Lázeňský dům Sevilla
Vážení klienti, pokud dojde ke stížnosti od hosta a je to nepříjemné, snažíme se ji vždy vyřešit přímo v hotelu, ke spokojenosti všech - zejména hostů. Oceňujeme pozitivní hodnocení, ale také respektujeme připomínky a stížnosti. Je to naše zpětná vazba, která pomáhá zlepšovat naše služby.
Pokud host zjistí tuto závadu, je nutné, aby ji ohlásil na recepci hotelu. Hotelový údržbář hned odtékání sprchového koutu zařídí.
Pokoje se uklízí denně, avšak může se stát, že se nějaká pavučinka někde objeví. Omlouváme se.
Večeře je normovaná. Host si může přidat. K večeři je na výběr ze 3 jídel. 2x teplá jídla nebo 1 studená večeře. Objednaná studená večeře byla v pořádku. Avšak stačí požádat číšníka, který rád hostům vyhoví a vajíčka, sýry, či další salámy hostům doplní.
Hotel má vlastní prádelnu. Prádlo včetně županů se denně pere. Bazén je chlorovaný dle norem a požadavků hygienických kontrol, které hygienická stanice v našem hotelu pravidelně provádí. Sauna a bazén nebyly z technických důvodů uzavřeny, ale jednalo se o sanitaci - čištění.
Manažer hotelu