu jen při nástupu a pak jednou v průběhu týdne - prý)! S tím jsme se opravdu ještě nesetkali. Sauna v hotelu sice je - ale musíte se objednat a platí se 200 Kč/os na hodinu (také zvláštní) + není spojená s bazénem na přízemí. Solná jeskyně je tu také, ale přestože ji máte mít 1x zdarma, v rozpisu ji pak už nemáte. Pokud hodnotím služby lázeňské, jsem ještě ochotná říct, že byly vyhovující. Nejhorší zkušenost nás ale čekala v restauraci. S takovým chováním personálu jsem se ještě nesetkala! To není jen o tom, že po večeři není kde posedět, ale to je "zaplať a vypadni" - způsob sbírání nádobí, třískání a kasírování jasně dává najevo, jak v půl sedmé večer je třeba, aby jídelna byla prázdná. Nesmyslný způsob usazování hostů a psaní na společný účet u stolu, i když dvojice k sobě nepatří, to už je zřejmě opravdu místní "vynález". Co byl ale vrchol, když jsme se slovně utkali se servírkou, která nám řekla, že už nemusíme jezdit, když se nám tam nelíbí, že mají hostů dost a ti se rádi vracejí. Proč tedy naše "tři pokoje" u jednoho stolu měly opravdu vážné výhrady?! Takže ano - sem tedy už opravdu NIKDY! Myslím, že je třeba říct, že za poslední rok jsem byla 7x na týdenním pobytu v Karlových Varech, v různých hotelech a vždy jsem psala poděkování. Takže Františkovy Lázně ano, ale do jiného hotelu. Doporučení, jaké hotely ve Frant. Lázních nabízejí nesrovnatelně lepší (a finančně podobné) služby, jsme dostali od dalších nespokojených hostů zde.
    • Františkovy Lázně - krásné i v zimě. Úžasné parky, procházky, výletní trasy. Stejně krásný je i Cheb se svými památkami.
    • Nevhodné chování většiny personálu v jídelně. Zastaralé pokoje a jejich vybavení, stísněná koupelna a až nebezpečný sprchový kout. Slatinné zábaly postrádají jakékoliv soukromí - jste všichni (tedy ženy zvlášť, to je výhra) v jedné místnosti bez zástěn.
  • Jan Dolejš

    ?

    dospělý pár, 17. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velmi spokojeni.
    • Procedury, velmi příjemný a vstřícný personál
    • Nízké toalety, špatně se z nich zvedalo. Pro starší lidi to byl problém.
  • Jaroslav Herzig

    ?

    dospělý pár, 11. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Františkovy lázně jsou pěkné až nádherné ve srovnání s jinými ve východních Čechách. Je tam vidět ta délka trvání a cítit skvělá atmosféra, moc pěkné lázeňské budovy. Dobrá práce zdravotní obsluhy.
    • Dobrá byla ta hudební trojice. Věděj co mají těm starším tanečníkům hrát. A vaří se tady dobře.
      Bazének byl pro mě velmi užitečný.
      A ten František Procházka všude v sadech.
  • Marta Grosová

    ?

    dospělý pár, 18. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan Mařík

    ?

    dospělý pár, 24. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Erika jsme byli velice spokojeni.Přijemný a milý personál,čisté pokoje, příjemné procedury.Jídlo bylo výborné a pestré.Doporučujeme.
  • Slavomil Trávníček

    ?

    dospělý pár, 25. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Když srovnám jako ve škole klady ( za 2 ) a zápory ( za 5 ) oproti konkurenčním hotelům ve Františkových Lázní, kde jsem byl. Jedničkou je zatím MONTI.
    Vychází mi známka 3/4..takže do hotelu ERIKA s mojí paní už nepojedeme, ale nenáročným klientům, kteří přednostně nehledí na léčebné procedúry - ho doporučíme, hlavně ta solná jeskyně je boom !
    • Krásná solná jeskyně, posilovna ,v nabídce k zapůjčení kola a trekové hole.
      Prostorné parkoviště u hotelu.
      Hezky vymalované chodby, společenské místnosti, kulečník, knihovna, velká venkovní terasa s lehátky = moc hezké a důsledné.
      Léčivý pramen ERIKA, tak to byla přímo bomba! Přístupný neomezeně oproti např. hotelu Savoj.
      Hezký blízký park a nedaleký Lidl.
    • Mravenci pochodující kolem zdí ve vnitřním bazénu až do pánské převlékárny, každý den musel člověk koukat pod nohy, aby jich moc nezašlápl. Na mé upozornění na recepci celý týden nikdo nereagoval.
      Malý sprchový kout a WC na pokoji ( nikde jsem menší nezažil ve Fr. Lázní = Savoj, Sevilla, Harvey, Monti ).
      Opakující se snídaně i večeře po celý týden. Bez pestrosti. Malé jídelní stolky pro 4 lidi. Ocenil bych více zeleninových i ovocných salátů. Malý výběr pečiva, pořád stejné rohlíky i chléb. Byla vidět v každém produktu "levnější značka" nedalekého LIdlu. Přímo nechutná káva v konvici ke snídani - bez možnosti výběru, chyběl mi kefír, teplé mléko do kávy - musel jsem si koupit vlastní...tu kávu. Má paní té jejich říkala melta nebo snad "malta", no hnus.
      A co bylo nejhorší a přímo odbyté - procedúry. Snad jen kromě ručních masáží. Oproti hotelu Monti, kde jsem byl letos v dubnu snad o 100%. Žádné zabalení a odpočinek po koupelích a slatinách. Vylézt z vany a hybaj pryč, jde další. Zarazil mě PARAFíN, kdy jsem očekával omytí rukou před a ono nic a prý si donést vlastní ručník na zabalení. Tak si po týdnu člověk zvykne. Proto jsou při nástupu na hotel na pokoji ručníky bílé ( do sprchy ) a zelené ( na procedúry a bazén )..Takový menší chaos než si člověk navykne.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 12. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se mi až na maličkosti líbil. Určitě bych přijela znovu.
    • Čistota prostředí. Milý a příjemný personál (až na jednu ze sester). Parkování u hotelu zdarma.
    • Nevhodné, arogantní chování jedné ze sester.
      Krátké časové rozmezí večeře. Fronty na jídlo, když přijdete zavčas. Pokud přijdete později, vyjezeno.
  • Pavel Vrzal

    ?

    dospělý pár, 3. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S lázeňským týdnem v lázeňském hotelu Erika jsme byli velmi spokojeni. Poměr cena/kvalita je vysoce nakloněn zákazníkům.
    • I strava výrazně přispěla ke spokojenosti.
    • Scházel jen podrobný popis jednotlivých procedur, aby se neznalý zákazník mohl dozvědět do čeho jde.