Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 66 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (192)

Filtry

  • Libor

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výhodné umístění u lázeňské kolonády, velmi dobrá plná penze, příjemné jednání všech pracovníků hotelu Savoy.
    • wifi na pokoji, bazén a sauna, pohodová atmosféra hotelu, všechny procedury na místě
    • vše OK
  • Miroslav Skalický

    ?

    dospělý pár, 10. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lepší informace o okolí (info panel barev cest tapal jsem) Kulturní akce jsem nezaznamenal.
  • Anna Krmelová

    ?

    jednotlivec, 28. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Moc se mi tady líbilo, rozhodně se sem vrátím v příznivějším
    ročním období. Jsou tu kromě perfektní lázeňské péče i moc krásné možnosti vycházek jak v parcích, tak i do blízkého okolí.
    Určitě i kulturní vyžití je bohatší.
    • Plná spokojenost ve všech směrech
    • Nic
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 27. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Absolutně katastrofický. V pokoji špinavý ručník od make-up. Na recepci nezvládli napsat správně naše data narození a moje jméno a tak jsem se rázem stala o 30 let a můj manžel o 20 let starší a místo Ivy jsem byla Ivana. Dopředu jsme hotel informovali (asi měsíc předem), že jsem těhotná ve 29. týdnu. Na recepci si nebyli jistí a tak mě přepojili na sesternu. Na sesterně mi do telefonu slíbili výměnu procedur a že se to zařídí, napsali si údajně poznámku k našemu pobytu a nabízeli masáž v sedě a chladnější vanu s bublinkami. Po příjezdu mi ale bylo sděleno, že těhotenství je kontraindikace. Vypadalo to, že procedury jen škrtnou a nic dalšího nebudou dělat. Nakonec přepsali moje procedury manželovi, a ještě tam dýchali a áchali, jak jim je zatěžko a že se nevejde do plánu. Další den ale manžela neměli ve svých rozpisech, takže ho nevyvolávali a musel se připomenout! Snídaně byly dobré, ale večeře byla chudá. Salátový bar vyloženě chudý a nejel kávovar a nebyly na výběr ani čaje ani džusy (dalo se vše jen zakoupit za ceny s lázeňskou přirážkou). Bezkofeinovou kávu neumí ani kávovar a ani oni nedělají. Při odchodu a vracení klíčů na recepci od nás byl opět vyžádán lázeňský poplatek (naštěstí jsme měli doklad o zaplacení - platili jsme při příjezdu).
    • snídaně
    • - lázeňské procedury pro těhotné nejsou možné
      - ochota personálu lázeňství strašná
      - chudý salátový bar
      - špinavý ručník v pokoji při příjezdu
      - recepce vyloženě zmatená
  • Kateřina Nokd

    ?

    Neuvedeno, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Karel Labuta

    ?

    dospělý pár, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V poukazu znělo: procedura dle vlastního výběru. Bohužel nám vlastní výběr nebyl umožněn.
      Jediná chyba na pobytu.
  • Antonín Vosátka

    ?

    dospělý pár, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nedostatečný infosystem v budově (nově příchozí stále něco hledají).
    Málo výtahů (vkaždé budově pouze jeden) a jsou malé.
    Absence společenské místnosti.
  • Martin

    ?

    dospělý pár, 14. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • cistota a klid
  • Ing.Jaroslav Jirásek

    ?

    dospělý pár, 6. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do hotelu Savoy jezdíme pravidelně od roku 2013. Vynechali jsme pouze v covidovém období. Rádi se sem vracíme. Františkovy lázně jsou naší srdeční záležitostí.
    • Krásný barevný podzim, léčebné procedury a příjemný personál.
    • Chybí volný vstup do Aguafora jako bylo dříve, zavedení lázeňského poplatku i pro seniory 70+. Vzdálenost zpoplatněného parkoviště bez hotelové slevy.