Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 60 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    80%

Recenze (8)

Filtry

Typ klienta

  • Miroslava Magni - Vladimír Kofroň

    ?

    dospělý pár, 13. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pokoj ISIS/506 : Plíseň ve sprchovém koutu, nedokonale vyčištěná toalety prach na trámech v pokoji. I přes nahlášení na recepoci v pondělí ránoi po probdělé noci ( mám alergii na prach) nedošlo k úklidu. Druhá noc proběhla s nutným užitím antihistaninik.Mohu doložit fotografiemi. Čistota, resp. nečistota, prach lokace a vybavení pokoje naprosto neodpovídá označení hotelu v počtu *. Strava vlažná, neochota personálu k obsluze 30 minut před termínem. Nebyli jsme seznámeni s dvoufázovým provozem jídelny. Procedury nám byly přiděleny v čase bez konzultace a možnostem úpravy v souvislosti s naším dalším programem
    • Masáž v úterý p. Kofroň - naprosto skvělá, pozdrav a poděkování paní masérce.
    • Viz výše
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 31. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvela kuchyně. Výborný nápad přestavět jídelnu.
    • Pokoj 506 není vhodný pro starší osoby. Nemá výtah, je velmi vzdálený od kliniky, jídelny atd. Výhled 0, malé a asi jediné stitove okno v celém areálu.
      Uvitala bych parkování v ceně pobytu.
  • Karolina Rychecka

    ?

    jednotlivec, 13. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Musely jsme parkovat na druhem konci Františkových Lázni, u hotelu nebylo místo. Za parkování se muselo platit.
      Špatně zorganizovány procedury. Wellnes pobyt jsem měla společný s kamarádkou, na poukazu jsme byly psány najednou, ale časy procedur jsme mely zcela odlišné i o více jak hodinu. V jiných wellnes hotelech toto bylo zorganizovány lépe.
      Zásadní problém jsme mely s hlukem ráno na chodbě před pokojem, který dělaly pokojské. Zřejmě nepochopily, ze na wellnes víkend si jede člověk odpočinout. Od 6 hodin hlasitý hovor, bouchani dveří, vzájemně pokřikováním přes chodbu na kolegyni.... Vrchol byl, když v neděli ráno v 8 hodin si pokojské vynutila vstup do pokoje z důvodu zkontrolování mini baru.
      S něčím takovým jsem se setkala poprvé.
    Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM

    Odpověď od hotelu

    Spa Resort PAWLIK - AQUAFORUM

    Vážená paní Rychecká,
    děkujeme Vám za Váš příspěvek.
    Velice nás mrzí, že jste tentokrát nebyla spokojena s hotelem Pawlik a že jste nenašla ani jedno slovo do rubriky Kladné hodnocení např. pro moderní rozlehlý Aquapark, do kterého mají hosté volný vstup nebo příjemné prostředí hotelu a krásné okolí plné zeleně.
    Hotel PAWLIK se nachází v historickém centru lážeňského města a je pravdou, že u hotelu je počet parkovacích míst omezený, většinou však dostatečný. To je jistá daň za příjemné okolí lázeňských parků, které byly zachovány i za cenu menšího počtu parkovacích míst. Je však zajištěn dostatek dalších parkovacích míst na centrálním parkovišti, které neleží, jak uvádíte „na druhém konci Františkových Lázní“ , ale jen pouhých 5 minut chůze od hotelu. Parkování je opravdu placené, ale tomu zřejmě u hotelů u Vás v historickém centru Prahy není jinak.
    Organizování procedur vychází z plánu, který je sestavován léčebným oddělením. Váš požadavek „paralelních procedur“ nám bohužel nebyl doručen. Nebyla tedy možnost jakkoliv Vám paralelní procedury s Vaší přítelkyní zajistit. Naopak u mnoha hostů se setkáváme s požadavkem časového posunu mezi procedurami. Denně v hotelu PAWLIK realizujeme více než 1000 léčebných procedur. Přesto hostům ohledně časování procedur vyjdeme dle možností vždy rádi vstříc. Je však nutné Vaše požadavky včas nahlásit.
    Úklid pokojů skutečně může probíhat poměrně brzy ráno, aby bylo možné vše stihnout a připravit pokoj pro další užívání. Budeme rádi, pokud nám k tomuto poskytnete ještě přesnější informace, abychom mohli celou věc prověřit. Pokojské zásadně nikdy nevstupují do pokojů, u kterých je na klice umístěna vývěska „nerušit“ tak, jak je to běžné ve většině hotelů.
    Vážená paní Rychecká, věříme, že i přes Vaše připomínky jste prožila v našem hotelu krásné chvíle a velice rádi Vás opět u nás uvítáme.

  • Jaroslava Vaculikova

    ?

    jednotlivec, 15. června 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Téměř 2 dny jsme prosedeli v cekarnach ,aby nám byl vypracován rozpis procedur.Kvalita jidla neodpovídá počtu hvězdiček hotelu.Personál nervózní ,zřejmě že situace která v hotelu panuje.
  • Mgr. Zdeněk Rut

    ?

    dospělý pár, 9. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nejpřísnější a nejkvalitnější hlediska i služby při hodnocení, má jen AQUAFORUM a to i v porovnání s podobnými v Evropě
    • příkladná je i čistota, pořádek a estetický dojem, to je však už normální standard
    • samotné chování personálu tj. recepce, nosič zavazadel, servis v jídelně, i nápaditost kuchařů je hluboko pod průměrem a setrvává ve stylu socialistických služeb v období sedmdesátých let minulého století - v tom se zastavil čas, možná chce vedení a.s., převážně starším klietům tuto dobu připomenout, ceny zejména nápojů tomu však neodpovídají
    • otřesem a vrcholem toho nejhoršího je i parkoviště za hotelem, připomíná blátivý tankodrom a ještě je za něj vybírán poplatek
    • • poloha hotelu
      • čistota a teplo na pokoji
      • vše pod jednou střechou
    • • úroveň stolování - prostírání a neprofesionalita personálu, chybí úsměv, pozdrav = čtvrtá cenovka!
      • stejně amatérsky a studeně působí recepce
      • chybí odnášení a přinášení zavazadel z recepce na pokoje - všude jinde naprostá samozřejmost
      • úroveň stravování - bez fantazie, chudé na ovoce, nabídky zeleniny i dezertů = připomíná podřadnou závodní jídelnu
      • nedůstojné prostředí při procedurách
      - při parafínových zábalech rukou sedí klienti namačkáni na sebe jako slepice na hřadle, ručníky a igelity jsou bez vydesinfikování opakovaně používány
      - při masáži lávovými kameny si klient odkládá veškeré oblečení na židli, přímo před masérem, stačil by paraván s věšákem
  • Vlasta Cipryanová

    ?

    dospělý pár, 11. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota na pokoji
    • Při snídani a večeři jsme často byli nuceni se sednout k neuklizenému stolu - použ.nádobí.
      Částečná mas. láv.kameny - mám časté zkušenosti s touto masáží, ale tato neodpovídala žádné. Pouze se přikládaly a lávové kameny- 25 min . ležíte na lůžku pod lávovými kameny- stéká z vás pot, který si z obličeje ani nemůžete setřít protože by kameny z vás spadaly -žádná a ani částečná masáž. nedoporučuji.
      Parafínové zábaly-personál milý, ale klienti nedodržují objednaný čas-tím vzniká zmatek. Na druhý parafín jsme již nešli a manžel nešel ani na lávové kameny.
  • Petr

    ?

    dospělý pár, 29. října 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Propojení s bazénem - Aquaforum - vstup pro hotelové hosty volný, bufetové snídaně a večeře - dobrý výběr
    • malý výběr procedur bez lékařské prohlídky, masáže z kapacitních důvodů nedostupné, rašelinové koupele jen s lékařskou konzultací, cena konzultace nepřiměřená - téměř 1000 Kč!
      Nemožnost výměny večeře za oběd.
  • Jindřiška Wimmerová

    ?

    dospělý pár, 9. listopadu 2009

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Domnívám se, že ani tříhvězdičkový hotel si nemůže dovolit hosta ubytovat v pokoji kde podlaha vrže, že při každém kroku budíte partnera a pod dveřmi je pěticentimetrová mezera,takže každé rozsvícení a plomluvení na chodbě ruší hosta.