Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 31 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (142)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

Seřadit od

  • Anonymní recenze

    ?

    Neuvedeno, 15. dubna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem velice spokojená.
    Hotel Tři lilie

    Odpověď od hotelu

    Hotel Tři lilie

    Děkujeme za milou recenzi. Spokojenost našich hostů je naší prioritou. Za hotel Tři lilie, Hanka

  • ilona

    ?

    jednotlivec, 15. dubna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nic nemohu vytknout
    • Recepce nebyla v hotelu trochu nás to zaskocilo
    Hotel Tři lilie

    Odpověď od hotelu

    Hotel Tři lilie

    Dobrý den, milá Ilono, děkujeme, že jste věnovala svůj čas a poskytla nám zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Ano, elektronická služba recepce je specifikem našeho hotelu a upozorňujeme na ni i při rezervaci. Zlepšíme tedy ještě lepší informovanost hostů a o této skutečnosti. Za Hotel Tři lilie, Hanka

  • Jana Rosová

    ?

    ostatní, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den .Moc děkujeme za krásné prožití volna .Jezdíme do Frantovek pravidelně ale tento pobyt byl super. KLID který všicphni potřebujeme. Určitě se vrátíme pokud budete mít nějaké akce nabídněte. Rosovi
    • Vse
    • Nic
  • Anonymní recenze

    ?

    rodina se staršími dětmi, 3. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Děkujeme za příjemně strávený pobyt /3 noci/.Prostředí hotelu Tři lilie je krásné,čisté,pokoj luxusní. Pobyt jsme měli se snídaní.Snídaně byly pestré a děkujeme za příjemnou obsluhu. V rámci pobytu jsme měli volný vstup do Aquafora, voucher byl připraven na pokoji a vstupy do akvaparku byly bez problému.
    Děkujeme.
    • S pobytem jsme byli velmi spokojeni.
  • Hana Kunášková

    ?

    jednotlivec, 3. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi dobre
    • Uvést fyzicky kontaktni recepci pro uložení zavazadel v době odjezdu/příjezdu.
  • Olga Dlabačová

    ?

    rodina s malými dětmi, 30. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní recenze

    ?

    Neuvedeno, 3. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Glozarová

    ?

    jednotlivec, 30. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie

    ?

    Neuvedeno, 30. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Snídaně a personál na hotelu.
    • Hrůza a děs, byla jsem ubytovaná v hotelu Tři lilie, který mají v nabídce a na hotelových oknech a domě jako čtyři hvězdičky. Celých 5 dní nešel internet, připojení po celém objektu nefungovalo, župan, který nabízí na stránkách a který jsem si proto nebrala, prý nemají v nabídce, nakonec dodán. Ubytování na pokoji č.19, kde je pokoj malý a působil jako pro služebnictvo, postel zasahující do okna, špatný přístup k oknu, žaluzie nefunkční a malý kousek výhledu z okna byl na plachovou střechu. Po dvou dnech v depresivním prostředí jsem žádala na hotelu Belveder o výměnu, vyhověno a na č. 8 potom už dobrý. Hotel bez recepce, vše se vyřizuje na Belvederu, sem už nikdy, Kašparová
  • Hana Šmolíková

    ?

    ostatní, 29. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme spokojené s ubytováním i s bohatými snídaněmi
    • Velmi pěkné zařízení pokoje
    • Zima na pokoji