HodnoceníLázeňský dům Erika
ZpětHodnocení hotelu
97%
Perfektní
na základě 39 recenzí
Recenze (7)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 5
- Dospělý pár 2
- Ostatní
- Skupina přátel
- Rodina se staršími dětmi
- Rodina s malými dětmi
- Mladý pár
Zobrazit pouze
- Užitečné 7
- Kladné 37
- Záporné
Seřadit od
-
Hana Lejskeová
?
jednotlivec, 1. března 2021
Jsem naprosto spokojena a budu se k Vám vždy ráda vracet a také Vaše služby doporučovat svým známým.- Přátelský přístup personálu i zdravotníků.
- Nemám žádnou připomínku.
1 hlas
-
Jiří Mondšpigl
?
dospělý pár, 21. prosince 2020
Celková spokojenost, můžeme jen doporučit. Příjemný personál a pěkné prostředí.- Nemohu hodnotit kulturu a sport, když je vše zavřené.
3 hlasy
-
Zdeněk Karhan
?
jednotlivec, 2. listopadu 2020
Plně doporučuji.- Ochota, vstřícnost, rady, vynikající strava, poloha zařízení, dostupnost. Bazén vynikající. Celkově mohu doporučit všem!!!
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 10. března 2021
Hodnocení kultury a sportu, okolí odpovídá kovidové situaci a konci zimy po sněhu.- Bazén, koupele, masáž; vynikající večeře. Vlídná a ochotná obsluha i personál.
- xxx
1 hlas
-
Aleš Večeřa
?
jednotlivec, 21. prosince 2020
Jsem na výsost spokojen. Procedury, jídlo, milý personál, park na procházky, tělocvična, vše perfektní. Snad jen horší kvalita televize to trošku kazila, ale v tom jsem jakožto ajťák příliš náročný host.- Sauna s bazénkem, vybavená tělocvična, výborné jídlo, klid a tma v noci, park přímo před hotelem.
- Čínská chřipka umrtvila okolí a zrušila taneční večer. Za to ale může bordel v čínské laboratoři a ne lázně.
6 hlasů
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 1. března 2021
Pobyt v LD Erika byl celkově velmi příjemný, výborná kuchyně, příjemný pokoj. Kulturu a sport nelze hodnotit, všechno zavřené. Krásné okolí, parky pro vycházky, jízdy na kole.- Ubytování, jídlo, prostředí, příroda, příjemný personál
u jednotlivých procedur
a v restauraci LD. - Nemile mě překvapilo, že není možné koupit si procedury, jejichž seznam s cenami byl k dispozici. Údajně je nutné mít je předepsané lékařkou (je přítomna pouze v neděli, kdy zahajujete pobyt). Týkalo se zcela běžných koupelí (perličková, aroma). Ještě o něco více zarážející bylo, že relativně drahou proceduru oxygenoterapii (50 minut inhalace kyslíku nosem za 300,-Kč), bylo možné zakoupit bez jakéhokoli doporučení lékařky (nikomu proceduru nedoporučuji pro zcela nevyhovující prostor, kde se koná - nevětratelná místnost s oknem do herny s kulečníkem a stolním fotbalem, kde byl díky tomu neuvěřitelný hluk a LD neuměl v době mezi 8:00 až 14:00 zajistit klid). Doporučení: Při prvním a jediném setkání s lékařkou nadiktovat všechny procedury, které máte zájem si navíc zakoupit a tak eliminovat nepříjemnou a logiku postrádající diskusi se zdravotní sestrou, která vám sdělí, že taková mají pravidla...
2 hlasy
- Ubytování, jídlo, prostředí, příroda, příjemný personál
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 28. března 2021
Klidně by mohlo být i méně procedur, pokud by se to pozitivně odrazilo na nabízených službách. Do tohoto hotelu se již znovu nevrátíme.- Personál se snažil, někteří pracovníci byli příjemní a vstřícní, přišli nám však celkově unavení. Bylo by fajn, kdyby zaměstnanci zvládali obsluhovat více procedur, než jen tu svoji a mohli se střídat.
Pan recepční byl super.
Parádní byla solná jeskyně a sauna s ledovým bazénkem. Ocenili jsme posilovnu a kulečník. - Hned několik věcí. Bohužel se nedoplňovalo jídlo do rautu a pokud jste nepřišli hned na začátku večeře na jídlo, zbyly na Vás opravdu jen zbytky. Čekali bychom, že se bude raut doplňovat po dobu večeře. Kuchař byl absolutně neochotný dodělat i salát, který došel. Úroveň kávy a čajů žalostná, i káva, kterou si objednáte za peníze, je spíše podprůměrná. Také je zbytečný systém rezervace jídla, kdy běháte mezi kuchyní a recepcí s lístkem jak v jídelně. Čekali bychom od této úrovně hotelu, že si objednáme oběd na recepci a tyto informace se předají dál.
1 hlas
- Personál se snažil, někteří pracovníci byli příjemní a vstřícní, přišli nám však celkově unavení. Bylo by fajn, kdyby zaměstnanci zvládali obsluhovat více procedur, než jen tu svoji a mohli se střídat.