Hotel Tři lilie
Děkujeme za milou recenzi. Spokojenost našich hostů je naší prioritou. Za hotel Tři lilie, Hanka
90%
Perfektní
na základě 31 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
Neuvedeno, 15. dubna 2024
Hotel Tři lilie
Děkujeme za milou recenzi. Spokojenost našich hostů je naší prioritou. Za hotel Tři lilie, Hanka
1 hlas
?
jednotlivec, 15. dubna 2024
Hotel Tři lilie
Dobrý den, milá Ilono, děkujeme, že jste věnovala svůj čas a poskytla nám zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Ano, elektronická služba recepce je specifikem našeho hotelu a upozorňujeme na ni i při rezervaci. Zlepšíme tedy ještě lepší informovanost hostů a o této skutečnosti. Za Hotel Tři lilie, Hanka
1 hlas
?
ostatní, 20. listopadu 2023
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 3. listopadu 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 3. listopadu 2023
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 30. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 3. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 30. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 30. září 2023
1 hlas
?
ostatní, 29. září 2023
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.