Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 186 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (796)

Filtry

  • Miloslava Hofmanová

    ?

    jednotlivec, 18. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkem jsem byla většinou spokojená s úrovní procedur. Také personál byl vesměs ochotný.
    • Přestože se denně uklízelo, s čistotou jsem nebyla spokojená, protože v pokoji je cítit zápach starého, byť na první pohled čistého, koberce. Také zaschlé kapky na podlaze v koupelně nesvědčí o přílišné čistotě. Dále mnoho hostů nepoužívalo ve vnitřních prostorách roušky! Stravování - kdo nepřišel hned po otevření jídelny, neměl šanci na některá jídla. Personálu v restauraci je málo a nestíhají
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Očekávání bylo jiné, než realita. Vybavenost hotelu průměrná, procedury (služby) průměrné, jídlo bylo dobré (ale jelikož nás bylo na hotelu málo, tak byl výběr omezený). Poměr cena/ kvalita spíš průměrná - dostatečná. v bazénu byla docela zima a bazén otevřen od 15 do 19,45 hod, protiproud jen na "hoďku"), solná jeskyně a dvě sauny za poplatek ... nevyužívala jsem.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemný personál, strava dobrá
    • vybavení objektu je staré a nevyhovující - v posteli místo matrace molitan - špatné spaní. Procedury zastaralé vybavení, úroveň podprůměrná.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám umístění hotelu, Frant. Lázně jako takové
    • Uklízelo se včetně vynášení košů za dva dny, bazén fungoval jen částečně,zkrátka cena - výkon neodpovídá, byli jsme letos na několika
      pobytech, ve srovnání je Erika podprůměrná
  • Jiří Lukšík

    ?

    jednotlivec, 23. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění hotelu, vybavení hotelu
    • Snídaně podávána od 7 do 10 hod. Pokud se přišlo např. v 8.45 hod. už tam skoro nic nebylo.
      Trysky v bazenu nefungovaly, a když tak jen několik málo. Ovládací pult zakazoval přístup.
      Jedno malé hotelové mýdlíčko na 6 nocí je na čtyřhvězdičkový hotel hodně málo...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 11. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento lázeňský dům bych rozhodně nedoporučila. Má sice hezký bazén, někomu se možná zdá, že je tu "domácí prostředí", ale to je asi vše. První nemilé překvapení na hosta čeká při lékařské prohlídce - nezájem, neochota, arogance. Na stejný přístup si stěžovali i další hosté, s nimiž jsme to probírali. A přikoupit procedury nelze (údajně to nejde bez lékařky, jenže ta je tu jen při nástupu a pak jednou v průběhu týdne - prý)! S tím jsme se opravdu ještě nesetkali. Sauna v hotelu sice je - ale musíte se objednat a platí se 200 Kč/os na hodinu (také zvláštní) + není spojená s bazénem na přízemí. Solná jeskyně je tu také, ale přestože ji máte mít 1x zdarma, v rozpisu ji pak už nemáte. Pokud hodnotím služby lázeňské, jsem ještě ochotná říct, že byly vyhovující. Nejhorší zkušenost nás ale čekala v restauraci. S takovým chováním personálu jsem se ještě nesetkala! To není jen o tom, že po večeři není kde posedět, ale to je "zaplať a vypadni" - způsob sbírání nádobí, třískání a kasírování jasně dává najevo, jak v půl sedmé večer je třeba, aby jídelna byla prázdná. Nesmyslný způsob usazování hostů a psaní na společný účet u stolu, i když dvojice k sobě nepatří, to už je zřejmě opravdu místní "vynález". Co byl ale vrchol, když jsme se slovně utkali se servírkou, která nám řekla, že už nemusíme jezdit, když se nám tam nelíbí, že mají hostů dost a ti se rádi vracejí. Proč tedy naše "tři pokoje" u jednoho stolu měly opravdu vážné výhrady?! Takže ano - sem tedy už opravdu NIKDY! Myslím, že je třeba říct, že za poslední rok jsem byla 7x na týdenním pobytu v Karlových Varech, v různých hotelech a vždy jsem psala poděkování. Takže Františkovy Lázně ano, ale do jiného hotelu. Doporučení, jaké hotely ve Frant. Lázních nabízejí nesrovnatelně lepší (a finančně podobné) služby, jsme dostali od dalších nespokojených hostů zde.
    • Františkovy Lázně - krásné i v zimě. Úžasné parky, procházky, výletní trasy. Stejně krásný je i Cheb se svými památkami.
    • Nevhodné chování většiny personálu v jídelně. Zastaralé pokoje a jejich vybavení, stísněná koupelna a až nebezpečný sprchový kout. Slatinné zábaly postrádají jakékoliv soukromí - jste všichni (tedy ženy zvlášť, to je výhra) v jedné místnosti bez zástěn.
  • Hana Hnídková

    ?

    jednotlivec, 28. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 22. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v tomto hotelu měl přiměřenou hodnotu připadala jsem si jako v Německu ,Televizní programy německé kanály 16 cčeske 5 to ještě 1,2,sport nešel vunec ,jídlo taky neodpovídalo 4 hvezdickovemu hotelu úplně jsem postrádala klasickou českou kuchyni ,co dobře hodnotím je přístup personálu týkající se léčebných služeb.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má dobrou polohu u parku, blízko na kolonádu.Všude kolem hodně zeleně.
    • Snídaně stále stejné, chybělo mi více ovoce.Bylo jen večer.
      Káva nevalné chuti v konvici, bez možnosti výběru/ všude jsou běžné automaty na kávu/
      Krátké procedury /10 minut/,bazén v omezeném čase/ 15-19.45/.

      Nejlépe hodnotím masáže!
      Večeře 17.45- 19.00. Kdo nepřišel včas, měl smůlu. Jídlo se nedoplňovalo.