Recenze

Hodnocení hotelu

75%

Dobré

na základě 4 recenze

  • Personál

    80%

  • Služby

    80%

  • Čistota

    80%

  • Pohodlí

    70%

  • Cena/kvalita

    67%

Recenze (4)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 19. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lucie Hamšíková

    ?

    jednotlivec, 30. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 29. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Povzbuzující wellness pobyt ve Františkových Lázní za cenu 3 660,- kč na osobu. Zakoupili jsme čtyři poukazy. Agenturou nabízené služby neodpovídaly skutečnosti. 1/ Pokoje- Nedostatečně uklizené. Sprchový kout, neodtékal. Pavučiny. 2/První večeře byla daná - karbanátek s bramborovou kaší, bez zelwninové přílohy, dle našeho názoru velmi chudá, v ceně maximálně 60, - kč. Žádný výběr ze tří jídel, jak nabízí agentera. Druhá večeře - možnost výběru ze tří jídel, ale opět velmi chudých. Lečo, sekaná a studená mísa. Objednali jsme si obložené mísy. Ženy dostaly mísy o dost ošizené. Chybělo vejce, okurka, máslo a jeden druh salámu. 2/Wellness- župany použité a roztrhané. Bazén- voda velmi chlorovaná, neskutečně pálily oči. Okolí bazénu bylo velmi znečištěné - stojatá špinavá voda, rez z topení, pohozené použité náplasti, mouchy na zemi. Bazén byl k dispozici pouze 26.10. Od 27.10. byl bazén uzavřen. Agenturou nabízená sauna za poplatek byla z technických důvodů uzavřená. Masáže byly super, ale páni maséři mezi procedurami zašli na cigaretu a neskutečně zapáchali.Myslíme si, že ceny za pobyt a služby v tomto hotelu vůbec neodpovídají skutečnosti.
    Lázeňský dům Sevilla

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Sevilla

    Vážení klienti, pokud dojde ke stížnosti od hosta a je to nepříjemné, snažíme se ji vždy vyřešit přímo v hotelu, ke spokojenosti všech - zejména hostů. Oceňujeme pozitivní hodnocení, ale také respektujeme připomínky a stížnosti. Je to naše zpětná vazba, která pomáhá zlepšovat naše služby.
    Pokud host zjistí tuto závadu, je nutné, aby ji ohlásil na recepci hotelu. Hotelový údržbář hned odtékání sprchového koutu zařídí.
    Pokoje se uklízí denně, avšak může se stát, že se nějaká pavučinka někde objeví. Omlouváme se.
    Večeře je normovaná. Host si může přidat. K večeři je na výběr ze 3 jídel. 2x teplá jídla nebo 1 studená večeře. Objednaná studená večeře byla v pořádku. Avšak stačí požádat číšníka, který rád hostům vyhoví a vajíčka, sýry, či další salámy hostům doplní.
    Hotel má vlastní prádelnu. Prádlo včetně županů se denně pere. Bazén je chlorovaný dle norem a požadavků hygienických kontrol, které hygienická stanice v našem hotelu pravidelně provádí. Sauna a bazén nebyly z technických důvodů uzavřeny, ale jednalo se o sanitaci - čištění.
    Manažer hotelu

  • Kotrouš Josef

    ?

    jednotlivec, 21. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkově spokojen