Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 95 recenzí

  • Personál

    96%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    94%

Recenze (95)

Filtry

  • Václav SKLENÁŘ, Ing.

    ?

    dospělý pár, 21. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše perfektní, pobyt předčil naše očekávání.
  • Miroslav Ibl, Louny

    ?

    dospělý pár, 20. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme s manželkou maximálně spokojeni, majitelé hotelu se velice snaží, aby hosté se cítili dobře, což se jim daří, takže za nás velký dík. Velký dík také personálu, hlavně kuchařům, protože strava byla vynikající. Perfektní je také to, že se může parkovat v areálu hotelu. U stolu v jídelně jsme měli výbornou partu - viz " Ostraváky " a Blanku z Hradce králového, takže co víc si přát.
    • Hodně jezdíme na kole a proto jsme byli nadšeni krajinou, hodně rybníků, přehrady, krásný Cheb a okolní hrady a zámky, pěkné vesničky jako např. Nový Drahov, skanzen Doubrava, kde je krásná restaurace
    • nic
  • Miroslav Trifanov

    ?

    jednotlivec, 16. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše skvělé počínaje jídlem, přes obsluhu a servis zaměstnanců a konče ubytováním na pokoji, snad jen malá výtka k doplňování ranního i večerního bufetu, když člověk třeba i kvůli dopoledním procedurám nebo odpolednímu soukromému programu, přišel na snídani nebo večeři později, tak byl problém si vybrat jídlo, protože většina těch nejchutnějších byla zcela vybraná a člověk musel vzít zavděk tím, co zbylo.
    • - chutné jídlo
      - čistota a kvalita ubytování
      - poskytované služby
      - možnost parkování u hotelu a úschova vlastních kol
    • - odměřený přístup pracovnic recepce, člověk měl dojem, že je každý dotaz nebo žádost obtěžuje
      - nedoplňování jídla při ranním i večerním bufetu
  • Emilie Machancová

    ?

    dospělý pár, 16. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jitka Kudláčková

    ?

    jednotlivec, 16. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kumpa Petr

    ?

    skupina přátel, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi ochotný personál na všech místech, úsměv,ochota a lidský přístup.Pro nikoho nebyl problém zastavit se kus řeči ať to byla děvčata v jídelně,provozní nebo sestřičky v procedurách.
    • Vše ok.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    výborné jen matrace byly proležené,bylo při odjezdu informováno na recep
  • Naděžda Zvěřinová

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdeněk Juřic

    ?

    jednotlivec, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo super, moc děkuji
    • Všechno