Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 66 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (192)

Filtry

  • Zlata Smičková

    ?

    jednotlivec, 23. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den.
      Váš hotel jsem navštívila letos už podruhé.
      Nemohu vytknout žádný nedostatek.
      Vstřícný personál od recepční, pokojskou i personál ve spa.
      Rádi se vracíme a plánuji opět uskutečnit klasický lázeňský léčebný pobyt na tři týdny.
      Bohužel až v zimním termínu.
      Děkujeme, rádi se vracíme.
      S pozdravem
      Smičková Zlata
  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Absolutně katastrofický. V pokoji špinavý ručník od make-up. Na recepci nezvládli napsat správně naše data narození a moje jméno a tak jsem se rázem stala o 30 let a můj manžel o 20 let starší a místo Ivy jsem byla Ivana. Dopředu jsme hotel informovali (asi měsíc předem), že jsem těhotná ve 29. týdnu. Na recepci si nebyli jistí a tak mě přepojili na sesternu. Na sesterně mi do telefonu slíbili výměnu procedur a že se to zařídí, napsali si údajně poznámku k našemu pobytu a nabízeli masáž v sedě a chladnější vanu s bublinkami. Po příjezdu mi ale bylo sděleno, že těhotenství je kontraindikace. Vypadalo to, že procedury jen škrtnou a nic dalšího nebudou dělat. Nakonec přepsali moje procedury manželovi, a ještě tam dýchali a áchali, jak jim je zatěžko a že se nevejde do plánu. Další den ale manžela neměli ve svých rozpisech, takže ho nevyvolávali a musel se připomenout! Snídaně byly dobré, ale večeře byla chudá. Salátový bar vyloženě chudý a nejel kávovar a nebyly na výběr ani čaje ani džusy (dalo se vše jen zakoupit za ceny s lázeňskou přirážkou). Bezkofeinovou kávu neumí ani kávovar a ani oni nedělají. Při odchodu a vracení klíčů na recepci od nás byl opět vyžádán lázeňský poplatek (naštěstí jsme měli doklad o zaplacení - platili jsme při příjezdu).
    • snídaně
    • - lázeňské procedury pro těhotné nejsou možné
      - ochota personálu lázeňství strašná
      - chudý salátový bar
      - špinavý ručník v pokoji při příjezdu
      - recepce vyloženě zmatená
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivan Nemesh

    ?

    jednotlivec, 17. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Procedury hovani super
    • Procedury i sestřičky jihne služba
    • Kuchen stojí nula žádná kvalita už tam nigdy
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 2. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nedoporučuji pro rodiny s dětmi.
    • Velikost a možnost využití sauny a bazénu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 2. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel má dobré umístění.
    • Načasování procedur (jako manželé jsme měli procedury v rozmezí 100 minut-nevhodné pro společné procházky, zaplacen pobyt cca 5 měsíců předem. Na internetu nabízí výběr procedur, ale když přijedete, už bylo rozhodnuto za nás.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 27. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Po nástupu nám byl nabídnut jednolůžkový pokoj s přistýlkou z rozkládacím lůžkem.
    Savoy Spa & Medical Hotel

    Odpověď od hotelu

    Savoy Spa & Medical Hotel

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí, že jste u nás zažili nepříjemnou situaci s Vaším pokojem. Omlouváme se, že došlo k provozní chybě a můžeme Vás ujistit, že příště bude již vše v pořádku. Jako malou kompenzaci jsme pro Vás měli připravenou kávu a konzumaci v Lobby Baru.

    Rádi Vás do budoucna uvítáme a věříme, že si pobyt u nás již užijete.

    S pozdravem

    Tým hotelu Savoy****

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhledem k tomu, že šlo o čtyřhvězdičkový hotel jsem z pobytu celkem zklamán. Ubyrování bylo celkem slušné. Bohužel stravování bylo na úrovni slabého tříhvězdičkového hotelu. Jel jsem na krátkodobý lázeňský pobyt. Mrzelo mě, že jsem si předem nemohl vybrat procedury i když jsem platil předem. Služby hotelu hodnotím jako průměr, mám pocit, že jim ani moc nejde o klienty. Kladně hodnotím pouze úklid pokoje.
    • Úklid pokoje, přístup uklízečky byl velmi vstřícný.
    • Stravování bylo v slabší kvalitě, rozhodně neodpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu. Vadilo mi, že jsem si nemohl rezervovat více procedur. Balíček je slabší, výkon služeb mě neuspokojil. Aquacentrum s minimální nabídkou služeb.
  • Jana Hluchá

    ?

    jednotlivec, 21. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • dobrá kuchyně
    • pokoj do kterého nás chtěli ubytovat to jsem ještě neviděla jediná 2 malá střešní okna uprostřed dvojpostel stolek a 2 křesla vy už ani neprojdete
  • Jarmila Pazderníková

    ?

    jednotlivec, 30. prosince 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice výborné lázeňské služby
    • Obsluha v restauraci , výběr a kvalita stravování.