HodnoceníHotel Tři lilie
ZpětHodnocení hotelu
90%
Perfektní
na základě 31 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (140)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
František Pajer
?
dospělý pár, 11. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Lenka Štokrová
?
rodina se staršími dětmi, 26. srpna 2022
Hotel působí dojmem, jak kdyby jste byli posledni hosté a po vasi návštěvě ho zavřou. Persinal působí,
jak roboti. Velký prostorný pokoj. Ovsem v 8;30 se na vás začne dobývat pokojská. Ona totiž dovolenou nema. Pokud ji nevpustite, tak máte smůlu. Za 5 dni jednou vysypany kos. Jinak nic. O výměně ručníků si můžete nechat zdát. Vždy se na dovolené těším na hotelové snídaně. V tomto případě nic moc. Kupované pečivo ne úplně nejčerstvější, kupovane buchty.
Okolí je moc pěkné a každý si zde nejspíš najde to svoje. Ceny v restauracich překvapivě příznivé.3 hlasy
-
Marie
?
Neuvedeno, 30. září 2023
- Snídaně a personál na hotelu.
- Hrůza a děs, byla jsem ubytovaná v hotelu Tři lilie, který mají v nabídce a na hotelových oknech a domě jako čtyři hvězdičky. Celých 5 dní nešel internet, připojení po celém objektu nefungovalo, župan, který nabízí na stránkách a který jsem si proto nebrala, prý nemají v nabídce, nakonec dodán. Ubytování na pokoji č.19, kde je pokoj malý a působil jako pro služebnictvo, postel zasahující do okna, špatný přístup k oknu, žaluzie nefunkční a malý kousek výhledu z okna byl na plachovou střechu. Po dvou dnech v depresivním prostředí jsem žádala na hotelu Belveder o výměnu, vyhověno a na č. 8 potom už dobrý. Hotel bez recepce, vše se vyřizuje na Belvederu, sem už nikdy, Kašparová
1 hlas
-
Anna Faldynová
?
jednotlivec, 10. září 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Ondra Krbec
?
jednotlivec, 1. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 9. září 2022
- Vstřícnost personalu
- Vybavení hotelu neodpovídá fotografiím na internetu. Nabízena cena neodpovídala skutečnosti.
2 hlasy
-
Petr Pokorny
?
jednotlivec, 21. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
jan vajner
?
dospělý pár, 12. srpna 2019
- wellness,velice vstřícný přístup co se týče procedur,dále atrium a kavárnička,samozřejmě poloha hotelu ve středu lázní,volný přístup do aquafora a půjčení kol a holí,
- práce slečen v recepci,měli by se klientům více věnovat a o všem podrobně informovat,dále řešení večeří ve vedlejším hotelu,kde si člověk připadá ,že obtěžuje a stráví na objednané večeři až hodinu a půl,jinak ale jídlo chutné a zajímavá nabídka,co se týče snídaní přivítali bychom obměnu teplého bufetu,jinak vše v pořádku
2 hlasy
-
Lumír Pácl
?
jednotlivec, 8. září 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Miroslav Suk
?
jednotlivec, 24. srpna 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas